Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Драскотини от клони..

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    И къде са тия чудни ремонтни бази? Каквито имаше ги бастисаха. Къде са басейните за чистене на шаситата? Къде са камерите за миене и сушене на агрегатите? Къде са камерите за чистене с костилки? Къде ще го разглобят, дефектоват и сглобят обратно правилно? Къде са автоматите които ще го боядисат с двете кила шарена водица? Аз ще поседя в кафенето в чакалнята, ще посвалям барманката, няма да ги припирам момчетата, може и утре да мина да си го взема ...
    Айде да не са камуфлажни боите, хем ще излезе по-евтино. Пак няма кой да я свърши тая работа. Просто камери за печене - под път и над път, това е малката част от проблема.

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от Volk
      Явно от едно яйце и омлет и пиле не става - или е надран джип или лъскав SUV..
      да. и това е същността на проблема. и поради тази причина примерно аз сега си търся нещо което спокойно да си му дера боята на воля и да не му бера грижа
      Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
      http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
      http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

      Коментар


      • #18
        Само рифелът би сложил край на всички проблеми!

        И аз съм го запланувал за някое по-парично бъдеще...

        Коментар


        • #19
          Проблемът е че рифела не е тапети

          Режи па лепи

          Деругите от клони се крият само от нови по яки деруги от клони

          След смяната на третото челно стъкло вече не ти пука за боята
          При някои карачи колите си отидоха преди да са запалили боята по купетата

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от Little Joe
            Само рифелът би сложил край на всички проблеми!

            И аз съм го запланувал за някое по-парично бъдеще...
            и най-малката драскотина под рифела ще стане на дупка за 2 години...
            то в града да караш, ще ти се надере колата, пък вие искате от офроуд да не ви останат "спомени"
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #21
              колко струва м2 рифел от най тънкия

              Коментар


              • #22
                Провери в Стийлмет, гръцки - повечето взимат оттам, търси на 144 телефона на Стийлмет, търговски отдел...
                Листовете са по 2 кв.м. и при дебелина 3 мм, бяха нещо окол 250 лв. много грубо по спомен..

                Коментар


                • #23
                  лъскава кола за офроуд изглежда глупаво.

                  като отидох на първото състезание вранглера още беше лъскав и почти нямаше драскотини, всички много ми се смяха и говореха виж го тоя с тая лъскава кола къде е тръгнал да се състезава, сигурно ще я строши на първия завой.

                  смачках двата предни и единия заден калник и спуках една гума, като измих колата след това бях доволен

                  единственото важно е да се поддържа шасито с добра антикорозионна защита, а купето да се маже отвреме на време с някоя силиконова паста да не ръждяса.

                  волк ти нямаш тоя проблем защото къщичката при теб е алуминиева и няма да изгние в близките 200 години , така че ти препоръчвам втора бавна и газ до край и гледаш приблизително да минаваш между дърветата
                  drive alive

                  Коментар


                  • #24
                    Избраният номер е непълен или неправилен!
                    Алуминия в колите гние на раз- два. Виж броните на ладите, кафявите петна около болтовете и чети химия за 8-ми клас.
                    Двойката алуминий-желязо е батерийка като е мокра. Понеже е мокра винаги, винаги и си тече ток, и убива алуминия. Само дето ръждата е бяла, просто се загледай.
                    А хидропланите и катерите живеят някоя година само заради катодната защита, която английските УАЗове нямат.

                    Коментар


                    • #25
                      в 8ми клас в час по химия си мислех за други неща и тоя урок съм го изпуснал

                      ама това си е проблем на собствениците на въпросните возила, мойто си е от стомана и си гние съсвсем нормално

                      а сега като се замисля, къщичката на дифендера контактува със стомана само където са болтовете, което значи, че ще изгние само там и дори и в един момент да падне от шасито ще си е цяла и лъскава
                      drive alive

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от go go go
                        така че ти препоръчвам втора бавна и газ до край и гледаш приблизително да минаваш между дърветата
                        Аз това и пробвам ама като го чуя тоя надлъжен звук, като от трос за подводна мина, дето се плъзга по корпуса на подводница и ми се вие!

                        Коментар


                        • #27
                          Първоначално публикуван от Стефан
                          Двойката алуминий-желязо е батерийка като е мокра.
                          Стефане, знам че си физик, кажи каква е разликата в потенциала на алуминия и съответно на желязото, че да протече галваничен ток?!
                          Аз не съм сигурен, че е голяма!

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от Стефан
                            Избраният номер е непълен или неправилен!
                            Алуминия в колите гние на раз- два. Виж броните на ладите, кафявите петна около болтовете и чети химия за 8-ми клас.
                            Двойката алуминий-желязо е батерийка като е мокра. Понеже е мокра винаги, винаги и си тече ток, и убива алуминия. Само дето ръждата е бяла, просто се загледай.
                            А хидропланите и катерите живеят някоя година само заради катодната защита, която английските УАЗове нямат.
                            Стефане, знам, че сега ще дадеш примера с LR в Москва и наоколо (климатичните условия там), но (пак) не съм съгласен напълно с тебе. Не оспорвам химичния процес, който описваш, но реалността е друга.. Дифендър-а, който карах направи това, за което споменавате ти и go go go при пантите на вратите и на още 2-3 места още след някакви месеци откакто беше взет нов. Оттагава насам - няма промяна.

                            Старите Ленд Ровър-и, говоря за Серия 3 (предци на Дифендър-а) имат сериозни проблеми с корозия по шаси и кош, но не и там където алуминия и метала са заедно.. )

                            Коментар


                            • #29
                              Леле, вие да не би да вярвате че мога да реша такова електродинамично уравнение?)) Това не е лъжица за мойта уста, и не само за мойта. За такива сложни и криви проводници, контури и черупки се прави експеримент, който вие всъщност и правите.
                              Е, не помня електрохимичните потенциали, има ги по всички справочници. В случая явно не е голям и не е интересен, зер никой не прави такива батерии. Ама за белята стига ... Виж в Русия работата трябва да е даже малко по-добре, колкото по-студено, толкова по-бавно работи химията. Коктейла Лужков е да кажем частен случай, това е въпрос на политика а не на природа.
                              Не знам как очаквате да се разпространява ръждата. Тя се появява на повърхността, и после яде в дълбочината на материала. Като се свърши там, тогава петното тръгва да се разширява. А пък ръждите имат и друго ужасно свойство - заразни са. Като се появи някъде една молекула, и вече тръгва. Явлението е известно като автокатализа, в разни производства и експлозиви е безценно, обаче в колите, бойлерите, корабите и самолетите е бич божи. Имаше цял Институт по корозията, в цял свят има, ама и корозията си я има.

                              Коментар


                              • #30
                                Re: Драскотини от клони..

                                Първоначално публикуван от Volk
                                Проблема е стар като оффроуда, някой знае ли начин поне малко да се заличават, че обикновеното пастиране не може да се справи?
                                Има ли начин предварително да се нанесе някакво покритие или по як лак срещу драскотини?
                                Знам, че на ATV Polaris, слагаха някакво PVC с маскировка MossyOak и се решава проблема!
                                Има решение.Боядисваш,лакираш,от там в камерата и след една година наново.Преди един месец си боядисах Нивата срещу 1800 лева и като е гледам ...............

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X