Колеги, Някой да знае от каква стомана се изработват цилиндрите. Необходимо ми е да възстановя един уникален пневмоцилиндър изработен от стомана.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Стомана за пневмоцилиндър?
Свий
X
-
От: Стомана за пневмоцилиндър?
Прътите са от дебело хромирана стомана 45. От какво е тялото обаче - не знам.
Кажи какво трябва да се свърши. Има български фирми, дето правят каквото ти душа иска в тая област. Какво му е нацилиндъра? Надран? С язви, или просто износен?
Изобщо, дай по-конкретна информация, че евентуално да сме в състояние да помогнем максимално.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Стомана за пневмоцилиндър?
Халумин. Най често е Халумин. ...месинг, бронз,...понякога стомана.Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение......От какво е тялото обаче - не знам.......
Това само в случай, че колегата не е сгрешил "пневмо" с "хидро".Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар
-
От: Стомана за пневмоцилиндър?
Така сега да уточня: цилиндъра е пневмо с въътрешен диаметър 30мм и външен квадрат 50х50 с ход 25мм тапите са халумин има жестоки язви на око 7-8 десети вариантите са два разстъргване и втулка, или разстъргване и ново по голямо бутало. Притеснява ме че тези 2, 3мм отгоре в диаметъра, могат да ми докарат допълнителни неприятности тъй като животинчето е в фиксатор на магазина на CNC машина а диска на магазина е пластмасов и може да се огъне повече от допустимото. Върти ми се една тъпичка идейка да разстържа цилиндърчето и да нанижа една втулчица от неръждавейка след това райбер и полиране, бронзово бутало и 3 опръстена. Но ме притеснява дали неръждавейката няма да създаде проблем?Знам, че не съм цвете за мирисане, и характера ми не е златен, ма вчера една черна котка кат ми напрай път и си плю три пъти през рамото, зех да се замислям!
Коментар
-
От: Стомана за пневмоцилиндър?
За нов производителя на машината иска 600 евра а от другаде няма. Това е проблема за сега съм изкърпил дупките но е временно решение. Опитах с налични на пазара но се скапват много бързо алуминий и при натоварване не удържа.Знам, че не съм цвете за мирисане, и характера ми не е златен, ма вчера една черна котка кат ми напрай път и си плю три пъти през рамото, зех да се замислям!
Коментар
-
От: Стомана за пневмоцилиндър?
Къде са тия? с няколко фирми пробвах вече но не им се занимава със стомана а от алуминий не издържат при радиалното натоварване се вкопава буталото в цилиндъра.Знам, че не съм цвете за мирисане, и характера ми не е златен, ма вчера една черна котка кат ми напрай път и си плю три пъти през рамото, зех да се замислям!
Коментар
-
От: Стомана за пневмоцилиндър?
Виж, това са типови машинни елементи. Няма никаква мистерия, освен в счетоводните мозъци на алчните фирми.
Просто дай данните на предмета тука, и ако до утре на обед не са ти предложили поне два варианта, ще се обадя на когото трябва.
Коментар
-
От: Стомана за пневмоцилиндър?
Ако е предвидено радиално натоварване трябва да има пластмасов плосък сегмент. И на буталото и на водача. Ако няма такива, а има радиално усилие, значи нещо е гнило. Стоманена тръба, обработена за цилиндри се продава на метър в Казанлък. За съжаление не знам точното име на фирмата.Първоначално публикуван от old111 Преглед на мнение...при радиалното натоварване се вкопава буталото в цилиндъра.
Бе, редовно виждам разни собствени производства в къси серии за които после искат едни цени от които може да ти се напукат очилата.Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнениеВиж, това са типови машинни елементи. Няма никаква мистерия, освен в счетоводните мозъци на алчните фирми........Последно редактирано от drukman; 15-11-10, 02:58.Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар
-
От: Стомана за пневмоцилиндър?
Някакво радиално ще има без друго, и за прецизионен елемент да става дума. Ако усилието е няколко килограма - стоманено бутало естествено ще яде цилиндъра. Освен ако не е дълго 10 и повече калибъра, и с полиамидни сегменти.
Те явно се опитват да ловят маймуни с трици, и накрая ще им излезе по-скъпо от нова машина. Каквато и да е. Вместо да сменят цилиндъра на цяло, понеже той си е фабричен възел, а не кухненски тунинг.
Който също е възможен, но хората които го умеят, не задават такива въпроси.
Коментар
-
От: Стомана за пневмоцилиндър?
Не се мъчим да ловим маймуни с трици
Много по лесно ми е да подменя елемента с качествен нов и да не се занимавам повече с него така и правя когато има на пазара такива. за всичко останало си имам под изпълнители които ми правят нещата наистина качественно, само с проклетата пневматика не поаднах на такива, всичко стандартно си е наред но с този цилиндър както и с някои други елементи ми се взема здравето, правят ми го, слагам го, 3,4дни и отново боза. Само престоя и работата по машината обезмислят ремонтана такъв елемент. Днес ще кача точните данни за цилиндърчето. Дано някой помогне
Сега за маймуните и триците: Редуктор BONFIGLIOLI от производителя на машина 2500 евра без доставката и без ДДС с 1 месец срок на доставка, от BONFIGLIOLI Италия 950лева с доставката и с ДДС за една седмица, А това е типично за някои производители.Знам, че не съм цвете за мирисане, и характера ми не е златен, ма вчера една черна котка кат ми напрай път и си плю три пъти през рамото, зех да се замислям!
Коментар
-
От: Стомана за пневмоцилиндър?
Не. Счетоводните данни все пак не са технически спецификации.
Заклинанието е "реинженеринг". Чувам че в МЕИ-то вече го учат. Ако ти не си, тогава направи така:
Вариант 1: Даваш техническите данни на цилиндърчето, според производителят му.
Вариант 2: Не ги знаеш, не можеш да ги намериш, но обясняваш къде стои и какво прави.
Следващите действия на приелите оплакването от неприет факс, ще научиш ден по-късно, барабар с решението на проблема.
Коментар
-
От: Стомана за пневмоцилиндър?
Да допълня Стефан. При вариант две, сложи и някоя друга снимка на оригиналния цилиндър, цял, разглебен, включително монтиран, в работно положение.
П.П. Според описанието по-горе, става дума за стандартен пневмоцилиндър, като тези, които навремето се изработваха в Кърджали.Последно редактирано от giorgio; 18-11-10, 09:14.Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар