Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за корона и пиньон на стар асансьор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Нещата вече са при нас, от днес започва монтажа.






















    Коментар


    • #32
      Нашият асансьор в Кв. Левски счупи редуктор, след цели 45 годишна безупречна работа и са изложи.. бабките от входа едва събраха с 300 зора 400 лева за редуктор, сложиха го вече 5та година са тътри с този редуктор за сега без проблем!!

      До колкото разбрах техниците някъде ги леели от бронз-СС и ги обработвали..

      Асансьора е български пише на табелата "асансьорни заводи не се чете" 6 етажна сграда
      Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

      Коментар


      • #33
        Първоначално публикуван от Traqn Savov Преглед на мнение
        Нашият асансьор в Кв. Левски счупи редуктор, след цели 45 годишна безупречна работа и са изложи.. бабките от входа едва събраха с 300 зора 400 лева за редуктор, сложиха го вече 5та година са тътри с този редуктор за сега без проблем!!

        До колкото разбрах техниците някъде ги леели от бронз-СС и ги обработвали..

        Асансьора е български пише на табелата "асансьорни заводи не се чете" 6 етажна сграда
        А пък Шиндлера в родната ми сграда в центъра си работи безгрижно. След 8 година ще направи 100 години безупречна работа. Един път му смениха въжетата. За всеки случай.

        Коментар


        • #34
          Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение

          А пък Шиндлера в родната ми сграда в центъра си работи безгрижно. След 8 година ще направи 100 години безупречна работа. Един път му смениха въжетата. За всеки случай.
          брадърсС работи като асансьорен техник в германия, че той разправя чи такива дърти асансьори и там ги има, във великата германия с оригинално табло със сто годишни релета по него, някой са без пружинки а с гравитационно действие, котвата преодолява тежест!! при изключването на магнита тежестта се връща, на това действие му казвам еб.. му мам....

          Та въпроса е! и чичо немец, май не обича да си сменя асансьора, не е само булгаристан черта, тъй че са успокоих!..
          Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

          Коментар


          • sek.1
            sek.1 коментира
            Редактиране на коментар
            Германците са много прагматичен народ и ей така от куртоазия не си сменят работещата техника . Старите български асансьорни машини също са вечни с минимална поддръжка .

          • Traqn Savov
            Traqn Savov коментира
            Редактиране на коментар
            Менят ги, ама като ги оставиш един месец без асансьор, тогава размислят и стигат до единодушното решение че трябва да се смени..

        • #35
          Аз пък си мислех, че швейцарец.

          https://en.wikipedia.org/wiki/Schindler_Group#History

          И си зная, че икономията е в основата на мизерията. Не съм го аз измислил.
          Както и факта, че основен двигател на прогреса е мързела. И това също не съм го измислил аз.
          Последно редактирано от Пенчо; 01-11-21, 23:27.

          Коментар


          • Traqn Savov
            Traqn Savov коментира
            Редактиране на коментар
            То германия швеицария и австрия на практика са като дупе и гащи!! Даже се сещам за един австриец който управляваше германия известно време.

        • #36
          Така е.

          Коментар


          • #37
            Шиндлер и аз наскоро гледах във Фейсбук един асансьорен техник показваше в една стара сграда в центъра на София, слаган е 20-те години на миналия век и си работи. Пак с минимални грижи. При големите сгради е доста по-различна експлоатацията от на някоя сграда на 5 етажа с по един или два апартамента на етаж. Нашия работи вече месец и нещо, тръгва и спира много плавно, не се чува. Имаше драми със старите ключалки на вратите, та се наложи да се прегледат всичките, но като цяло е ок. Преди да го пуснем си поиграхме с кабината, едни полиамидни плоскости на пода с еднаква структура, тоест и да се надраска отдолу пак е същото, гръбчета за кухня по стените, лед осветление на два кръга с два трафа и охлаждане, разни лайстни и др.
















            Коментар


            • #38
              В моя случай сградата е на 7 етажа с по 3 апартамента на етаж. И от доста време се ползва предимно за офиси.
              на кюшето на Алабинска и Княз Борис първи. 0т 1925г.

              Коментар


              • #39
                Продължаваме с втория асансьор, събрахме пари, поръчахме и частите са вече в асансьорното. Живот и здраве след месец ще движи.











                Коментар


                • #40
                  Браво!
                  Първия ви се получила супер кабината.
                  От добрата стока ви са нещата.
                  Немски въжета.
                  Таблото е турско, но е Топ.
                  Машината само не виждам, каква е, пак ли е монтанари, като на първия?
                  Така като гледам, който ви прави реконструкцията, знае какво прави.

                  Коментар


                  • #41
                    Кабината ние я правихме. Ще правим и другата така, но чакаме да я вдигнат, че е без въжета в момента и да сложат бутониерата. Таблото е Arkel arcode, машината Montanari като на другия. Междувременно сложихме най-евтините пвц прозорци на асансьорното, че не беше останало нищо, измазано е отвън с варова мазилка и мрежа и нова хидроизолация General Membrane. Като приключат техниците ще викнем едни да бутнат мазилката вътре в асансьорното и да измажат пак с варова мазилка, колкото да е здраво. Евролифт правят асансьорите, искахме да ги гоним миналата година, но се оказа, че забатачването на всичко идва от старото управление на блока. Хората им са точни, идват бързо като има проблем и каквото са казали са го направили. Имаме един мотор за продаване от старата машина, който е здрав, лагерите и вала са му ок, но не искаме да го даваме на вторични.

                    Коментар


                    • #42
                      Разбрах, че вие сте си реновирали кабината. Харесва ми. Предполагам са ви казали да не се оливате с тежестта на материалите.
                      Таблото ми е ясно, какво е. Топ е. Но за реновация, малко е пресилено. Аркел имат разработка точно за реновации, Аркуб. Ще стане дълго да ти обяснявам, защо бих предпочел него.
                      Но Аркода си е супер, няма какво да се коментира.
                      Всъщност, сега видях, че спирките са 19. Ясно, защо е Аркод.
                      На новите снимки не се виждаше табелата на машината, та затова питах, пак ли е монтанари. Не е най-добрата италианска машина, но ще ви служи дълго.
                      Евролифт мисля са с добра репутация.
                      Тоя филм с някоя стисня е много гаден. Като има едни мърляч, на който все му е скъпо и страдат сумати хора. И обикновено техниците виновни, и хайде нови.
                      А, вие сте си едно голямо село. Тежък обект сте.
                      П.П.
                      Това с мазилката не го правете, ще прецакате хубавата работа. Всичко ще се набие с буклуци и пак ще имате драми с таблата.
                      Оправете си прозорците и направете всичко с гипс-картон, не ви трябва нищо друго. Нито мазилка, нито боя.

                      Коментар


                      • #43
                        Варианта с картон го мислих, но ще трябва да са парчета, капандурата е нещо от рода на 80 х 80, не знам, не сме стигнали до там още. Ако се маже ще спрем някоя от машините ако трябва и ще я опаковаме заедно с таблата. Материалите в кабината и от Евролифт ни казаха да са леки и сме се съобразили. По стените са кухненски гръбчета, лепени са със силикон. Пода е от едни полиамидни плочи с еднаква структура като гранитогрес, тоест дори да се надере с някой хладилник, отдолу е същото и не личи. Самата "плочка" тежи наполовина на истинска плочка и е в пъти по-здрава, трудно би я счупил някой и с чук, а като е залепена няма шанс. Осветлението е с охлаждане и сме го пуснали на два кръга с два трафа умишлено, ако изгори да не оставаме без осветление. Сложихме и камери в общите части и кабината, от тогава няма дребни мизерии. От Евролифт казаха за Монтанари, че имат вече доста монтирани и поне десетина години няма да имаме сериозни проблеми. От монтирането до сега(6 месеца) имаше разни софтуерни проблеми първоначално и едни драми със старите ключалки и контакти на вратите по етажите, които набиваха грешки в таблото. След като прегледаха всичко, почистиха контактите и регулираха ключалките не е имало проблем. Със събирането на пари от 95 апартамента беше сложно до като не ги накарахме да си гласуват система с криптирани чипове i-button, сега ако някой не е платил месец няма последствия, но на следващия на 1-во число се спира достъпа му до таблото в кабината. Хората се научиха и плащат, дори и тези които не плащаха видяха, че нещата се променят към добро. 5 човека сме управителен съвет, никой не взима стотинка, пари взимат само човека, който събира пари на партера и чистачката, общо 250 лв. Имаме касиер, банкова сметка и много хора се научиха, че е много по-лесно да си цъкнеш от телефона или компютъра и да платиш месечната такса. Имаме и няколко човека, които не плащат, но силно намаляха, някои започнаха да си плащат поетапно такси от 2020 насам. Има хора, които нямат възможност за големи разходи накуп, с всички сме говорили и сме им предложили да го правят на удобни за тях вноски.

                        Коментар


                        • #44
                          Може да си писал по-горе, но не открих колкови излезе всичко тотал, може и на лични.

                          Коментар


                          • #45
                            Големия асансьор сме го плащали в края на юни 2021, към 25 600 беше цената, малкия сме го плащали януари 2022, 26 600, но точно за това бързахме, защото от офертата до плащането имаше около 3 месеца и цената беше скокнала с едни 2 000 лв. Предстоеше ново увеличение и за това се разбързахме. И двете цени са за машина, табло, въжета, бутониери и един лист разни чаркалаци.

                            Коментар


                            • Никола
                              Никола коментира
                              Редактиране на коментар
                              Благодаря ти за отговора! : )

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X