До: Боядисване капак на глава - отвътре?
Не знам какво е било покритието, но ти предлагам да преосмислиш уплътняването на капака. До колкото разбрах, влагата влиза само до ръба на капака, където е корковото уплътнение.
За моя двигател на Варшавата си купих гарнитури за капаците на клапанния механизъм, от гумено-корков композит. Разбрах, че се продава на листове с различна дебелина и в най-скоро време възнамерявам да си взема известно количество. Реже се лесно и за разлика от корка, уплътнява истински.
п.п. Нямам наблюдения колко текат тези двигатели от капаците на клапаните, но за въздушното охлаждане течовете са смърт.
Не знам какво е било покритието, но ти предлагам да преосмислиш уплътняването на капака. До колкото разбрах, влагата влиза само до ръба на капака, където е корковото уплътнение.
За моя двигател на Варшавата си купих гарнитури за капаците на клапанния механизъм, от гумено-корков композит. Разбрах, че се продава на листове с различна дебелина и в най-скоро време възнамерявам да си взема известно количество. Реже се лесно и за разлика от корка, уплътнява истински.

п.п. Нямам наблюдения колко текат тези двигатели от капаците на клапаните, но за въздушното охлаждане течовете са смърт.
Коментар