Окоти ни се единия асансьор, счупени са короната и пиньона. От фирмата за обслужване отказват да поемат гаранция за изработени нови компоненти, според тях който лее не го прави както трябва за такива части и имат лош опит с това. Предлагат нова машина, табло, бутониери и друго за хх ххх лв. Консултирах се с други фирми, същото ми казват, можело да изкара година, може да изкара и месец. Частите били от бронз, тези които леели не го закалявали добре, не давали сертификати и др. Асансьора е монтиран 1972/3 година, оригинални части няма от 30 години. Имаме още един асансьор, по-малък, който държахме до сега за резервен, но много гърми и трещи от машината, сменяха му маховик, въжета и каквото трябва миналата година за да мине преглед, но няма да изкара много. Блока е голям, 95 апартамента. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем? В момента изчакваме още една оферта за нова машина и ще правим събрание, ще има рев, заклинания и да съберем пари ще е много трудно и бавно.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Въпрос за корона и пиньон на стар асансьор
Свий
X
-
Хиляди евро ще ви е сметката. Така да се каже...направи каквото можеш и подготви почвата. Аз съм питал за нашия блок, 5 етажа, с оставено някога място за асансьор, който така и никога не е монтиран. Обявиха ми 12 или 13 хиляди евро, от които към 9 е само машината. Останалото е за работа, проверки и не знам си още какво.Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.
Коментар
-
Нова машина ! Друг вариант няма и да има е кратковременен . Все пак сте 95 апартамента , по 200 лв. на апартамент грубо се събират около 20 к лева .
Та не е толкова страшно на теория , на практика ще е друго де...Който търси , намира !
Човекът е човек, когато е на път !
Коментар
-
Към автора на темата. Като събирате оферти за нов асансьор има един много важен, поне за мен, момент. Проверете този асансьор може ли да Ви го поддържа произволна фирма, или се поддържа само и единствено от монтиралата го фирма. Ако е втория случай, месечната такса е в пъти по-висока.
Коментар
-
Много тежък проблем не като ремонт а като реализация. Ще има нерви, не е невъзможно. Сменяхме машина преди 2 месеца - бюджета бе 5 000 лв с година гаранция - софийска фирма със турска машина, блока е 14 етажа.O888 749-O86
C20LET 4x4 198 kW 370 Nm - любимата
NC 750
Коментар
-
19 етажа са, старата машина е почупила едрите части вътре, износила е и легла на лагери и др. Офертата е за италианска машина, икономична и тиха, ново табло, въжета, бутониери и др... 27 000 лв. Остава старата кабина и врати. Според техниците новата машина ще работи поне десетина години без скъпи ремонти. Таблото е Arkel Arcode, машината Монтанари и т. н. Значи варианта за ремонт на старата не е вариант? Аз нямам проблем да дам, дори двойно ще дам, но знаете в един такъв блок колко хора ще дадат. Има вариант да си го разделим тези, които ще платим и да си сложим чипове, а другите да са олимпийци, но не знам колко е законно.
Коментар
-
Първоначално публикуван от dragozow Преглед на мнениеИма вариант да си го разделим тези, които ще платим и да си сложим чипове, а другите да са олимпийци, но не знам колко е законно.
Напълно законно е след решение на общото събрание.
Коментар
-
Първоначално публикуван от dragozow Преглед на мнениеВ Австрия и Германия надали можеш да не платиш подобен общ разход.
Коментар
-
Трябва ли да се притеснявам от таблото Arkel Arcode? На сайта на турците не се виждат много компонентите вътре, не е описано какви са. На Алфалифт таблото по-добро ли е, много по-скъпо ли е? Ние имаме някакво развитие, след ОС решихме, че няма смисъл да правим старата машина, защото е почти на 50 години и няма хубави оригинални части, новите отлети в Дупница или другаде просто не стават като качество. Следващата седмица започваме да събираме пари, половината ще съберем за месец вероятно, останалите ще ги влачим дълго, но ще правим офанзива по съседите колкото и да не им се иска.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
Имам наблюдения от Австрия и Германия.
Напълно законно е след решение на общото събрание.
В България ЗУЕС казва, че не може да бъде ограничавано ползването на общите части. Това с обвързването на чиповете с платената такса го играхме - и в момента се съдим с един от собствениците. (Аз съм домоуправителя, да поясня.)Право казват докторите, че калта е целебна. Колкото по-дълбоко се бухнеш, толкова по-нахилен излизаш...
TLC 100 1HD-FTE manual '02 | Forester '98 | Моntesa 315 '99
Коментар
-
Това с чиповете в асансьора се формулира по специален начин като гласуване на общо събрание. Асансьора е обща част и не може да ограничите достъпа на някой. Трябва да гласувате за достъп до таблото в асансьора, тоест той може да влиза в кабината, но трябва да чака всеки път някой да го черпи едно возене. Ако всички знаете, че не е платил скоро някой ще го вози..
Това е проверена информация, консултирана с фирма, която поставя такива устройства, предупредиха ни че "достъп до асансьора" може да доведе точно до такива дела.
- 1 like
Коментар
-
Така е. Асансьорът е обща част. Такава е и таблото, че и бутоните му, и не може да ограничавате достъпа до тях.
И нека да бъдем реалисти - едва ли фирмата за монтаж на чипове би споделила информация която би довела до отлив на клиенти.
Коментар
-
Сподели точно, че по този начин не могат да ни барнат, защото ние не ограничаваме достъпа до асансьора, а за таблото може, защото не са си платили. Тези специално монтират много такива устройства и знаят как трябва да се направи. Иначе защо не работи асансьора за някой е ясно, не си е платил сметката, но може да си седи в кабината.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар