Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Спиране и Махане на корозия от нов автомобил.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Както го е казал "царо на пъто" (https://offroad-bulgaria.com/member/142010-kingofroad) - миниум! Ще добавя "оловен миниум". По оригиналната рецепта отдавна не се произвежда. После мажи отгоре със сребърен феролит (също го няма) и ще изкара 100 години. Но това е ако си мажеш стоманената врата на гаража. От моя 40-годишен опит: единственото евтино и трайно решение е пръскане/мазане с отработено масло. Може да е "ганьовско", ама работи.
    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

    Коментар


    • #17
      Има си 2 продукта на Dinitrol за тая работа. Работят категорично МНОГО по-добре от "горяло" масло. Ако преди това е минато с ръждопреобразувател на Fertan, още по-добре.

      От оная тема, нищо не съм повтарял по тераното, щото няма никаква нужда. Нито е събрало боклук, нито е паднало или изсъхнало.

      Dinitrol ML кърти, чисти и извозва. Прониква супер дълбоко и спира всичко.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • sparkybg
        sparkybg коментира
        Редактиране на коментар
        Ми дъвкано е в 15 теми. Освен в настоящия раздел и в поне още 2. Все едно падаш от луната, баси!

        Те само една от тях:

        https://offroad-bulgaria.com/forum/о...н#post6658728

      • trapper
        trapper коментира
        Редактиране на коментар
        Пръскането на кола отдолу с Dinitrol ML изисква ли специална работна екипировка, като противогаз, напр.?

      • sparkybg
        sparkybg коментира
        Редактиране на коментар
        Не. Изисква екипировкa против дивото мазало, което се получава, защото ML-а при пръскане е с "гъстотата" на WD40 за да прониква дълбоко. Съответно ;есно се стича при прекаляване, а самото прекалаяване се случва хипер лесно, особбено при пълнене на кухини.

        Но после поне около подкалниците иска 4941, иначе ще се измие бързо. С него поне няма мазало - трябва МНОГО сериозно и едва ли не нарочно да прекалиш, за да тръгфне да тече. Но за сметка на това ако не е на спрей, а за пистолет, иска специален пистолет, а не просто такъв за шагре.
        Последно редактирано от sparkybg; 17-09-22, 19:46.

    • #18
      Понеже в другата тема не отговори никой,
      някой може ли да сподели ползвал ли е продуктите на Флуид филм стават ли за нещо защото са си скъпички, струват ли си парите

      например флуид филм нас , флуид филм ликид а спрямо сравнени с wurth?
      Вършат ли работа добре или не?

      Коментар


      • #19
        И в 20 теми да питаш, все тая. Сайта им е хипер гламав, не става ясно има ли нещо специфично за автомобили, не става ясно кое точно какво прави и как работи. Из темите е писано какво гарантирано върши работа, вече след опит няколко години с него. Ако ти се експериментира и имаш бол пари - експериментирай.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #20
          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          И в 20 теми да питаш, все тая. Сайта им е хипер гламав, не става ясно има ли нещо специфично за автомобили, не става ясно кое точно какво прави и как работи. Из темите е писано какво гарантирано върши работа, вече след опит няколко години с него. Ако ти се експериментира и имаш бол пари - експериментирай.
          Значи са боклуци и не си струват парите така ли, аз не искам да слагам Шегрен на колата,че става циганиея... искам нещо близко до заводското покритие че да може да се развиват и виждат болтовете после,тя има многожество кори и глупости.

          Коментар


          • sonda
            sonda коментира
            Редактиране на коментар
            Кой модел Тойота е, може би Авенсис, австрийка или германка?

          • sparkybg
            sparkybg коментира
            Редактиране на коментар
            Не казах че са боклуци, а че сайта им е хипер гламав. Не знам дали са боклуци или не, а явно и никой друг тук не знае.

          • BatGeorgeone
            BatGeorgeone коментира
            Редактиране на коментар
            Динитрол е това което много коли имат "заводски".

        • #21
          Авенсис. Австрия.

          Коментар


          • kalin09
            kalin09 коментира
            Редактиране на коментар
            откажи се

        • #22
          Fluid film са определено добри, германците ги използват бая. Аз следвам какво е изписано в този сайт и тези ревюта. Много ги цитират наляво-надясно. Не разбирам немски, но използвам гугъл транслейт.

          https://www.korrosionsschutz-depot.d...swege-download (Магазин е с всякакви препарати против ръжда и реставрации, но в страницата им за 'помощ' (за което съм дал линк) има тонове информация и PDFи какво препоръчват да се използва и тн).
          https://www.oldtimer-markt.de/rostschutztest (Тестивете за препарати за кухини, най-отдолу има 3 PDF-a с информация кое на коя класация стига спрамо различно време).
          https://www.oldtimer-markt.de/unterbodenschutz (Тестовете за препарати за външно предпазване, най-отдолу има 2 PDF-a)

          Аз лично съм се спрял на:
          Owatrol Ol за спиране на ръждата, която не мога да третирам механично, в кухините.
          Fluid Film NAS или Dinitrol ML за протекция на кухините, който няма проблем с мазни препарати като на пример Owatrol.
          KSD PUR 104 за външната страна на пода като преобразувател за където има ръжда (това си е специфична за тоя магазин марка) Предполагам може да се замени с преобразувател на Фертан.
          Brantho Korrux като праймер/top coat за пода след KSD-то
          Фертан UBS 240 или Dinitrol ML+Metallic за последен слой на пода против камъчки

          На места имам старо битумно покритие, ще го напоя на 2-3 ръце с Owatrol и след това 1 ръка Фертан UBS 240.

          Както се подразбира, още не съм стигнал до тая работа, за сега съм купил само Owatrol и KSD PUR 104, та ще пиша какво съм свършил като му дойде време.

          пс. ако се приема като реклама на сайта, мога да махна линковете, просто намерих едно място където има всичко заедно с информация как и що се използва което честно казано доста ми помогна в личния избор. В Германия доста си го тачат тоя сайт.

          Коментар


          • #23
            Owatrol ol съхне и е по-скоро ако ще се боядисва. Точно за кухини съм малко скептичен какво ще свърши. Виж Dinitrol ML си е баш за кухини. На тераното шасито отвътре още си е мокро.

            Но силно се изкушавам да третирам с такова местата с ружда след Fertan-a и преди Ferpox-a. Макар че и без това шасито е така + матова 3в1 отгоре преди ml-а и 4941то. Не е мръднало изобщо - все едно вчера е мацано.
            Последно редактирано от sparkybg; 04-10-22, 18:43.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • dimitarbp
              dimitarbp коментира
              Редактиране на коментар
              Owatrol ще го използвам да преобразува ръждата която я има в кухините, към 24 часа съхне и до където стигне толкоз. Отгоре (над Owatrol-a) ми е идеята след като изсъхне да напръскам с Fluid Film-a.
              KSD (сайта горе) препоръчва ако има повече тесни местенца в които преобразувателя трябва да проникне да се използва Oxyblock N, който съхне по-бавно и има повече време да прониква, иначе е същия ефект след това.

            • sparkybg
              sparkybg коментира
              Редактиране на коментар
              Че то не преобразува ръжда. Никъде в описанието му не се твърди такова нещо и никъде в SDS-а не са посочени активни съставки, дето преобразуват ръжда. А те са всичко на всичко 2 - или фосфорна киселина, или танинова киселина.

              Колкото до проникването, песимизмът ми идва от там че нещо, дето съхне за часове или ден-два няма как да проникне като нещо, дето не съхне минимум месеци. А освен че нс съхне с месеци, Dinitrol ML има и инхибитори, заради които е кафяв - Dinitrol 1000 е същото, но без инхибитори. Под пластмасови кори това чудо си стои все едно вчера е пръскано, нищо че са минали 3 години.

              Може пък и да работи де, не знам. Но субективно, понеже е пробвано, аз пак ще заложа на Fertan->Dinitrol ML->Dinitrol 4941. Нямам тръгнала ръжда никъде. Нямам и обелено никъде. Преди това много си бях мечтал да легна под джипката ми и да се няхиля от видяното. Не е мръднало никъде.

              Защо:
              1. Фертанът прониква колкото може, и където вода/сол е възможно да работи, работи и той и ръждата става на индиго.
              2. Където не успява да проникне, прониква ML-а, и прониква МНОГО повече от весичко на водна основа и довършва работата по запечатването.
              3. Където има абразия (подкалници и изобщо всичко външно), 4941-то прави еластичен но не-лепнещ слой и е специално съвместимо с ML-а.

              След Fertan-а, където мога да достигна, мажа и с Ferpox. Работи. Би работило и с твоето - алкидно е. С приятен цвят е, покрива прилично, и е доста здраво след като изсъхне. Е, иска няколко дни за да изсъхне но то пълно щастие няма.

              Дори не навсялъде съм пръскал шасито отвътре с Fertan, даже хич не се престарах. Но с ML-а направих пълно мазало. И пак няма ръжда. Все едно времето е спряло.
              Последно редактирано от sparkybg; 05-10-22, 09:49.

          • #24
            Тъпото е че май в момента няма Dinitrol ML от литър и май ще трябва да поръчвам от навън. Големите греди, прагове и прочие със спрей са си мъка - сега имам какъвто пистолет трябва.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #25
              1000 освен, че е прозрачен и без инхибитори за ръжда, категорично е по-дебел и по-мазен от ML - лични проби, които потвърждават написаното в дата шита на производителя - 96 ч. спрех тест за ML и 500 ч. за 1000. Има и един Penetrant LT, който тук го няма и не съм тествал, но трябва да е още по-гъст от 1000 - на него дават 1000ч. спрей тест (за равнение 4941 има 1500ч.) а има същата проникваща способност (на хартия) като 1000. Т.е. ML+ Penetrant LT (или 1000, ако ЛТ няма) трябва да е идеално за вътре.
              Technical Rescue Direct - life lies in courage
              http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

              Коментар


              • #26
                Първоначално публикуван от icerunner Преглед на мнение
                1000 освен, че е прозрачен и без инхибитори за ръжда, категорично е по-дебел и по-мазен от ML - лични проби, които потвърждават написаното в дата шита на производителя - 96 ч. спрех тест за ML и 500 ч. за 1000. Има и един Penetrant LT, който тук го няма и не съм тествал, но трябва да е още по-гъст от 1000 - на него дават 1000ч. спрей тест (за равнение 4941 има 1500ч.) а има същата проникваща способност (на хартия) като 1000. Т.е. ML+ Penetrant LT (или 1000, ако ЛТ няма) трябва да е идеално за вътре.
                Купих квото там. Човека каза че вместо 1000, може и HT ваксата за кухини на Fertan. Показа ми и пръскано с нея - по-гъста е от 1000-ката - по-гъста е от нея, но не и лепкава.

                На същото място имаше и Fluid film - каза че е добро, но за разлика от 4941 си стои мазно и разчита на прашоляк и песъчинки да се втвърди. Обаче от собствения ми опит, такива варианти трупат въру себе си гняс, понякога стигаща дебелина сантиметър, която цяла зима е напоена с вода и сол. И напролет отиваш на автомивка, миеш по-настоятелно за да падне и отдолу излиза хуууубава ръждица.

                Ще процедирам като с тераното:
                1. Mеханично отстраняване колкото е възможно, без да се престаравам чак - установено че не се ли махне до метал, престараването не помага. А то не може да се махне до метал навсякъде.
                2. Fertan навсякъде, в кухините включително - това върши половината от съществената работа и обезсмисля престараванвето по т.1.
                3. Миене и изсъхване.
                4. Където преценя боядисване с Ferpox. Местата няма да са много.
                5. Dinitrol ML навсякъде, в кухините включително - това върши оставащата половина от съществената работа по отношение на ръждата.
                6. В кухините 10000
                7. Останалото с 4941

                6 и 7 защитават ML-а.

                Много се изкушавам да наглася и кухините с 4941, но ще видим как се справя 360 градусовата дюза с 4941-цата.

                Пак - от пробвани сигурно 10-ина продукта, Dinitrol ML е единственото, което реално прониква в ръждата до дъно и реално я спира, даже без нищо върху себе си и на открити на атмосферата места - на тераното около пантите на предния капак имаше повърхностна ръжда, която третирах единствено и само с това. Нула развитие.

                Официално ми потвърдиха и че Fertan-а може да се нанася със същия пистолет, с който и другите неща, тоест ще моге да обработя и кухините. И понеже съм си взел пистолет с всякакви възможни регулации, надявам се да мога да го накарам да направи мъгла през 360 градусовия дистанционен накрайник за кухини, без да ме вкарва в преразход и да правя пълно мазало, макар Fertan-а да се мие лесно с вода.

                ...ех, ако имах и двуколонен подемник на разположение щеше да е песен, ама явно няма да е в тоя живот.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • trapper
                  trapper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Навремето техниците в прототипната ни работилница бяха направили приспособление за плавно странично обръщане на колите, за по-лесна работа по пода - голямо удобство беше.

                • дядо владо
                  дядо владо коментира
                  Редактиране на коментар
                  Дядо все още се кани да го направи.......финансово е странно

                • trapper
                  trapper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Търкалящата се част беше от яки огънати тръби, останалата конструкция - от тръби и сменяеми фланци. Стоеше под рампа от 2-Т лайзен, отгоре с лебедка.
                  Малко конструктивно мислене ... и готово, само цъкаш копчета!
                  Сега ми мина през акъла, че с чаркове от "паяк" за коли, с които хващат колелата, ще е много по-евтино, просто и лесно
                  Последно редактирано от trapper; 05-10-22, 17:22. Причина: мисъл!

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X