До: Експедиционен компресор.
Според мен ако се търси крайна надеждност най-правилна е схемата с компресор задвижван от двигателя както е показано на този сайт http://www.offroaders.com/info/tech-corner/project-cj7/project-cj7-onboard-air.htm.Реално ако двигателя ти е свършил бортирането на гума и каквито и да е ремонти на средата на нищото си губят смисъла преди отстраняване на аварията в двигателя .Мисля си че при дълги експедиций двиагтеля и окачването трябва да са едни от най-здравите възли от колата от което следва че при правилна експлоатация двигателя ще умре последен,от което пък си правя извод че при наличието на подобен компресор винаги ще има въздух в изобилие.Подходящо е да се вземе и един от компресорите на VIAIR за резерва и така ще си подсигурен от към наличие на въздух когато си поискаш.Само едно нещо ще затрудни монтажа на подобен компресор задвижван от двигателя и това е наличието на климатик просто ще се получат сумати ремъци и шаиби.
Ако искаш да имаш тройно преосигуряване може да си набавиш и някои от нещата които предлага ето тази фирма http://www.powertank.com/има видео презентаций за това което могат тези резервоари мисля че ще бъдат полезни техния недостатък е само че са с определен обем и при свършване трябва да се търси станция за зареждане с CO2.
Според мен ако се търси крайна надеждност най-правилна е схемата с компресор задвижван от двигателя както е показано на този сайт http://www.offroaders.com/info/tech-corner/project-cj7/project-cj7-onboard-air.htm.Реално ако двигателя ти е свършил бортирането на гума и каквито и да е ремонти на средата на нищото си губят смисъла преди отстраняване на аварията в двигателя .Мисля си че при дълги експедиций двиагтеля и окачването трябва да са едни от най-здравите възли от колата от което следва че при правилна експлоатация двигателя ще умре последен,от което пък си правя извод че при наличието на подобен компресор винаги ще има въздух в изобилие.Подходящо е да се вземе и един от компресорите на VIAIR за резерва и така ще си подсигурен от към наличие на въздух когато си поискаш.Само едно нещо ще затрудни монтажа на подобен компресор задвижван от двигателя и това е наличието на климатик просто ще се получат сумати ремъци и шаиби.
Ако искаш да имаш тройно преосигуряване може да си набавиш и някои от нещата които предлага ето тази фирма http://www.powertank.com/има видео презентаций за това което могат тези резервоари мисля че ще бъдат полезни техния недостатък е само че са с определен обем и при свършване трябва да се търси станция за зареждане с CO2.
Коментар