Здравейте,
Челно стъкло на Г-класа, след сваляне и борба с ръждата, съм на етап монтаж. Стъклото е здраво, уплътнението също, но рамката е увредена от корозия и между нея и уплътнението контактът ще е нарушен, което е предпоставка за нови течове и ръжда. По чужди сайтове споделят опит с лепене на уплътнението към купето с полиуретан Сикафлекс, но сваляне на уплътнение и стъкло невредими впоследствие става невъзможно. Акрилен уплътнител не залепва толкова здраво, но как се държи на атмосферните условия? С какво да се изолира уплътнението, така че да може да се свали при нужда?
Челно стъкло на Г-класа, след сваляне и борба с ръждата, съм на етап монтаж. Стъклото е здраво, уплътнението също, но рамката е увредена от корозия и между нея и уплътнението контактът ще е нарушен, което е предпоставка за нови течове и ръжда. По чужди сайтове споделят опит с лепене на уплътнението към купето с полиуретан Сикафлекс, но сваляне на уплътнение и стъкло невредими впоследствие става невъзможно. Акрилен уплътнител не залепва толкова здраво, но как се държи на атмосферните условия? С какво да се изолира уплътнението, така че да може да се свали при нужда?
Коментар