Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Искам струг, ама няма...

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Искам струг, ама няма...

    Първоначално публикуван от vgrig Преглед на мнение
    Колега , ама на монофазния е една фазата.
    Нцъ. Две са. Едната се получава с кондензатор. И като се разменят тръгва наопаки.

    Коментар


    • #17
      До: Искам струг, ама няма...

      Съгласен съм , но двигателя в тоя момент трябва да е на празен ход докато завърти на пълните обороти. Как ще стане това например на Ц8 не виждам....спираш,освобождаваш мотора от ремъците с люлка,обръщаш му движението и пак го зацепваш...трудна работа.
      0888543685 Валери

      Коментар


      • #18
        До: Искам струг, ама няма...

        Първоначално публикуван от vgrig Преглед на мнение
        Съгласен съм , но двигателя в тоя момент трябва да е на празен ход докато завърти на пълните обороти. Как ще стане това например на Ц8 не виждам....спираш,освобождаваш мотора от ремъците с люлка,обръщаш му движението и пак го зацепваш...трудна работа.
        Абе явно нещо не схващаш.
        От чий зор му е на двигателя да е освободен от ремъците.
        Както е тръгвал напред до сега, така ще тръгне и назад.
        Момента (двигателния) на мотора не се променя.
        Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
        LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
        Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

        Коментар


        • #19
          До: Искам струг, ама няма...

          Първоначално публикуван от vgrig Преглед на мнение
          Съгласен съм , но двигателя в тоя момент трябва да е на празен ход докато завърти на пълните обороти. Как ще стане това например на Ц8 не виждам....спираш,освобождаваш мотора от ремъците с люлка,обръщаш му движението и пак го зацепваш...трудна работа.
          То е и абсолютно безсмислено при С 8 той е с механичен съединител и двигателя се върти само в една посока.
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • #20
            До: Искам струг, ама няма...

            Не знам. Имах един преработен на 220в. C8 . Не можеше да тръгне ако не го освободиш от скоростите. Същото опитахме на едно ИЖ . Има центробежен съединител на мотора и пак не го развърта. Само бучи и не влиза в обороти.
            0888543685 Валери

            Коментар


            • #21
              До: Искам струг, ама няма...

              Първоначално публикуван от vgrig Преглед на мнение
              Не знам. Имах един преработен на 220в. C8 . Не можеше да тръгне ако не го освободиш от скоростите. Същото опитахме на едно ИЖ . Има центробежен съединител на мотора и пак не го развърта. Само бучи и не влиза в обороти.
              Проблема вероятно е в некадърното преработване или слабата мощност на мотора. Друг проблем не може да има, еле пък на Ц8 със съединител в средно положение т.е. незацепен.
              Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
              LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
              Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

              Коментар


              • #22
                До: Искам струг, ама няма...

                Първоначално публикуван от vgrig Преглед на мнение
                Не знам. Имах един преработен на 220в. C8 . Не можеше да тръгне ако не го освободиш от скоростите. Същото опитахме на едно ИЖ . Има центробежен съединител на мотора и пак не го развърта. Само бучи и не влиза в обороти.
                С 3 киловата монофазен мотор тръгва и със зацепен съединител явно е имало нещо сбъркано при преработката.
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • #23
                  До: Искам струг, ама няма...

                  Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                  С 3 киловата монофазен мотор тръгва и със зацепен съединител явно е имало нещо сбъркано при преработката.
                  ...Като например недостатъчно голям/и кондензатор/и, или нещо от сорта.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    До: Искам струг, ама няма...

                    Малко с извинение към майсторите тук, ама и аз да се изкажа, понеже съм имал и С8, а сега имам и Пролетарий:
                    1. За ел. двигателя - за С8-цата не знам дали ще тръгне с монофазен 1.5kW (защо не), ама с 2,2 (разликата в цените на новите е 30-тина лева) няма начин да не тръгне. Посоката тук не е проблем, защото се обръща със съединителя. Освен това Харманлийските мотори (а предполагам и другите производства с 2 кондензатора) тръгват доста успешно и под товар. Цените на С8-ците са точно такива дето ги пише Sparow. Освен това С8-цата си е класика в жанра и хич не е толкова голям, колкото може би му се струва на човек на пръв поглед. По спомен е с около 40-50 см по-дълъг от пролетария. Трябва, обаче да имаш предвид, че като си купиш стар такъв струг ще има нужда от ремонти най-вероятно. Например аз продадох моя за 800 лева "работещ". Наистина казах така на хората, защото въпреки, че имаше някакви проблеми си работеше (или поне по моите стандарти). Тъй, ама хората като го взеха решили да си го оправят да си им е всичко на "6", което си е играчка, а и разход. Не знам дали са го пуснали в употреба, но е ясно, че цената им няма да е само тези 800 лева, които дадоха на мен. Или с 2 думи - от "добро състояние" до "добро състояние" има "добра" разлика
                    2. За Пролетария - аз съм супердоволен от него. За нещата, които ми се е налагало да стържа - върши идеална работа. Няма никакъв спор - Сек.1 може да врътне при него една ремъчна шайба за половин час, а аз я стъргах при мен половин ден, ама в края на краищата се справих.
                    Със сигурност трудно ще достигнеш вискок клас на точност, със сигурност няма да си бърз. Тук имам и още едно мнение:
                    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...&postcount=176
                    Най-важното е да прецениш за какво ти трябва в момента и да си заложиш "малко аванс" завбъдеще.
                    Важно е също да имаш предвид, че конструкцията на пролетария е суперпроста, освен това, че за 1500 лева купуваш нов. Виждал съм и предложения за 2-ра употреба на половин цена, че и по-ниско май. Така или иначе мисля, че с много по-малко усилие ще си тупнеш в халето и ще подкараш пролетария, отколкото С8-цата.
                    Ако не си работил на големи стругове преди този, изобщо няма да ти направи впечатление, че няма бърз ход на ступорта или, че няма съединител.
                    В края на краищата всички знаем кои са хубавите коли. Въпреки това огромно количество хора си купува и от "нехубавите".

                    ПС: Остави това, ами си ги и харесват бах... ко готино има в едно Пежо106 например ?????
                    Последно редактирано от Veselinv; 19-01-10, 15:05.
                    Suzuki GSXR
                    VW Touareg
                    Mitsubishi Pajero II

                    Коментар


                    • #25
                      До: Искам струг, ама няма...

                      Явно никой не е разбрал за какво говоря. Ако се преработи един трифазен мотор в монофазен се скопява в мощността. Всеки който го е правил знае че има стартови действия преди пълните обороти...Не виждам как това ше стане при обръщане на посоката за 2 сек. например с пълната мощност..
                      0888543685 Валери

                      Коментар


                      • #26
                        До: Искам струг, ама няма...

                        Ти май не разбираш!
                        Единественото вярно в поста е ,че мощноста намалява -с до 20%.
                        Обаче струга има съединител,с който се реверсира,единствено малките машини имат ключ реверс,но те са си с монофазен мотор.
                        А и като си толко мераклия да реверсираш с мотора.Може да сложиш два контакта единия с обърнати фази.Така е на едната ни тестомесачка,има два контакта , и в зависимост от тестото се реверсира от тях.Има 2мотора единия 4кв- за бавни , и 10кв. за бързи обороти.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Искам струг, ама няма...

                          Колега, почти всички руски стругове обръщат посоката с двигателя.
                          0888543685 Валери

                          Коментар


                          • #28
                            До: Искам струг, ама няма...

                            Първоначално публикуван от vgrig Преглед на мнение
                            Колега, почти всички руски стругове обръщат посоката с двигателя.
                            ...което си е глупава работа.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              До: Искам струг, ама няма...

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              ...което си е глупава работа.
                              Що?

                              Коментар


                              • #30
                                До: Искам струг, ама няма...

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                Що?
                                Ми бачкал ли си на струг? Въртял ли си резби, например, ама не с плашка, а с нож.

                                По-удобно е, просто. А тоя двигател има и някаква инерция - не можеш да го спреш съвсем бързо, и да го реверсираш. А със съединителя става лесно, бързо и удобно. Макар че бързото реверсиране му скъсява живота. То е като да си караш колата - добива се усет (който аз вече нямам, щото не съм пипал такова желязо от 15-ина години).

                                За 3 години практика не замина нито един съединител, на никой от класа. Така че явно и живота им не е толкоз къс. А не е да нямаше откровени извращения ня някой "колеги". Мене ме е страх и работя внимателно, но има хора, дето не им пука.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X