Обява

Свий
Няма добавени обяви.

изработка на детайл

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • изработка на детайл

    колеги въпроса ми е ще може ли да се изработи от пластмаса или метал / алуминии, бронз, стомана/ ето това: от вътрешната страна е кухо задържа бендикса на мотора, ако знаете къде мога да отида ще съм Ви много благодарен!!! ако може и телефони за София
    в момента е залепено, с епоксидна смола , но не е много здраво пробвах и моментното лепило на Хенкел от типа на каноконлита но пак се спука, пробвах и 2 компонетното лепило но без особен резултат пластмасата е някаква твърда като бакелит ...
    Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

  • #2
    До: изработка на детайл

    Много копане. Ще е по-евтино да го купиш готово.
    Ако ще го лепиш, трябва да му направиш външен кофраж, да го напълниш със смола, и да го оставиш така.

    Коментар


    • #3
      До: изработка на детайл

      Както писа Стефан, направата на матрица ще ти излезе солено. Може да се залепи, ама не с епокса, а има специални лепила за пластмаси. И пак си доста игра. Освен кофража (по Стефан), трябва и награпяване , и армиране. По-добре от някоя морга или нов детайл.
      подаръци за мъже от FACOM
      промоция на читави инструменти

      и на хоби такива

      тел. О879 Ч8Ч 2З5

      Коментар


      • #4
        До: изработка на детайл

        ами май към нов /2 ра ръка/ ще се ориентирам , засега съм го залепил с епоксидна смола като съм сложил и марлички където бяха счупените парчета,и отдолу от алуминиева ламаринка направих като скобичка и залято с епоксидна смола, държи за сега ама бендикса като изхвърли и някои път не зацепва опира явно ама е по добре от преди, а капака на двигаеля където капачето опира се беше счупил направо откъртено парче пласмаса колкото монета от 1лв и там го оформих с епоксидна смола,но като покарам мотора и загрее и смолата от температурата омекваи като изтине пак си е твърдо мястото..
        Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

        Коментар


        • #5
          До: изработка на детайл

          Няма как да я залепиш качествено.
          По този детайл лесно се прави гипсова отливка, която се запълва с епоксидна (да не се бърка с полиестерна) смола и стъкломат. След отливането и стягането се дообработва механично.
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #6
            До: изработка на детайл

            направих гипсова отливка намазах с тънко с грес гипса, че по лесно да се отлепи ама засега не съм го вадил, но отва което ми направи впечетление беше че смолата се разтичаше в дъното и на няколко пъти мазах като слагах и марлички за армировка, до колкото знам от стъклопласт се слагат някакви мрежички който задържат, но такива не намерих
            Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

            Коментар


            • #7
              До: изработка на детайл

              И от стъкломрежата пак се стича.
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • #8
                До: изработка на детайл

                Тогава се работи на пластове. Като позъсъхне единя пласт се нанася следващия.
                А грес в случая не ти е необходима.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #9
                  До: изработка на детайл

                  Стичането се предотвратява, като се изчака малко смолата да започне да стяга, и тогава се нанася.
                  подаръци за мъже от FACOM
                  промоция на читави инструменти

                  и на хоби такива

                  тел. О879 Ч8Ч 2З5

                  Коментар


                  • #10
                    До: изработка на детайл

                    Първоначално публикуван от maystor Преглед на мнение
                    Стичането се предотвратява, като се изчака малко смолата да започне да стяга, и тогава се нанася.
                    мина ми през главата тази идея, дори на едното мазане така и направих
                    Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

                    Коментар


                    • #11
                      До: изработка на детайл

                      Наистина смолата трябва да е епоксидна. Освен това, за да може наистина успешно да нанесеш няколко пласта без да се стичат освен втвърдителя трябва да добавиш и "ускорител". Не знам от къде си си я намерил смолата, но ако още не си свършил работа - попитай там и за ускорител. И задължително използвай не марлички, а съкломат (аз имам доста излишен - мога да ти дам). Полиестрерната на около 60-70 градуса се размеква. Епоксидната уж държи повече, ама и тя май се размеква при някаква температура...
                      Има и друг вариант - може да направиш калъпи (външен и вътрешен) от глина (е - и тя е специална...) и да пробваш отливка от алуминий. Със сигурност е по-лесно отколкото от други метали, но ще трябва някой опитен да даде акъл. Аз си спомням, че баща ми топеше алуминия в чушкопека на майка и правеше едни отливки на дръжки за вратата на ЗАЗ
                      Suzuki GSXR
                      VW Touareg
                      Mitsubishi Pajero II

                      Коментар


                      • #12
                        До: изработка на детайл

                        Първоначално публикуван от Veselinv Преглед на мнение
                        Епоксидната уж държи повече, ама и тя май се размеква при някаква температура...
                        Зависи от смолата. Тая, с която се прави текстолит не се размеква, а държи на 400-500 градуса. Изобщо, не съм чул класическата епоксидна смола да се размеква.

                        А колите с калници и капаци от такова лятото редовно се нагряват до 60-80 градуса, като е пек, май. Еле пък ако са черни. Не съм видял да се размекват. Въпроса е смолата да е полимеризирала докрай, а това понякога става бавно.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          До: изработка на детайл

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Зависи от смолата. Тая, с която се прави текстолит не се размеква, а държи на 400-500 градуса. Изобщо, не съм чул класическата епоксидна смола да се размеква.

                          А колите с калници и капаци от такова лятото редовно се нагряват до 60-80 градуса, като е пек, май. Еле пък ако са черни. Не съм видял да се размекват. Въпроса е смолата да е полимеризирала докрай, а това понякога става бавно.
                          Прав е Спарки, смолата трябва да е полимеризирала до край, а това става само при температура на околната среда над 15 градуса. При по-ниски температури, може да втвърди до някъде и после процеса да спре и да остане пластична, че и маже , лепне, не може да се обработва, въобще при по-ниска температура не може да се работи с епокса.
                          подаръци за мъже от FACOM
                          промоция на читави инструменти

                          и на хоби такива

                          тел. О879 Ч8Ч 2З5

                          Коментар


                          • #14
                            До: изработка на детайл

                            Първоначално публикуван от maystor Преглед на мнение
                            Прав е Спарки, смолата трябва да е полимеризирала до край, а това става само при температура на околната среда над 15 градуса. При по-ниски температури, може да втвърди до някъде и после процеса да спре и да остане пластична, че и маже , лепне, не може да се обработва, въобще при по-ниска температура не може да се работи с епокса.
                            Да, а до колкото знам полиестерната си полимеризира и при по-ниски температури. Просто по-бавно. Аз съм работил един единствен път. Температурите бяха отрицателни. Втвърдява се. Беше такава на NOVOL. Духах я и с пистолет за гореш въздух, но и без него се втвърдяваше. След като си свърших работа (3-4 часа) беше достатъчно втвърдена за да мога и да я шлайфам, при което си излизаше нормалната пудра. Не лепнеше изобщо. После я оставих за 2-3 дни на стайна температура - 20-ина градуса, просто защото се стъмни. Беше втвърдила съвсем.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #15
                              До: изработка на детайл

                              като мина известно време около 2 седмици и смолата може би се повтвърди и няма никакви проблеми ..
                              Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X