От: Стомана за пневмоцилиндър?
Обикновенно по форуми много рядко задавам въпроси, тук въпроса ми беше за стоманата от която може да е иаработен цилиндъра.
Отговора ти до момента го приемам като ( ти толкова ли си тъп че не можеш да намериш нещо си) ами незнам, е това е, нямам големи познания по пневматика и за съжаление ми се налага да я уча на момента, в процес на работата.
Ще съм ного благодарен на човек който може да гарантира поне 12месеца работа на изделието което ми е нужно.
Под реинженеринг да не би да имаш предвид реверсивно иннженерство защото в 80% от случаите се занимавам точно с това? Липса на докуметации, съсипана машина и трябва да влезеш в главичката на конструктора за да разбереш каква е първоначалната идея
Естествео снимки и размери на цилиндъра ще кача при първа възможност. И ще ми е много интересно да видя резултата от това. Не ми е проблем да престържа и набия нова врулка в съществувашото тяло то не е с полиамидни сегменти а буталото е 2К маншет с метален диск по средата, просто водача е стомана и одържа честите радиални натоварвания при захвата на инструмента.
Много бих желал да го отремонтирам сам но ако някой може да ми го изработи на допустима цена и с добро качество съм готов да заплатя изработката.
А ако си мислиш че машината е като лего творенията на много компании, гршиш, Тя си е малко уникална и се изработва в много мако бройки, в голямата си част агрегатите и са уникани, а за електрониката да не говорим само само сервотата са стандарни, а даже и честотния регулатор е уникален и изработен за машината.
А това е резултата от ремонт на производителя!?????
В ляво е новата а в дясно е оргиналната платка. Взети са елементите от уж повредената и са поставени на "нова" платка с безумна цена!
Първоначално публикуван от Стефан
Преглед на мнение
Отговора ти до момента го приемам като ( ти толкова ли си тъп че не можеш да намериш нещо си) ами незнам, е това е, нямам големи познания по пневматика и за съжаление ми се налага да я уча на момента, в процес на работата.
Ще съм ного благодарен на човек който може да гарантира поне 12месеца работа на изделието което ми е нужно.
Под реинженеринг да не би да имаш предвид реверсивно иннженерство защото в 80% от случаите се занимавам точно с това? Липса на докуметации, съсипана машина и трябва да влезеш в главичката на конструктора за да разбереш каква е първоначалната идея
Естествео снимки и размери на цилиндъра ще кача при първа възможност. И ще ми е много интересно да видя резултата от това. Не ми е проблем да престържа и набия нова врулка в съществувашото тяло то не е с полиамидни сегменти а буталото е 2К маншет с метален диск по средата, просто водача е стомана и одържа честите радиални натоварвания при захвата на инструмента.
Много бих желал да го отремонтирам сам но ако някой може да ми го изработи на допустима цена и с добро качество съм готов да заплатя изработката.
А ако си мислиш че машината е като лего творенията на много компании, гршиш, Тя си е малко уникална и се изработва в много мако бройки, в голямата си част агрегатите и са уникани, а за електрониката да не говорим само само сервотата са стандарни, а даже и честотния регулатор е уникален и изработен за машината.
А това е резултата от ремонт на производителя!?????
В ляво е новата а в дясно е оргиналната платка. Взети са елементите от уж повредената и са поставени на "нова" платка с безумна цена!
Коментар