Обява

Свий
Няма добавени обяви.

СК и РК в един корпус

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • СК и РК в един корпус

    Има ли такива джипки?

    Имам предвид, не просто залепени една до друга, а с общ обем, общи лагери и общи валове.

  • #2
    От: СК и РК в един корпус

    Виждал съм такава отворена, мисля че беше на Patrol.
    Общ обем с общо масло.

    Може и да греша марка/модел но със сигурност има. А по спомен за тракторния размер на детайлите, най-вероятно си е точно това.
    Последно редактирано от MAP; 06-09-10, 17:01. Причина: добавяне на текст

    Коментар


    • #3
      От: СК и РК в един корпус

      Субару, ако ги броиш за джипки.
      Издъних се на Тюринг теста

      Коментар


      • #4
        От: СК и РК в един корпус

        Рендж от старите с 4 степенната кутия. Ама дали са с едно масло не съм поглеждал. Няма време.
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • #5
          От: СК и РК в един корпус

          Rav4 първа генерация, обем на зареждане 5 литра.

          Коментар


          • #6
            От: СК и РК в един корпус

            Първоначално публикуван от trambabov Преглед на мнение
            Rav4 първа генерация, обем на зареждане 5 литра.
            А има ли ниски това?

            Коментар


            • #7
              От: СК и РК в един корпус

              Раф-4 няма бавни ако питаш за тях.

              Коментар


              • #8
                От: СК и РК в един корпус

                Той и блокаж май нямаше, а беше фултайм. Така ли?

                Коментар


                • #9
                  От: СК и РК в един корпус

                  Ясене на късата фронтера 2.0 е прекрасна кутията и раздатката ако ти трябва за донор. И двете са японски и са изключително здрави и са с общо мазане, валове, лагери. Директно предаване с бавни.
                  no signature no problems

                  Коментар


                  • #10
                    От: СК и РК в един корпус

                    Там е друго. Дразни ме идеята за парт-тайм трансмисия, иначе може да си взема не донор, а цяла Фруктиера, като се опарича.

                    Чисто теоретично ми е разсъждението.

                    Коментар


                    • #11
                      От: СК и РК в един корпус

                      При Субару,схемата е подобна на Ауди Куатро.Интересното е,че някои коли на Субару имат и понижаващи предавки(бързи/бавни),а кутията е нещо като еднокорпусна(разглобява се де) и се маже с едно масло.При старите модели на Ауди Куатро има и механичен блокаж на междуосевия(задействан с вакуум),при по-новите мисля че липсва.При Субару има някакви самоблокиращи се междуосеви(като този в линка долу),а за 100% механични блокировки не съм сигурен дали има/е имало.
                      Демек,ако има такава схема за каквато питаш,то аз се сещам само за при Субару.
                      Нещо такова? -механичната кутия.
                      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                      Коментар


                      • #12
                        От: СК и РК в един корпус

                        Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                        При Субару,схемата е подобна на Ауди Куатро.Интересното е,че някои коли на Субару имат и понижаващи предавки(бързи/бавни),а кутията е нещо като еднокорпусна(разглобява се де) и се маже с едно масло....
                        Бързи/ бавни само при ръчките. Имат го и Ауди.

                        Коментар


                        • #13
                          От: СК и РК в един корпус

                          Ръчни скорости и атмосферни двигатели, турбинираните са без понижаващи. Обикновено Куатро с бавни не съм виждал...
                          Животът е харизан кон според мен...

                          Теди

                          Коментар


                          • #14
                            От: СК и РК в един корпус

                            Първоначално публикуван от avzdrav Преглед на мнение
                            Ръчни скорости и атмосферни двигатели, турбинираните са без понижаващи. Обикновено Куатро с бавни не съм виждал...
                            Allroad версията на А6 с ръчна кутия е с понижаващи. Първата генерация със сигурност, за втората не мога да твърдя.

                            Коментар


                            • #15
                              От: СК и РК в един корпус

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              А има ли ниски това?
                              Не, фул тайм с блокаж на междинен диференциал е.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X