Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кое има по-добра адхезия към стомана, полиестерна или епоксидна смола?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Кое има по-добра адхезия към стомана, полиестерна или епоксидна смола?

    Е, въпроса е в заглавието. Полиестерната, която съм купил, е на CarSystem, а епоксидната - българска АП-1. В случая ще се преправя захващането на фар като за Golf 2 за да се монтира на Terrano 2, като се запази всичко друго оригинално и работещо. Идеята ми е върху задната част на фара да наслоя стъкломат и полиестерна или епоксидна смола, като заедно с наслояването да "вградя" измежду пластовете новите планки за закрепване, или поне 3мм болтчета, и после да захвана планките с тях.

    Фара е стоманен, към момента боядисан с някаква странна твърда боя отвън, черна и матова, предполагам е печен в нещо. Боята не се бели, но ако трябва ще го изшлайвам до метал.

    Та, епоксидна или полиестерна???
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

  • #2
    До: Кое има по-добра адхезия към стомана, полиестерна или епоксидна смола?

    Ако ще го шлайфаш до метал, можеш да го запоиш. Адхезията - гарантирана.

    Коментар


    • #3
      До: Кое има по-добра адхезия към стомана, полиестерна или епоксидна смола?

      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
      Ако ще го шлайфаш до метал, можеш да го запоиш. Адхезията - гарантирана.
      Обелването на лъскавото покритие отвътре от температурата - също. Мислих и тоя вариант, ама засега не ми се пробва.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #4
        До: Кое има по-добра адхезия към стомана, полиестерна или епоксидна смола?

        Не съм убеден, но щом искаш, пробвай ПЪРВО другите методи.

        Коментар


        • #5
          До: Кое има по-добра адхезия към стомана, полиестерна или епоксидна смола?

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Не съм убеден, но щом искаш, пробвай ПЪРВО другите методи.
          Имам малко изрезки от фара, ще взема да пробвам върху тях. Иначе, покритието отвътре му е малко странно - някакво лъскаво черно покритие с вид като на керамика или много твърда изпечена боя, метализирана отгоре, предполагам с алуминий, на много тънък слой.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #6
            До: Кое има по-добра адхезия към стомана, полиестерна или епоксидна смола?

            Май е по-добре само да матираш външното покритие и да лепиш в/у него. Епоксидната би трябвало да държи повече но имай в предвид че и двете се отделят от метал с нагряване.
            Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
            Селска фурна аспух нема. Пак същият.
            В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

            Коментар


            • #7
              До: Кое има по-добра адхезия към стомана, полиестерна или епоксидна смола?

              Полиестерната смола ИЗОБЩО НЕ залепва за металите. Никак.

              Коментар


              • #8
                До: Кое има по-добра адхезия към стомана, полиестерна или епоксидна смола?

                Първоначално публикуван от derhunter Преглед на мнение
                Май е по-добре само да матираш външното покритие и да лепиш в/у него. Епоксидната би трябвало да държи повече но имай в предвид че и двете се отделят от метал с нагряване.
                Фарът никога не се нагрява, няма проблеми

                Коментар


                • #9
                  До: Кое има по-добра адхезия към стомана, полиестерна или епоксидна смола?

                  Епоксидната смола , ако добавиш и малко метални стружки към сместа , става още по-здраво.
                  В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                  Коментар


                  • #10
                    До: Кое има по-добра адхезия към стомана, полиестерна или епоксидна смола?

                    Се тая, и двете смоли ще ти свършат работа за там, обаче имай впредвид, че епоксидната нанася ли се под 10-15 градуса мое да забраве да втвърди, мене ми се е случвало и не ща да си спомням...
                    VW Beetle 1200-1954/57/59/60/65 VW Beetle 1300-1970/72 / VW Transporter 1500-65 / VW Transporter 1600-74 / VW&Wartburg 4x4 Buggy / Trabant 600 - 62
                    SXS-Restorations 0886513079
                    Ние, можещите водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова дълго време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо. - К.Иречек

                    Коментар


                    • #11
                      До: Кое има по-добра адхезия към стомана, полиестерна или епоксидна смола?

                      Първоначално публикуван от Bugman Преглед на мнение
                      Се тая, и двете смоли ще ти свършат работа за там, обаче имай впредвид, че епоксидната нанася ли се под 10-15 градуса мое да забраве да втвърди, мене ми се е случвало и не ща да си спомням...
                      Ще се нанася вкъщи. Втвърдявам ги с 2KW духалка, насочена към тяк. Епоксидната смола за един час е втвърдила.

                      Все пак в крайна сметка реших да пробвам:
                      1. Запояване.
                      2. Наслояване на стъкломат и епоксидна, по цялата периферия на фара, а самите "уши" ще са "вградени" между пластовете стъкломат.

                      Само все още се чудя ако се стигне до втория вариант, дали направо да разчитам на епоксида, или да взема мерки после да го отлепя, и да "подложа" с друго лепило или силикон, които вече няма да се отделят при загряване, понеже са пластични. По корпуса отвън и в момента има тук-там петна епоксид, промъкнал се покрай уж доброто уплътнение, което направих, докато отливах удължението на корпуса. Не мога да ги изчегъртам дори с отвертка, при това изобщо да не съм подготвял повърхността.

                      В момента съм на това дередже:
                      Прикачени файлове
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Кое има по-добра адхезия към стомана, полиестерна или епоксидна смола?

                        Не разбрах какво е това, но е твърде вероятно при характерната температура, тоя детайл да омеква и да започне да се овъглява.
                        На такива места слагат термоустойчиви пластмаси като бакелитите, или осигуряват топлоотвод, без да разчитат на механичната здравина на пластмасата, като разните щепсели.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Кое има по-добра адхезия към стомана, полиестерна или епоксидна смола?

                          Спарки я драсни къде ще са точно планките.
                          Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
                          Селска фурна аспух нема. Пак същият.
                          В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

                          Коментар


                          • #14
                            До: Кое има по-добра адхезия към стомана, полиестерна или епоксидна смола?

                            Спарки, това нагрява ли се над 100 градуса или не се нагрява?
                            Ако не се нагрява-НДК
                            Ако се нагрява-НДК ама едникратно лепене.
                            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                            Вальо. О888 557Ч7Ч
                            Silverado 1.3 i

                            Коментар


                            • #15
                              До: Кое има по-добра адхезия към стомана, полиестерна или епоксидна смола?

                              Отпред при стъклото - надали се нагрява до повече от 70. Пък в крайна сметка ще се слага ксенон, в лупа. Епоксида няма проблем с тия температури, та до към 200. А до 200 не се загрява със сигурност, никъде.

                              Ако забелязвате по периферията остатъка от старите планки - просто не е боядисано там. Там ще са и новите, само че разместени спрямо старите.

                              Ето (оградените със зелено):
                              Прикачени файлове
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X