Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Гумено уплътнение между стъкло и купе - лепене?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Гумено уплътнение между стъкло и купе - лепене?

    Здравейте,
    Челно стъкло на Г-класа, след сваляне и борба с ръждата, съм на етап монтаж. Стъклото е здраво, уплътнението също, но рамката е увредена от корозия и между нея и уплътнението контактът ще е нарушен, което е предпоставка за нови течове и ръжда. По чужди сайтове споделят опит с лепене на уплътнението към купето с полиуретан Сикафлекс, но сваляне на уплътнение и стъкло невредими впоследствие става невъзможно. Акрилен уплътнител не залепва толкова здраво, но как се държи на атмосферните условия? С какво да се изолира уплътнението, така че да може да се свали при нужда?

  • #2
    Има различни полиуретанови и други материали. Обикновен (ацетатен) силикон ще се свали лесно след време. И полиуретанът ще се демонтира някак. Мека полиуретанова паста PU-30 (30 е твърдостта) се къса добре. Тази проблемната от чуждите форуми е с твърдост 50-55. По-мека - по-лесна за работа, и по-слаба.
    Няма нужда да е сикафлекс, по-практично е нещо от местната желазария, мосю бриколаж или друг магазин. Цената е няколко пъти по-малка.

    Коментар


    • sparkybg
      sparkybg коментира
      Редактиране на коментар
      Обикновен ацетатен силикон е рецепта за нова ръжда доволно бързо.

  • #3
    Купи си ново уплътнение и ако сте оправили рамката няма да имаш нужда от мазане с каквото и било .

    Коментар


    • #4
      И с ново уплътнение течът е неизбежен. Конструктивен дефект, признат от производителя и затова в оригиналния комплект стъкло и гумено уплътнение върви и този уплътнител, най-вероятно полиуретан. PU индексът, доколкото разбрах, е твърдост на полиуретана, а не сила на адхезия с материала и демонтаж, без да повредя нещо, ще е невъзможен.

      Коментар


      • #5
        Полиуретана за автостъкла (това на снимката) не е съвсем немахаем, особено ако повърхностите не се обработват с определени химии.

        Може да се купи от всеки, който се занимава с автостъкла, а и не само. Флакона е около 10лв.

        Просто не мажи гумата с никакви химии. Така ще залепне здраво към купето, но към гумата ще е достатъчно слабо за да може да се отлепи.

        За нещо по-меко - във всеки магазин имаш полиуретанов уплътнител на салам и на картуш. Мек е като силикон като изсъхне.

        Забрави за всичко, миришещо на оцет - до няколко месеца пак ще има ръжда, където си го ползвал. В тоя смисъл може и силикон, но неутрален. Трябва да си пише на него че е неутрален.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #6
          Уплътненията са два вида А4636710220 новият модел и старият е А4606710320 , новият е с по различен вътрешен профил и без всякакви щуротии и мацаници не влиза и молекула вода . При условие , че не е кърпена и крива рамката !

          Коментар


          • #7
            Ако има неравности вследствие на ръжда , аз бих ползвал битумно лепило/уплътнител/.
            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X