Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Топло поцинковане в София

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Топло поцинковане в София

    Първоначално публикуван от Phantomaz Преглед на мнение
    Благодаря за информацията! Не исках да пълня форума с нова тема за това. Но и вече няма смисъл след като не е приложимо в моя случай, жалко - щеше да е твърде лесно така да се оттърва от ръждата.
    Поцинковането няма как да те отърве от ръждата,то предпазва от последващо ръждясване.От ръждата ще те отърве яко търкане,рязане и т.н.
    Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

    Коментар


    • #32
      От: Топло поцинковане в София

      Пише се за високи температури . Колко високи ? В Кремиковци до ваната пишеше разтопен цинк -400гр.Някой от по старите не помнят ли покалаени или поцинковани автомобили.

      Коментар


      • #33
        От: Топло поцинковане в София

        Калая се топи при доста по ниска температура от цинка, та проблеми няма.400 градуса е сериозна температура,може би ако я поддържат прецизно няма да повлияе на стоманата но ако се повиши на 450 или на 500гр. кой знае... стоманена врата 4м. на 1.80м. изработена от дебели профили след ваната беше станала като тирбушонтака че аз лично съм много внимателен с тази процедура...
        ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

        Коментар


        • #34
          От: Топло поцинковане в София

          Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
          Калая се топи при доста по ниска температура от цинка, та проблеми няма.400 градуса е сериозна температура,може би ако я поддържат прецизно няма да повлияе на стоманата но ако се повиши на 450 или на 500гр. кой знае... стоманена врата 4м. на 1.80м. изработена от дебели профили след ваната беше станала като тирбушонтака че аз лично съм много внимателен с тази процедура...
          Е , поцинковано волво не си ли виждал?

          Коментар


          • #35
            От: Топло поцинковане в София

            Да има поцинковани автомобили и рено еспейс е поцинковано, но имам подозрението че цинка е галванично нанесен а не горещо във вана...
            ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

            Коментар


            • #36
              От: Топло поцинковане в София

              Първоначално публикуван от ivo-police Преглед на мнение
              ....Пише се за високи температури . Колко високи ? .
              Горещото поцинковане се извършва при около 500 градуса. Имам предвид този тип поцинковане , при който детайлите се потапят във ваната - Радомир , Пловдив и т.н.

              Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
              .....
              Сега почистват с пясъкоструй, после дупчат дупки с бормашина в детайли, който са запушени и чак тогава във ваната.
              Преди месец и нещо карах ремарке за мотори в Радомир, пробиха му над 60 отвора преди да го поцинковат....
              И преди да го поцинковат са го минали на песъкоструй ?
              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

              Коментар


              • #37
                От: Топло поцинковане в София

                Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                И преди да го поцинковат са го минали на песъкоструй ?
                Да, но тази услуга се заплаща отделно. Дори и фирмата която извършва тази услуга е друга, но в същият двор.

                Коментар


                • #38
                  От: Топло поцинковане в София

                  Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
                  Да има поцинковани автомобили и рено еспейс е поцинковано, но имам подозрението че цинка е галванично нанесен а не горещо във вана...
                  Еспейса е съчленен от поцинковани профили,което е доста различно от поцинковано купе...
                  Температурата на цинковата вана е 670 градуса по целзий,което за 0,8мм ламарина е като бебешка кожа...Галванизирането е процес съпътстващ поДцинковането...Минимум осем са ваните на които трябва да издържи купето преди да го изкъпеш в цинка...Еспейса е просто гипсокартон....

                  Коментар


                  • #39
                    От: Топло поцинковане в София

                    В целия кош при мотора си личи цинка, не знам как е нанесен но е там и не е панел...но за каквото и да става дума то е направено в заводски условия
                    ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                    Коментар


                    • #40
                      От: Топло поцинковане в София

                      Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
                      Да, но тази услуга се заплаща отделно. Дори и фирмата която извършва тази услуга е друга, но в същият двор.
                      Аааа , така съм по- съгласен . На мен ми поцинковат там детайли от няколко години. По 5-6 тона месечно . Предварително ги обезмасляват и очистват от ръжда - чрез потопяване във вани с химически разтвори разбира се , но никога не съм се интересувал от химичния състав .
                      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Топло поцинковане в София

                        Това с ваната и солната киселина се изясни ,но нали вече не се ползвали такива вани в България ...

                        Как махате ръжда между два панела ,които са заварени не челно ,ами с подгъв, където песакоструя не действа?

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMGP3791.jpg
Прегледи:1
Размер:109.7 КБ
ID:5578459

                        Коментар


                        • #42
                          От: Топло поцинковане в София

                          То,дали са с подгъв или са презастъпени,между слоевете ламарина няма как да изчистиш.Ако между слоевете има ръжда и са се "надули",режеш и сменяш.Ако няма,или е мнага слеба-преобразовател и ги запечатваш с грунд и полиуретанов уплътнител.
                          Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Топло поцинковане в София

                            Но идеята е ,че може да влезе солна/сярна киселина ,ако имаше такава голяма вана и после поцинковане както си го мислех и би трябвало да се размине ръждясване в следващите няколко години, правилно ли разсъждавам?!

                            Коментар


                            • #44
                              От: Топло поцинковане в София

                              Първоначално публикуван от Phantomaz Преглед на мнение
                              Но идеята е ,че може да влезе солна/сярна киселина ,ако имаше такава голяма вана и после поцинковане както си го мислех и би трябвало да се размине ръждясване в следващите няколко години, правилно ли разсъждавам?!
                              Правилно . Схематично е така . На практика има малки подводни камъни.
                              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Топло поцинковане в София

                                Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                                ... На практика има малки подводни камъни.
                                Абе,не са малки но пък са доста...Купето е сложна метална конструкция,изработена от сравнително тънка ламарина старателно обработена против корозия.Киселините трудно се справят с всичките тия покрития.Но да предположим,че по някакъв начин успеем да почистим купето до гол метал.Идва следващия въпрос.Осигуряване на безпроблемно оттичане на цинка от купето...Но да предположим,че и това е решимо.При температура от 650 градуса тънките ламарини деформират непоправимо.А за стойността на всички тия екстри въобще няма да говорим...Ама нали викат "Кеф цена няма".Та остава да чакам тема за първия поцинкован "Патрол"...


                                По горе някой спомена "Еспейс".Събран е от отделно поцинквани модули,почти като конструкция за гипсокартон...Ама на трабанта се смеете,щото е само галванизиран...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X