Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Премахване на ръжда със солна киселина и уротропин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • turtey
    коментира - отговор
    Мани ги магарцедес. На баварските вентилаторни заводи никога не им се е получавала цяла кола. Двигатели, да. ))
    В тоя ред на мисли, не може да са пример за нищо.

  • sparkybg
    коментира - отговор
    Те са боядисани, ама се съмнявам да са с обикновена боя. Има и цветни керамични покрития даже вече насам-натам. Пекат се при висока температура. Червена и черна топлоустойчива боя има и на спрей. Други цветове не помня да съм виждал.

    @turtey: То щот новите мРецедеси са връхта на сладоледа.
    Последно редактирано от sparkybg; 23-06-20, 12:29.

  • sparkybg
    коментира - отговор
    В ИТТ го продават. Брои се устойчив на температури и абразия. Единственото, което съм установил да действа по ауспуси сравнимо със заводското покритие. Моите ауспуси се наложи да ги кърпя, после телена четка и напръскани с такова. Преди няколко седмици ги гледах - видимо няма никаква ръжда по заварките. Преди месец и нещо боядисах и най-предната тръба, дето е след катализатора. Стои си "сребърна" все още и пак няма ръжда и по заварките.

    Това е спрея:
    https://www.opn-chemie.com/products/...on-resistance/

    Има и такъв, дето стои почти огледален, но не знам колко е устойчив на драскане. С него боядисахме топлинните щитове на ферозата. Изключително приятен финиш - както казах почти огледален:
    https://www.opn-chemie.com/products/...mirror-finish/

    Имат и месингов и меден спрей, но не пише колко са устойчиви на температура.

    От продуктите на тая фирма съм доста доволен. В общия случай вършат това, което се твърди че вършат, и то доста добре.

    Имат и цинков, пак с висока устойчивост на абразия:
    https://www.opn-chemie.com/products/...on-resistance/

    И не е сив като другите. Сребърен си е. Не съм го ползвал обаче и повече не мога да кажа. Те цинковите им спрейове са общо 4, но тоя специално си пише че е с висока устойчивост на абразия и температури.

  • turtey
    коментира - отговор
    На беенве трябва да им забранят да правят автомобили. Да се ограничат до двигатели, там горе долу им се получава ))

  • I.Stoyanov
    отговори
    Първоначално публикуван от 19R Преглед на мнение

    Грешка. Само горещо поцинковане за тези спир. апарати. От високата температура епоксидният фрунд СПОРЕД МЕН + боята + лак ще паднат.
    Справка - всички по-нови автомобили от марката БМВ са с боядисани апарати, за други не съм се дзверил. Разбира се, ако прегрееш спирачките до такава степен, че апаратите да стигнат 250* + градуса, ще трябва да се мисли за целия възел освен за боята на спирачните апарати. Пък и след някоя друга година нали ще ми омръзне цвета - ще им измисля друг

    Остави коментар:


  • 19R
    отговори
    Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение

    Имам къде да ги дам на галваника за цинк - но НЕ искам! Горещо поцинковане само за тия джвъчки ми идва прекалена занимавка вече . Както Спарки каза - цинк на спрей не държи на апаратите. Тъкмо се консултирах с един от химиците в службата - каза, повтаряш всичко от начало и накрая белия фосфатен слой от ортофосфорната киселина НЕ го неотрализираш с вода и сода, а само бършеш с корселин и боядисваш - колкото по-скоро след като изсъхне, толкова по-добре.

    Мисля да ги ги грундирам с 2К епоксиден грунд и после мокро в мокро боята и лак! Така ще направя и с апаратите, които ще са си от моята кола, а там ръжда почти няма.
    Грешка. Само горещо поцинковане за тези спир. апарати. От високата температура епоксидният фрунд СПОРЕД МЕН + боята + лак ще паднат.

    Остави коментар:


  • I.Stoyanov
    коментира - отговор
    Кокич, виждаш ли - има и други щури, не съм сам
    Спарки я сподели за тая алуминийева боя - марка модел. Бронза за печки от едно време не беше ли пак с алуминйеви частици ?

  • sparkybg
    коментира - отговор
    То няма лошо, ама 2к грунд, боя и лак ми идва в повече. И Brembo надали ги правят така.

    Сега, аз си боядисвах и ламарината между скоростите и двигателя с металик и лак, ма това е друга тема.
    Последно редактирано от sparkybg; 23-06-20, 11:08.

  • коко келеша
    коментира - отговор
    Аа, нимой тъй! Требе да приличат на Брембо

  • sparkybg
    отговори
    Аз пък щях да ги пръсна с алуминиева боя за ауспуси и да забравя за случая. Втора година ауспусите ми не са мръднали след такава интервенция. Това да не е преден капак, баси!

    Остави коментар:


  • I.Stoyanov
    отговори
    Първоначално публикуван от 19R Преглед на мнение
    Дай ги за горещо поцинковане. Не знам от къде си и дали ти е удобно , но :
    -София, бул.Цариградско шосе 7ми км, ЗИТ,корпус 3
    -завод ГАЛКО, гр.Радомир
    -Асеновград
    Имам къде да ги дам на галваника за цинк - но НЕ искам! Горещо поцинковане само за тия джвъчки ми идва прекалена занимавка вече . Както Спарки каза - цинк на спрей не държи на апаратите. Тъкмо се консултирах с един от химиците в службата - каза, повтаряш всичко от начало и накрая белия фосфатен слой от ортофосфорната киселина НЕ го неотрализираш с вода и сода, а само бършеш с корселин и боядисваш - колкото по-скоро след като изсъхне, толкова по-добре.

    Мисля да ги ги грундирам с 2К епоксиден грунд и после мокро в мокро боята и лак! Така ще направя и с апаратите, които ще са си от моята кола, а там ръжда почти няма.

    Остави коментар:


  • sparkybg
    отговори
    Точно за спирачни апарати ще е паднал след първите 2 седмици каране.

    Остави коментар:


  • brum
    отговори
    Спрей с цинк няма ли да свърши работа?

    Остави коментар:


  • sparkybg
    отговори
    Мда, сега се разтършувах. Прав си. Благодаря.

    Остави коментар:


  • 19R
    отговори
    Имат вана, но малка.

    Остави коментар:

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X