Здравейте,
Става дума за ремонт на LSD диференциал.
Основното обсъждане е тук:
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=137441
Подложните шайби са с номер 2 на чертежа. Има и "ръчичка" над тях.
http://www.offroad-bulgaria.com/atta...1&d=1327214236
Това са старите:
http://www.offroad-bulgaria.com/atta...7&d=1327169589
Днес занесох старите шайби, с който се регулира луфта и напрегнатостта на пружините в касетата за измерване на твърдостта.
Препоръчаха ми да ги произведа от стомана 65Г, след това закалка до 50 единици и шлайф при необходимост за съответната дебелина, ако не са точни.
От къде мога да купя стомана 65Г с дебелина от порадъка на 0.5, 0.6, 0.8 мм? След мерене на точните дебелини ще дам за шлайф част от шайбите.
Предполагам от един лист с размерите на лист хартия А4 ще излязат поне 10 файби.
Става дума за ремонт на LSD диференциал.
Основното обсъждане е тук:
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=137441
Подложните шайби са с номер 2 на чертежа. Има и "ръчичка" над тях.
http://www.offroad-bulgaria.com/atta...1&d=1327214236
Това са старите:
http://www.offroad-bulgaria.com/atta...7&d=1327169589
Днес занесох старите шайби, с който се регулира луфта и напрегнатостта на пружините в касетата за измерване на твърдостта.
Препоръчаха ми да ги произведа от стомана 65Г, след това закалка до 50 единици и шлайф при необходимост за съответната дебелина, ако не са точни.
От къде мога да купя стомана 65Г с дебелина от порадъка на 0.5, 0.6, 0.8 мм? След мерене на точните дебелини ще дам за шлайф част от шайбите.
Предполагам от един лист с размерите на лист хартия А4 ще излязат поне 10 файби.
Коментар