Някой да знае къде се продават парчета гетнакс? Трябва ми примерно един квадрат - 10х10 см, на 5 мм дебелина. Става дума за термоизолационна подложка за карбуратор.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Гетинакс?
Свий
X
-
От: Гетинакс?
Има една фирма Електра ООД обаче е в Русе, ползвал съм ги. Ако ти трябват контакти кажи ще ти ги пусна на лични да не правим спам излишно. А за района на София фирмата е "Димто и сие" и на тях мога да ти пусна координати! Дано съм ти помогнал!LZ1ZAH
-
От: Гетинакс?
Мисля че бъркаш матеряла гетинакса е гаден за работа чупи се пука се и тнт. Мисля че ти трябва текстолит имам доста маломерни парчета които биха ти свършили работа . Ако ти трябва още драсни едно лично да прескоча до работата да взема . Не знам как е на варшавата но на волгата изолационната плоча беше точно текстолит дебел към 15-20 мм.Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Гетинакс?
То е ясно, че е гаден материал, ама това го дават по каталог. Гетинаксови са подложките, дето съм свалял от стари двигатели, както и тези в магазина за Волга/УАЗ. Последните не стават - отворите за шпилките им са на по-голямо разстояние от на Варшавата, освен това действително са 15-20 мм дебели. Варшавата е с по-къси шпилки на всмукателния колектор и там термоизолационната подложка е по-тънка (5мм).С "Фармахим" - непобедим
Дизел - само дънки!
Коментар
-
От: Гетинакс?
Защото клингерита е мек и се деформира. Нали като притегна карбуратора към колектора, клингерита ще поддаде и после ще има тема "Търся добър заварчик на чугун - счупен корпус на смесителна камера" Карба ми е чисто нов и не ща да го маризя от сега.
А подложката трябва да е дебела, тъй като всмукателния и изпускателния колектор са от една и съща страна на двигателя, оплетени са един в друг, а на всичкото отгоре всмукателния се подгрява чрез една клапа (с термостат) с част от изгорелите газове. Без гореспоменатия детайл бензина кипва за нула време в поплавъковата камера.С "Фармахим" - непобедим
Дизел - само дънки!
Коментар
-
От: Гетинакс?
Първоначално публикуван от м20_маниак Преглед на мнениеЗащото клингерита е мек и се деформира. Нали като притегна карбуратора към колектора, клингерита ще поддаде и после ще има тема "Търся добър заварчик на чугун - счупен корпус на смесителна камера" Карба ми е чисто нов и не ща да го маризя от сега.
А подложката трябва да е дебела, тъй като всмукателния и изпускателния колектор са от една и съща страна на двигателя, оплетени са един в друг, а на всичкото отгоре всмукателния се подгрява чрез една клапа (с термостат) с част от изгорелите газове. Без гореспоменатия детайл бензина кипва за нула време в поплавъковата камера.
Друга шантава идея.
Отливка от полиестерна смола със стъклофибри.
Лепил съм си с подобна смес картера на дзверо от аватара. Там температурата стига над 130 градуса. Не мръдна до като не се пренесе в зазовия рай след над 300 000км. пробег.
Коментар
-
От: Гетинакс?
Първоначално публикуван от м20_маниак Преглед на мнениеИ това е вариант. Но първо ще видя как е положението с тривиалните материали - гетинакс и текстолит.0осем9осем7шест0осем7едно
Миро
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар