Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стомана за пневмоцилиндър?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Стомана за пневмоцилиндър?

    Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
    Не. Счетоводните данни все пак не са технически спецификации.
    Заклинанието е "реинженеринг". Чувам че в МЕИ-то вече го учат. Ако ти не си, тогава направи така:
    Вариант 1: Даваш техническите данни на цилиндърчето, според производителят му.
    Вариант 2: Не ги знаеш, не можеш да ги намериш, но обясняваш къде стои и какво прави.
    Следващите действия на приелите оплакването от неприет факс, ще научиш ден по-късно, барабар с решението на проблема.
    Обикновенно по форуми много рядко задавам въпроси, тук въпроса ми беше за стоманата от която може да е иаработен цилиндъра.
    Отговора ти до момента го приемам като ( ти толкова ли си тъп че не можеш да намериш нещо си) ами незнам, е това е, нямам големи познания по пневматика и за съжаление ми се налага да я уча на момента, в процес на работата.
    Ще съм ного благодарен на човек който може да гарантира поне 12месеца работа на изделието което ми е нужно.
    Под реинженеринг да не би да имаш предвид реверсивно иннженерство защото в 80% от случаите се занимавам точно с това? Липса на докуметации, съсипана машина и трябва да влезеш в главичката на конструктора за да разбереш каква е първоначалната идея

    Естествео снимки и размери на цилиндъра ще кача при първа възможност. И ще ми е много интересно да видя резултата от това. Не ми е проблем да престържа и набия нова врулка в съществувашото тяло то не е с полиамидни сегменти а буталото е 2К маншет с метален диск по средата, просто водача е стомана и одържа честите радиални натоварвания при захвата на инструмента.
    Много бих желал да го отремонтирам сам но ако някой може да ми го изработи на допустима цена и с добро качество съм готов да заплатя изработката.

    А ако си мислиш че машината е като лего творенията на много компании, гршиш, Тя си е малко уникална и се изработва в много мако бройки, в голямата си част агрегатите и са уникани, а за електрониката да не говорим само само сервотата са стандарни, а даже и честотния регулатор е уникален и изработен за машината.
    А това е резултата от ремонт на производителя!?????
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:HPIM3638.jpg
Прегледи:1
Размер:194.8 КБ
ID:5229319
    В ляво е новата а в дясно е оргиналната платка. Взети са елементите от уж повредената и са поставени на "нова" платка с безумна цена!
    Последно редактирано от old111; 18-11-10, 00:47.
    Знам, че не съм цвете за мирисане, и характера ми не е златен, ма вчера една черна котка кат ми напрай път и си плю три пъти през рамото, зех да се замислям!

    Коментар


    • #17
      От: Стомана за пневмоцилиндър?

      Има нещо сбъркано в това обяснение... Пневматичните, а и хидравличните цилиндри, не са предназначени за радиални натоварвания. Аз за това поисках снимки, чертеж, или поне скица на свързването.
      Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
      Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X