Вчера в работата ми донесоха да пробия 2 броя вилици на мотокар . Качих ги на фрезата със свито сърце как ще се работят но се оказа по лесно от очакваното . Работят се с лекота като стомана 45 и според един колега работил някога в Балкан кар са 45 ХГ нещо си
. Само по себе си вилиците не може да са нито много меки защото ще се изправят нито много твърди защото ще се чупят . На моя мотокар едната е леко изправена от неправилно вдигане на товар . Освен това трябва да са и от добре заварима стомана защото конзолите които ги държат към мотокара са заварени . Та някой има ли идея от каква стомана се изработват ? Мога да резна едно парче от едни стари вилици и да го пратя за анализ но ме интересува само от обща култура . В един пункт за вторични съм виждал счупена точно на сгъвката вилица и заварена с едно усилващо парче и си работят с нея . Мене лично ще ме е страх да вдигам с такава вилица .
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Вилици на мотокар
Свий
X
-
От: Вилици на мотокар
Незнам от каква стомана са, но моите наблюдения са, че са доста еластични. Огъват си се и после си се връщат, ако не ги резтеглиш естествено."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
-
От: Вилици на мотокар
Ми трябва да са от пернишка стомана.Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнениеРаботят се с лекота като стомана 45 и според един колега работил някога в Балкан кар са 45 ХГ нещо си
.
Там нещо по-високо като клас от 45 прави ли се?
Коментар
-
От: Вилици на мотокар
Въглеродна стомана ,груби спомени 45 ХГТ(ако те интересува с голяма точност веднага мога да разбера) , от нея се изработват както вилици така и куки за кранове ,огъва се не се чупи(макар че съм чупил вилица ,но грешка моя ,от бързане се опитах да вдигна друг мотокар отзад за тежеста само с единия рог) ,заварява сеПоследно редактирано от jimito; 18-12-12, 09:37.Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
Коментар
-
От: Вилици на мотокар
Ето ти малко литература и занимавка ,http://search.pomagalo.com/?keyword=...%E0%ED%E0&sa=1
Тука са всичките ти отговори
Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!
Коментар
-
От: Вилици на мотокар
Ами тия са точно от най читавите в света немски . Кламера за варелите е на Щабау вилиците обикновено са на Фалкен Рот но има и на други . Дупчил съм ги по работен чертеж на Щабау .Първоначално публикуван от vlageo Преглед на мнениеЧитавите вилици по света ги били правили от 4140 - хром молибденова стомана.
Нашите винаги сме ги дялали от каквото сме имали...Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
-
От: Вилици на мотокар
По същия начин , с "деформирано" сърце :-)) , ми се наложи да пробия вилицата на моя електро-мототокар на 50 мм от края. Балканкар. О чудо ! Стана с ръчна дрелка. При условие че , свредлата , които точа , стават за пробиване на тикви , прясно сирене , и др подобни. Това ти го давам за да сравняваш българските и чуждоземните вилици.Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнениеВчера в работата ми донесоха да пробия 2 броя вилици на мотокар . .Уморените коне не ги убиват , нали ??
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар