Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Препоръка за сервиз за обработка и защита на купе

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Той автора на темата не е с две леви ръце завряни там дето слънце не огрява, просто е ограничен от към свободно време и място, разбирай гараж с канал, където може да се развихри и сам. Та за това търся хора, познати които биха го свършили срещу заплащане. Видях една тема с активно участие на спарки, и да-просто си трябва време и място. А аз дори и да намеря време (отпуск), мястото го нямам. Иска ми се сам да го направя ама… Иначе да се върнем на темата-положението не е фрапантно, няма ями за изкърпване или нещо от сорта. Просто след 15 години започнаха да се появяват следи от корозия където не трябва (греди, прагове от долната страна), и ми се иска да ги обработя и запечатам, а не след 2-3 години да хвърлям кола. Колата не е рядка, но ми е присърце и за това искам да си я поддържам, нищо че е вече “стара”.
    Renault Koleos, Dinamique, 175hp http://www.youtube.com/watch?v=lq3eCuMXeEw

    Коментар


    • Станислав Николов
      Станислав Николов коментира
      Редактиране на коментар
      sparkybg така де, ама с пистолета трябва да си купя и компресор и маркучи, и работата стана дебела. Па и отпуска, че да човъркам на спокойствие. Нищо не ми подсказа за това колко горе долу спрея да си взема. Дали по 4 от вид ще е достатъчно, или ще ми трябват повече? Как мислиш? Колата е тази от подписа ми, ако трябва ще изровя и някъде схеми на купето, но като размери е горе долу кто Хюндай СантаФе 2009, и Нисан Х-трейл 2009.

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      От бутилките за шистолет, мисля че при мен отигора по 3-4 ML и 4941 и 2бр 1000. Това на Grand Cherokee WK. Мисля че взех и по 2 спрея 4941 и ML. Но част от нещата останаха.

      Мисля че по 6 спрея е по-реалистично за твоя размер возило, но не мога да кажа със сигурност. Аз предпочитам взема толкова че да съм сигурен че ще ми остане.

      Продавачите на Fertan даваха и пистолет под наем. Маркучите са никакви пари, компресор все ми се струва че при желание ще се намери за ден-два. Пак натъртвам - с пистолет разликата е ОГРОМНА, и като сокорост, и като качество.

    • Станислав Николов
      Станислав Николов коментира
      Редактиране на коментар
      sparkybg благодаря много за насоките. Изключително полезни, както винаги.

  • #17
    Само да вметна:
    Песъкоструй за подобна дейност е морално остаряло и опасно на сглобен автомобил. В наше време е достъпен сухия лед. После ..кой каквото реши.

    Дупките и затворените повърхности си остават да гният.
    Единствения сериозно правен такъв проект съм виждал при Руси Русев. Шасито разглобено до голо песъкоструено и на топъл цинк.

    ПП Бибиткаджиите са добри на рекламата. Признах ги.
    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
    Вальо. О888 557Ч7Ч
    Silverado 1.3 i

    Коментар


    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      Вече има и лазер, също твори чудеса с ръжда/корозия.

    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Засичам вече няколко пъти собственици на лазери да ги продават. И това не е панацея. На картинка изглежда юного добре, обаче нагрява метала, от което следва измятане. Лесно се случват и бели, предполагам, още повече като се работи при не съвсем удобна обстановка.

      Абе няма пълно щастие. Или по-точно има, ама не за нас. Кола от магазина и обработка с вакси още от нова. Никога няма да ръждяса.

  • #18
    Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
    Това е неизпълнимо при сглобен автомобил и извън завода. В някое от предаванията как се произвежда някакъв автомобил бяха споменали, че някое от покритията се изпича при 100 или 130 градуса...
    Та: Как? Къде?
    Във всяка достатъчно голяма пещ за прахово боядисване.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #19
      Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
      Дупките и затворените повърхности си остават да гният...
      Грешка. Има си Fertan и Dinitrol ML за тая цел. Едното прави ръждата на квото там навсякъде, където проникне, другото прониква още по-навсякъде и освен че не пуска кислород, има и активни съставки за ръжда.

      Там, където нито едното от двете не може да проникне нищо не може да проникне, съответно корозия е невъзможна.

      Комбинацията работи изключително добре. Чак изненадващо.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #20
        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Във всяка достатъчно голяма пещ за прахово боядисване.
        Трудна работа. В заводски условия това се прави на голо тенеке. След това следват обмазки на снадките и т.н.
        Тоест, трябва купето да се оголи го абсолютно голо тенеке.
        Не се сещам кой автомобил би си заслужавал подобна разправия и хамалогия...
        Не чета коментари и не отговарям на такива.

        И коментаторите...

        Коментар


        • #21
          ittso Достъпния за България вариант, поне за шаси, е горещо пицинковане. Правено е много пъти и не знам да има недоволни. За купе обаче не става.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #22
            Горещо починковане на купе ще е голямо зрелище. Едно че всичко ще стане на осморка, и второ - всички врети и капаци ще спрат да се движат...
            Последното не е непременно нещо лошо де. Ако вратите не се отварят, шансът автомобилът да погине в ПТП става под процент...
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • #23
              за поцинковане някой трябва да разглоби автомобила, поне както аз разбирам, а не всеки има такива умения и възможности. Аз ще се пробвам с представителите на фертан от май месец натам, в случай че не излезе нещо, и ще пиша дали си заслужава.

              Коментар


              • #24
                Поцинковането отпада, както и цялостното разглабяне. Причини много, през финансова, до липса на достатъчно време и условия за правене сам. Това към което се ориентирам е премахване на ръждата, измиване, пасивиране и обработка с Динитрол
                Renault Koleos, Dinamique, 175hp http://www.youtube.com/watch?v=lq3eCuMXeEw

                Коментар


                • #25
                  Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                  Горещо починковане на купе...
                  Изрично съм написал:

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  ...за шаси...
                  Правено е много пъти, нищо не става на осморка. Шаси, докарано до нужда от поцинковане, отдавна е загубило всякакви вътрешни напрежения, доколкото изобщшо е имало такива.

                  От собствен опит с ограда - нищо не мръдна ни на йота. Мръдна докато я заварявах преди това, после беше кориграно, после поцинковано, после химически обработено и прахово боядисано. Нула проблем мърдане.

                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #26
                    Здравейте,не съм много запознат с местните фирми имам нужда да ми препоръчате освежаване на салона в бургас?

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X