Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Драскотини от клони..

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Драскотини от клони..

    Проблема е стар като оффроуда, някой знае ли начин поне малко да се заличават, че обикновеното пастиране не може да се справи?
    Има ли начин предварително да се нанесе някакво покритие или по як лак срещу драскотини?
    Знам, че на ATV Polaris, слагаха някакво PVC с маскировка MossyOak и се решава проблема!

  • #2
    Re: Драскотини от клони..

    Първоначално публикуван от Volk
    Проблема е стар като оффроуда, някой знае ли начин поне малко да се заличават, че обикновеното пастиране не може да се справи?
    Има ли начин предварително да се нанесе някакво покритие или по як лак срещу драскотини?
    Знам, че на ATV Polaris, слагаха някакво PVC с маскировка MossyOak и се решава проблема!
    PVC-то би трябвало да реши проблема... то и много от по-старите таксита така ги "боядисаха" трябва обаче да си намериш зелено като за теб

    а пастирането само влошава проблема /изтънява лака и го прави още по уязвим/...
    помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

    Коментар


    • #3
      Re: Драскотини от клони..

      Първоначално публикуван от LJ73
      а пастирането само влошава проблема /изтънява лака и го прави още по уязвим/...
      За това даже не се бях сетил! Няма ли просто някакъв много твърд лак, дори и за сметка на декоративния ефект?

      Коментар


      • #4
        Re: Драскотини от клони..

        Първоначално публикуван от Volk
        Няма ли просто някакъв много твърд лак, дори и за сметка на декоративния ефект?
        не е ли по-лесно да я облепиш с фолио и като се скъса да го смениш, отколкото да боядисваш всяка есен...
        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

        Коментар


        • #5
          Емайллаковете са най-твърдите. Почти истински емайл, който си е печено стъкло. Трябва ти истински бояджия с истинска камера за печене на колите. И пак няма да реши проблема който не може да бъде решен по принцип. Кат те е страх от мечката не ходи в гората.
          За мене пастирането е експресен метод за определяне, и строго доказателство че човека който го прави е глупак. Т.е. истински голям глупак. Полирпастата е просто абразив, който не може да направи друго, освен да изтрива именно мечтания защитен лак.

          Коментар


          • #6
            И аз мисля че няма решение този проблем Какво фолио ще сложиш на фалцовете и ъглите там са най гадните поражения

            Не пипаите оригиналната боя ако не сте много на зор Тя е толкова здрава че няма да направите нова по добра Поне за Вранглер Ровер и Г-класа съм сигурен за тва

            Коментар


            • #7
              Бе, теоретически има. Комодора в Москва с нечовешки усилия овладя американската военна технология за боядисване, обаче не знам доколко си струва за вече сглобена кола. Всичко трябва да се попилее до отделни железца. И после с песъкоструя а веднага след него (20 - 80 мин. по-късно) тръгва цинков наногрунд, грунд, боя, матов антирефлексен лак. Само материалите колкото за УАЗ са нещо към 1 000 долара, а главния проблем е труда и къде всъщност може да се направи такова нещо. Аз поне не мога и да си представя ни такова място ни такива работници по наште земи...

              Коментар


              • #8
                Има една много здрава абразивна боя с нея пръскат легените на пикапите Два материала като се смесат и изсъхне става нещо като шкурка Казват че било много здраво Ама все тая то метала се дере та боята ли

                Коментар


                • #9
                  На прехода КОМ-Емине дойде един участник с Фронтера, който я беше облепил с фолио и то се справи добре, но е общо взето за еднократна употреба.

                  А иначе Стефане съвсем не си прав, в България има къде да се боядиса както трябва, само че са малко хората готови да го платят. И сумата от 1000$ да ти кажа е много скромна за целта. Като станем готови с поредния проект на УАЗ ще го представим, боядисва се за доста повече пари...


                  Има една много здрава абразивна боя с нея пръскат легените на пикапите Два материала като се смесат и изсъхне става нещо като шкурка Казват че било много здраво Ама все тая то метала се дере та боята ли
                  Да много е добра. Един от от нашите УАЗ-и го боядисахме с тази специална боя (НАТО стандарт) която е матова, без отблясъци и доста по-здрава от стандартните и сме доволни, но въпреки това се драска... Въобще няма боя, която да не се драска... Близнака правилно отбеляза, че има места, които както и да са боядисани ще бъдат издрани. Затова на тези места задължително се слага отгоре някаква форма на механичен протектор - рифел, ванти и т.н.
                  VPetrov.photography

                  Коментар


                  • #10
                    Е чети де Това са парите по московските цени само за материалите.
                    Умрем от любопитство къде ще разглобят джипа до последната шайба, ще изчистят всичко, и кухините, НАИСТИНА, и после боядисано ще го сглобят, че и да работи? Авторемонтните заводи и военната приемка са унищожени отдавна. Никъде и за никакви пари никой няма да го направи. Не и у нас. Или не си чувал "Карай бе, нали и така върви"? Нищо че си си платил без една дума пазарлък.
                    Толкова повече че никъде вече и няма технологична база.

                    Коментар


                    • #11
                      Е чети де Това са парите по московските цени само за материалите.
                      Е да де

                      Умрем от любопитство къде ще разглобят джипа до последната шайба, ще изчистят всичко, и кухините, НАИСТИНА, и после боядисано ще го сглобят, че и да работи?
                      Ти затова не бери грижа, аз умрем от любопитство кой би го платил...
                      Толкова повече че никъде вече и няма технологична база.
                      Точно обратното е Стефане, сега, каквато материална база има никога преди не е имало. Не забравяй, че високите технологии в боядисването на автомобили са сравнително отскоро. В България има много места, които направиха огромни инвестиции в техника за боядисване. Ако не ти се вярва като дойдеш насам ще те помоля да определиш коя от вратите на едното Рено е пребоядисвана... На бас не се хващам, че от басовете с теб вече и фабрика за бира да си купиш няма да ти е достатъчна, за да ми удовлетвориш вземанията...
                      VPetrov.photography

                      Коментар


                      • #12
                        Чакат ме на улицата да събирам колелото баш на някво рено, че си тръгнало само. Довечера ще ти кажа за другото, а ти за сега търси начин да купиш бирен холдинг, и отделно подвижна малка фабричка, да можеш да я караш все след мене. Щом си отворя устата, и веднага бира!

                        Коментар


                        • #13
                          Всъщност започвам да си мисля, че проблема идва само и единствено от лака, което значи че силно матирана боя ще е много по-устойчива, но както се казва " танки грязи не бояться! ", демек танковете от кал не се плашат, явно просто трябва така да се надере, че да ти олекне че няма повече да го мислиш - по-лошо няма да стане!

                          Коментар


                          • #14
                            ако ставаше за 1000-2000 долара, отдаавна да съм си боядисал тойотата и да не я продавам... а даже и галопера...

                            то само да се разглоби на парчета и да се сглоби не може за тия пари...

                            а фолиото се слага и маха супер лесно и бързо с един "сешоар"... но пази само от одраскване отгоре... а това е само "върха на айсберга"
                            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                            Коментар


                            • #15
                              Това ме връща към една ситуация при която мой много добър приятел се интересуваше от BMW 5 серия дали е на шаси, защото искал да участва в "Ком - Емине "...
                              Явно от едно яйце и омлет и пиле не става - или е надран джип или лъскав SUV..

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X