Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Препоръка за сервиз за обработка и защита на купе

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Препоръка за сервиз за обработка и защита на купе

    Здравейте на всички,

    Много години минаха, откакто не съм посещавал форума и се извинявам, ако нещо до болка познато го пльосвам ей така в нищото, пък 99% от форума му знаят отговора. Та, да си дойдем на думата. Търся сервиз, който ще се наеме да обработи и защити купето (гр. София), на колата която търкалям, отдолу. Някога по спомен дядо владо както и още един човек, на който не си спомням името (около Военна рампа) се занимаваха с подобен род дейности. Не знам тези хора, дали все още се занимават с подобен род дейности - допреди 10 години го правеха, ама сега? Много ви моля, насочете ме, или помогнете с координати на сервиз който може да ми свърши работа. Благодаря!
    Renault Koleos, Dinamique, 175hp http://www.youtube.com/watch?v=lq3eCuMXeEw

  • #2
    Знам такъв сервиз в Пловдив, но когато разбрах за сумата която бе платена ..... стои въпроса дали конкретния автомобил не струва по-малко от цената на труд + материали.
    Накратко - сервиз ще намериш на точната цена, а дали ще ти се чака и дали колата няма да струва по-малко от ремонта е питанката.

    Коментар


    • #3
      То вярно, че в последно време цените на всичко не само скочиха, ами направо отлетяха в небитието, но все ми се струва, че не би трябвало да е толкова чак скъпо, особено ако е при човек от форума… Знам ли…
      Renault Koleos, Dinamique, 175hp http://www.youtube.com/watch?v=lq3eCuMXeEw

      Коментар


      • Гаврил Груев Хлътев
        Гаврил Груев Хлътев коментира
        Редактиране на коментар
        Доколкото помня труда е по-скъп от материалите. А материалите са доста скъпи.

    • #4
      още един човек, на който не си спомням името (около Военна рампа)

      Ники отдавна не се занимава с такива дейности, Дядо Владо продължава да държи щафетата

      Със сигурност има и други, но не мога да препоръчам конкретни хора, обяви има доста и във фейсбука в групите за 4х4.
      Бъдете живи и здрави!

      Коментар


      • #5
        Манипулацията си струва за рядък и ценен автомобил. Иначе...
        Това, което никога повече не бих се заел да кърпя и обработвам е Субару.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #6
          За София е много трудно да се намери майстор, навит да кърпи, или ще е за много пари.Предпочитат да изчукват и боядисват - по-лесно и платено, за какво да си усложнява живота.Бих препоръчал да се търси майстор в някое село, или малък град, по-голям шанс има.Кърпене, когато вече ръждата е тръгнала, си е решение компромисно, за няколко години.После ръждата тръгва пак.За реставрация трябват наистина много пари, и колата да си заслужава

          Коментар


          • #7
            Това ми се стори интересно, а до колко ще е работещо...

            https://www.youtube.com/watch?v=U1uD1F4l_eU

            Коментар


            • #8
              Първоначално публикуван от crazyjob83 Преглед на мнение
              Това ми се стори интересно, а до колко ще е работещо...

              https://www.youtube.com/watch?v=U1uD1F4l_eU

              и аз го гледах, 20 минути след като излезе. Пръска върху ръждата, без да чисти, това не ми хареса. Цената е 1600 срещу 2300-3500 на тези https://razhda.com/ceni/ . Моля, хора които са посещавали сервизи, занимаващи се с такава дейност, да споделят мнение, тъй като цените за тази услуга са доста сериозни.

              Коментар


              • #9
                Нека Спарки да каже 2 думи за обработката против ръжда на неговите автомобили - той доста детайлно, с много средства и желание ги обработваше. При това вече са минали няколко зими и има реален поглед върху труда си.
                Относно видеото - всеки гледа да се продава колкото се може по-добре и по-скъпо.
                Нула 8 Седем 8 500 225 Ogi Lazarov
                Nissan Terrano II 2.7TDi '01 (дълга база)
                Opel Campo 3,1 TD '99
                Надпис в каменоломна: "Повече камъни за народа"

                Коментар


                • #10
                  Ето в тази тема колегата е минал по този път миналата година. Тези момчета от Горна Оряховица са известни, занимават се с песъкоструене в цяла България. Отличен е резултата. От 17-то мнение надолу е описано, с цени:

                  https://offroad-bulgaria.com/forum/%...erey-3-1/page2
                  0899 шест5313нула
                  За всекиго по нещо

                  Коментар


                  • #11
                    Първоначално публикуван от crazyjob83 Преглед на мнение
                    Това ми се стори интересно, а до колко ще е работещо...

                    https://www.youtube.com/watch?v=U1uD1F4l_eU
                    Това е все едно да не се къпеш, но да се поливаш с дезодорант.
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • drukman
                      drukman коментира
                      Редактиране на коментар
                      Е, това как го мразим...

                  • #12
                    Първоначално публикуван от ogimaster Преглед на мнение
                    Нека Спарки да каже 2 думи за обработката против ръжда на неговите автомобили - той доста детайлно, с много средства и желание ги обработваше. При това вече са минали няколко зими и има реален поглед върху труда си.
                    Относно видеото - всеки гледа да се продава колкото се може по-добре и по-скъпо.
                    И аз по стъпките на Спарки, с неговата химия и отгоре дори, налях торба пари, няколко дни супер съвестно подготвяне и обработване, и изводите ми са следните:

                    Ефекта е временен, дори бих казал спорен, и това за джип, който седи в двора без да се излага много много на лугата.
                    Всички тия мази и магии, се отделят и отмиват и механично от вода, кал, пръски и т.н. но и химически от лайната в дъждовете и лугата.

                    Според мен, истината е една, пълно разглобяване, или един от двата варианта, поцинковане след почистване (песъкоструй + киселини) или песъкоструй и всичките заводски покрития с качествени химии при перфектно спазване на всички изисквания и условия.

                    Имах военен камион на 30+ години с перфектно покритие още от завода, за 30 години никаква корозия и ръжда, обаче след две години седене на дъжда и на места вече беше изгнил.

                    Виждал съм Мерцедес Юнимози на 60+ години с перфектно покритие от завода, за това и изводите ми по-горе.
                    Бъдете живи и здрави!

                    Коментар


                    • BatGeorgeone
                      BatGeorgeone коментира
                      Редактиране на коментар
                      Спарки, знаеш, че тогава те послушах и ползвах същите химии като теб, единствената разлика е, че ти ползва пистолет с компресор аз флакони и другото като разлика ти си в БГ с жегите, при мен нямаше такива жеги, ще снимам да ти покажа след 2-3 години резултата, никак не е добър а налях много стотин паунда в химии и дни в работа.

                    • sparkybg
                      sparkybg коментира
                      Редактиране на коментар
                      Еми, при мен резултата е перфектен на 2 автомобила вече. Търкане->Фертан (2 пъти, и каране няколко седмици както си е с него)->Миене->Съхнене->ML, и отвън 4941, а по кухините 1000. Няма никъде отмито, няма никъде пробила ръжда. На второто возило са навъртяни поне 30000км. от тогава, вероятно дори 40000км. На първото пак там някъде.

                      Нещата при теб или са били прекалено напреднали, или не е изъхнал преди мазньочите, или не е махната дебелата ръжда, или нещо друго. За Fertan-а това че е влажно даже е добре - удължава му действието, стига да стои, а не да го караш. За мазньочите обаче трябва да е сух, и то сух в дълбочина. При първото нанасяне на Fertan и на двете возила поливах с вода отдолу където стояха 1-2 дена след нанасянето, с идеята да не изсъхват, защото не беше дъждовно.

                      Не го търпя зимата да стои със солищаците - при първа възможност мия. Това при сегашните зими е максимум седмица. Не мия с препарат отдолу и подкалниците. Само с вода.

                    • BatGeorgeone
                      BatGeorgeone коментира
                      Редактиране на коментар
                      Да, явно нещо съм правил различно Спарки, мисля, че флаконите под налягане и флаконите за пистолет ако не друго то дебелината и метода на прилепване към повърхноста са различни, и може би климата, аз живея до летище Хийтроу, ежедневно стотици самолети са над мен 24/7/365 и дъжда и влагата при мен са различни, дъжда е корозивен, буквално. Военния ми камион на 30+ години беше като чисто нов и след две години на двора изгни на места, същото става и с метали оставени на дъжда, дори поцинковани, има ли пукнатина и почва да корозира и поцинкованото. Плюс, при мен няма жеги, които да самоизлекуват третирани повърхности с мазни вакси и т.н. С други думи технологията и химиите работят, но различните условия си искат правилно нанасяне и може би повтаряне по план. Третирано само с Фертан(без никакви други мазни) на 6 месеца дава много добри резултати при мен, правих си експеримент с мостовете на камиона едно време.

                  • #13
                    Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                    ...Според мен, истината е една, пълно разглобяване, или един от двата варианта, поцинковане след почистване (песъкоструй + киселини) или песъкоструй и всичките заводски покрития с качествени химии при перфектно спазване на всички изисквания и условия...
                    Това е неизпълнимо при сглобен автомобил и извън завода. В някое от предаванията как се произвежда някакъв автомобил бяха споменали, че някое от покритията се изпича при 100 или 130 градуса...
                    Та: Как? Къде?
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар


                    • #14
                      Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение

                      Това е все едно да не се къпеш, но да се поливаш с дезодорант.
                      И на мен така ми прозвуча.

                      Коментар


                      • #15
                        някой може ли да даде мнение за тези https://razhda.com/ , ако е карал кола за обработка при тях. Миналата година се опитах да пусна тук подобна тема с цел да събера мнения за сервизи, но тя избуя в конфликт кога е най-подходящото време да се обработи автомобила.

                        Коментар


                        • didooo
                          didooo коментира
                          Редактиране на коментар
                          Както виждаш от сайта , сервиза им е в Русе . Аз им ползвах услугите , когато имаха сервиз в Божурище и съм доволен . В офиса им в Сф , винаги съм получавал компетентен съвет .

                        • rsimeonov
                          rsimeonov коментира
                          Редактиране на коментар
                          Аз им ползвах услугите в Русе от София съм.НЕ СЪМ ДОВОЛЕН.На шестия месец ръждяса.Пак до Русе за рекламация.Намазаха я с нещо лъскаво,и според тях готово.Да ама не след шест месеца пак ръжда.Пак ще се обаждам за рекламация.Иначе има 5 години гаранция.Глупости.

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X