Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стомана 1.4911

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Стомана 1.4911

    След много разпитване за стоманата от която са изрботени спирачните дискове на мотора ми,стигнах до тази номерация(марка)1.4911.От къде в БГ мога да си купя такава стомана с дебелина 4мм?Може също и да е някакъв наш стандарт стомана,която да става за изработка на спирачни дискове.

  • #2
    От: Стомана 1.4911

    Колега виж в сайта на Ангел Стоилов 96 - имат таблица с налични материали, но повечето са по ГОСТ означение. Намери някаква сравнителна таблица да видиш тази стомана има ли аналог по ГОСТ, има такива сайтове но в момента не намирам. Ако в тези складове няма вероятността да я намериш е много малка, а и предполагам говорим за много малко количество. За внос навсякъде искат количества - поне 300 кг от размер
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • #3
      От: Стомана 1.4911

      Пич, не че нещо, ама ако си в състояние да докараш избработката на тоя спирачен диск до класа точност, който се иска за спирачен диск, еле пък ако успееш и да термообработиш така изработеният детайл съгласно изискванията за такова изделие, най-вероятно нямаше да задаваш въпроса що за стомана е 1.4911.
      Специална е.
      И по добре си тури една паразитна джанта от велосипед със съответните велосипедни спирачки - така поне ще знаеш това дето ще го направиш колко ще спира. Може даже и да спира по-добре...

      Коментар


      • #4
        От: Стомана 1.4911

        Съмнявам се точно това да е термообработено. Ако се разчита на термообработка, след няколко екстремни спирания вече ще е с никому неизвестни качества.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          От: Стомана 1.4911

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Съмнявам се точно това да е термообработено. Ако се разчита на термообработка, след няколко екстремни спирания вече ще е с никому неизвестни качества.
          Даже може и да е ковано.

          http://www.patentgenius.com/patent/4126492.html

          http://www.patentstorm.us/patents/41...scription.html

          Коментар


          • #6
            От: Стомана 1.4911

            Коването е едно, термообработката - друго. Може и да не съм прав, ама ми е чудно какво остава от термообработката като се нагреят едно хубаво при интензивно ползване.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #7
              От: Стомана 1.4911

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Коването е едно, термообработката - друго. Може и да не съм прав, ама ми е чудно какво остава от термообработката като се нагреят едно хубаво при интензивно ползване.
              Ако прочетеш вторият документа от линковете, ще видиш че не си прав - правят им повърхностна закалка явно. И едва ли правенето и е нещо лесно. За правене в гаражни условия пък съвсем не можем да говорим.

              Да се загрее - колко да се загрее? Дали изобщо може да се загрее до температурата при която се закалява тая стомана?

              Ако производството на спирачни дискове беше лесна работа - нямаше да струват по майка си и баща си единия...

              Коментар


              • #8
                От: Стомана 1.4911

                Ми, едни 300-400 градуса са и достатъчни.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  От: Стомана 1.4911

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Ми, едни 300-400 градуса са и достатъчни.
                  Не знам - не съм специалист.
                  Ей го тука специалиста:
                  http://www.offroad-bulgaria.com/show...t=12150&page=5

                  Пише нещо някъде за 850 градуса.
                  Тая стомана се закалява при Т над 1170 оС

                  Е ти я:
                  http://www.aubertduval.com/uploads/t...it/56CW_GB.pdf
                  Критичните и температури са някъде 600-700 градуса.
                  Бая зверско натискане на спирачката ще да е за да се нормализира тая стомана...
                  Последно редактирано от vlageo; 20-04-12, 12:10.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Стомана 1.4911

                    Ако даяни на 600-700 е друга бира.
                    И аз не съм специалист де.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Стомана 1.4911

                      В тая тема все такива сме се събрали.

                      Аз просто не искам да се пребие някъде момчето с тоя диск дето е решил да си го прави...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Стомана 1.4911

                        Със сигурност дисковете имат термообработка, има по-твърд повърхностен слой след закалка, затова и всички производители дават максимално допустимо износване от порядъка до около 3 мм(не помня точно, отдавна гледах таблиците). Дори в сервиз бяха им донесли по-дебели дискове - собственика на колата, и след негово настояване да монтират точно тези са ги намалили на струг, а резултата - след 1000 км. криви и силно износени дискове. Не знам колегата какво точно иска да прави, но спирачният диск не е само проста механична обработка. Тънкостите навсякъде са в термообработката и струват скъпо. И най вече си трябва оборудване, и то с необходимите параметри, съответно цена.
                        Ford Maverick II 2.3 XLT
                        Ford Mondeo MK5

                        Коментар


                        • #13
                          От: Стомана 1.4911

                          Първоначално публикуван от чочо Преглед на мнение
                          След много разпитване за стоманата от която са изрботени спирачните дискове на мотора ми,стигнах до тази номерация(марка)1.4911.От къде в БГ мога да си купя такава стомана с дебелина 4мм?Може също и да е някакъв наш стандарт стомана,която да става за изработка на спирачни дискове.
                          Колега, как точно стигна до извода, че от този материал се правят спирачни дискове ?
                          ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                          Коментар


                          • #14
                            От: Стомана 1.4911

                            Така,стана ми ясно,че няма да намеря въпросната стомана БГ.Въпросът ми беше към хора на "ти" със стоманите и да ми предложат някоя наша марка която да ми свърши работа,а не към хора които са специалисти само в копуването и грам понятие си нямат,че тези дискове не се закаляват.Благодаря за загриженоста да не се пребия,но това може да се случи ако си сменя дисковете с някои отлично изглеждащи ментета изработени от некачесвен материал.До "извода" че това е материла стигнах след като дадох оргинални дискове за спектрален анализ.Моля не ме разбирайте погрешно,търся само материла,технолгията на изработка си е моя грижа и мога да я споделя само след като се убедя че всичко е ОК.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Стомана 1.4911

                              Първоначално публикуван от чочо Преглед на мнение
                              .....До "извода" че това е материла стигнах след като дадох оргинални дискове за спектрален анализ....
                              А спектралния анализ какво показа ?

                              Щото последния не казва "това е марка стомана еди-коя си" , а дава процентно съдържание на легиращи елементи ...
                              ... та ако искаш съвет , първо дай химичния състав на стоманата от лабораторния анализ .А и с него трябваше да започнеш . Останалото е ала-бала .

                              ПС. ... и зъдължително процентното съдържание на въглерода !
                              Последно редактирано от Vlado_Ts; 21-04-12, 07:28.
                              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X