До: Искам струг, ама няма...
Моя кореец е с електрически съединител два контактора всичко е въпрос на навик с двигателя го спирам за части от секундата и от над 500 оборота двигателя е 10 киловата. Малко ми е терсене първите 15 минути все си търся съединителя от ляво а той е едно малко лостче в дясно. На времето един стругар в стария завод испуши чисто нов съединител за три дни а сега на служебния ми С 11 е на повече от 30 години и не е мръднал но с машината сме работили само двама човека . По принцип тия съединители са много здраво нещо водят се тип " Сигма " и са стоманени многодискови с маслено охлаждане дисковете им се изработват от стомана 65Г. Обикновенно бързо се скапват когато кутията остане без масло или маслената помпа се запуши тогава дисковете посиняват и се искривяват за няколко часа работа . Един нов съединител до преди половин година беше 600 лева с монтажа. На снимките е моя кореец съединителя е малкото лостче от дясно на супортната кутия а на другата му е ел таблото.
Първоначално публикуван от sparkybg
Преглед на мнение
Коментар