Здравеите искам да попитам къде никилират
Имам желание да никилирам на мотора Ауспухните търби но не зная каде ги правят
Имам желание да никилирам на мотора Ауспухните търби но не зная каде ги правят
.Става дума за хром -> хромиране.Всички ауспуси на мотоциклетите са хромирани.Под хрома действително има слой никел, но той прекалено бързо потъмнява.За това върху него се отлага хром, от порядъка на 1 мкм, който предпазва от окисляване, а и като по-твърд метал - от надраскване, обелване и т.н.За да стане качествено покритието ти трябва много добра подготовка, от която ще ти се откъснат ръцете...Напоследък фирмите за галванични покрития започнаха да ни връщат нас, ретро-феновете, защото не сме били подготвяли въобще детайлите.
.След като по метала не останат никакви следи от шлайфане, той се обезмаслява в разни алкални разтвори, след което се потапя в различни киселини, за да се отстранят и най-фините окисни слоеве.След това детайла се потапя в полублестяща никелова вана, за електрохимично отлагане на слой никел с дебелина около 10 мкм.След като се измие с вода, съответната част отива в медна вана за отлагане на слой мед 20 - 30 - 50 мкм.Върху медта се отлага слой никел, но вече блестящ, с дебелина 10 - 15 мкм.Най-накрая въпросния детайл се хромира за около 2-3 минути, като се постига дебелина на хрома от 1 мкм.Такава е процедурата по качественото хромиране, което няма да ръждяса, обели, потъмнее или надраска.Ако просто никелираш ауспуха си, ще трябва след всяко излизане с мотора да го полираш, което си е безумие както и да го погледнеш...

.Става дума за хром -> хромиране.Всички ауспуси на мотоциклетите са хромирани.Под хрома действително има слой никел, но той прекалено бързо потъмнява.За това върху него се отлага хром, от порядъка на 1 мкм, който предпазва от окисляване, а и като по-твърд метал - от надраскване, обелване и т.н.За да стане качествено покритието ти трябва много добра подготовка, от която ще ти се откъснат ръцете...Напоследък фирмите за галванични покрития започнаха да ни връщат нас, ретро-феновете, защото не сме били подготвяли въобще детайлите.
.След като по метала не останат никакви следи от шлайфане, той се обезмаслява в разни алкални разтвори, след което се потапя в различни киселини, за да се отстранят и най-фините окисни слоеве.След това детайла се потапя в полублестяща никелова вана, за електрохимично отлагане на слой никел с дебелина около 10 мкм.След като се измие с вода, съответната част отива в медна вана за отлагане на слой мед 20 - 30 - 50 мкм.Върху медта се отлага слой никел, но вече блестящ, с дебелина 10 - 15 мкм.Най-накрая въпросния детайл се хромира за около 2-3 минути, като се постига дебелина на хрома от 1 мкм.Такава е процедурата по качественото хромиране, което няма да ръждяса, обели, потъмнее или надраска.Ако просто никелираш ауспуха си, ще трябва след всяко излизане с мотора да го полираш, което си е безумие както и да го погледнеш...

Иначе на флаконите пише, че издържа до 660 градуса.

Иначе на флаконите пише, че издържа до 660 градуса.

.Търси там или в по-големите железарии.Цените са между 8 и 10 лв на флакон, поне аз така помня.Има черен мат и сив, подобен на бронз за печка.
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар