Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изчукване на ламарини

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Изчукване на ламарини

    Аз не бих работил по този начин ако съм здравно самоосигуряващ се .
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • #32
      От: Изчукване на ламарини

      Това са технологии от миналия век когато е нямало кит. А сега ми кажете какво става с кесилината и ламарината.

      Коментар


      • #33
        От: Изчукване на ламарини

        Първоначално публикуван от Оника Преглед на мнение
        Това са технологии от миналия век когато е нямало кит. А сега ми кажете какво става с кесилината и ламарината.
        Оказва се,че не е баш така...
        У немско много държат при смяна на панел или изчукване на по-силно деформиран детайл,после да се "поцинкова".Слагам го в кавички,щото се ползва няква оловно,калаено цинкова смес за целта.
        Идеята няма нищо общо с защитата от корозия,целта е върху обработвъното място да има възможно най-малко кит.
        Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

        Коментар


        • #34
          От: Изчукване на ламарини

          Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
          Оказва се,че не е баш така...
          У немско много държат при смяна на панел или изчукване на по-силно деформиран детайл,после да се "поцинкова".Слагам го в кавички,щото се ползва няква оловно,калаено цинкова смес за целта.
          Идеята няма нищо общо с защитата от корозия,целта е върху обработвъното място да има възможно най-малко кит.
          Обикновено истинските реставрации на ретроавтомобили се правят точно така, да не кажа, че там се ползва само грунд преди боята.
          Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
          Из "Златния телец"

          Коментар


          • #35
            От: Изчукване на ламарини

            Първоначално публикуван от Оника Преглед на мнение
            Това са технологии от миналия век когато е нямало кит. А сега ми кажете какво става с кесилината и ламарината.
            При използването на правилната киселина, нищо не става. Фосфорна например. Тя е инхибитор и преобразувател на корозия. Доста пъти вече и лично съм я ползвал за запояване на "черни" железа, където друго не работи. Ако на мястото се случи корозия, тя е резултат от неправилна обработка след това, а не от киселината.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #36
              От: Изчукване на ламарини

              Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
              Обикновено истинските реставрации на ретроавтомобили се правят точно така, да не кажа, че там се ползва само грунд преди боята.
              Засега в реставраторски работилници не съм се завирал,но сервизите които ремонтират нови автомобили,го прилагат при смяна на панели.
              Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

              Коментар


              • #37
                От: Изчукване на ламарини

                Преди години се хванах да ремонтирам смачкания калник на Самурая на Каскадьора. Бомбето на единия калник беше ремонтиран с тази оловно калаена гад. Е няма такава мъка.
                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                Коментар


                • #38
                  От: Изчукване на ламарини

                  Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                  Преди години се хванах да ремонтирам смачкания калник на Самурая на Каскадьора. Бомбето на единия калник беше ремонтиран с тази оловно калаена гад. Е няма такава мъка.
                  А,особенно,като не знаеш,че го има и д един момент,тръгнеш да заваряваш на такова място е доста неприятно.
                  ако знаеш къде е намазано,спокоино можеш да го "издухаш" с оксижена или пистолет за горещ въздух,топи се около 300-350 градуса.
                  Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Изчукване на ламарини

                    Ми не знаех. Изненада един вид. Оксижен не съм имал а с горщия въздух вде пак оставаше. Флекса с тел. четка и ламелни шкурки. Цирка беше пълен.
                    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Изчукване на ламарини

                      Всъщност неможеш,май да го премахнеш напълно,щото преди самата смес,се нанася нещо като грунд и той се свързва доста добре с ламарината.Че не приятно ,да се занимаваш след такава интервенция-спор няма.Ма ората упорито си я практикуват .
                      Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Изчукване на ламарини

                        Правя си една зазка и тя има на места олово. Маха се елементарно с телената четка.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Изчукване на ламарини

                          Не и като е смачкано бомбето и четката не ляга.
                          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                          Коментар


                          • #43
                            Здравейте, имам ролбар на джипа но има малко побито/криво, може ли да се оправи и как?
                            Тръбите са никел.
                            "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                            Коментар


                            • #44
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_20241027-171305 (1).png
Прегледи:181
Размер:395.7 КБ
ID:6977683 Да ви питам, знаете ли какво лепило се използва при тази технология? Различно ли е от широко разпространеното горещо лепило?

                              Коментар


                              • коко келеша
                                коко келеша коментира
                                Редактиране на коментар
                                Да е различно, не е различно. Просто едни пръчки стават а други не стават. Залепеното трябва да издържи тормоза с обратния чук или опъването с клещите. Повечето широко разпространени пръчки не издържат силно натоварване и се отлепват много лесно. Между другото, клещите са за предпочитане при това дърпане. След голямата градушка трескаво се пробваха всички налични по пазара пръчки силикон и се установи, че тези които се предлагаха в Лидл вършат работа. Не знам какво точно искаш да правиш, но ако си на зор и си в София, мога да ти услужа с една кутия лидълски силикон. Иначе мисля, че имаше насипен "оригинален" силикон на 3М а и на други специализирани фирми, но цената е друга .

                              • ctef
                                ctef коментира
                                Редактиране на коментар
                                Благодаря!
                                Значи съм извадил късмет, защото преди няколко дни си купих последна опаковка черен от Лидъл.
                                Искам да опитам да поизправя някои места по буса, че доста се поучука. Не от градушка.
                                А има и една кофти дерюга която ми причиниха. Ще я снимам и покажа, за съвет как да подходя.

                              • коко келеша
                                коко келеша коментира
                                Редактиране на коментар
                                Не знам какъв силикон си купил, защото при големите проби, този който ставаше беше матово-бяло-полупрозрачен и мисля, че беше на Парксайд. Има и силикон, който се продава за "творчески" детски занимания, но не става за дърпане. Освен това ставащия е от дебелите пръчки по 11мм.

                            • #45
                              Ето тези пръчки силикон (ф11мм) за топло лепене вършат работа за изправяне на леки повреди по автоламарини. Потвърдено от Съюза на българските автотенекеджии

                              Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Без име.jpg Прегледи:0 Размер:283.8 КБ ID:6977911
                              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                              Из "Златния телец"

                              Коментар


                              • ctef
                                ctef коментира
                                Редактиране на коментар
                                Гледам на опаковката пише 8мм. ?

                              • коко келеша
                                коко келеша коментира
                                Редактиране на коментар
                                Има ги и с ф11. По начало нямам представа защо има такъв размер - 8мм. Лично аз не съм срещал пистолет за 8мм. Виждал съм само за 7 и имам лидълски за 11мм. Тънките пръчки обикновено ги ползват "творците" - художници, макетисти и др..

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X