Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Откъде да си купя стробоскопна лампа?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Възприемателят на стробоскобна лампа за определяне на момента на впръскване на дизелов ДВГ е пиезокварцов. Две полукръгли парченца се стягат около тръбопровода за високо налягане на съответния цилиндър (по-близо до дюзата). Реагира на разтягането (подуването) на тръбата в момента на нагнетяване на горивото в нея. Механичното въздействие върху пиезокварцовият кристал генерира пик от напрежение, който се подава към уреда (лампата). Хубавите (разбирай скъпите) лампи имат възможност за включване както на индуктивен възприемател за кабела за високо напрежение (бензинов ДВГ), така и за включване на въпросния пиезодатчик (дизелов ДВГ). Конструкцията е подобна на възприемателите за интензивност на детонационното горене в бензиновите двигатели (knock limit sensor).

    Коментар


    • #17
      http://www.autocomp.ru/.storage/cata...000009/m3d.pdf-Инструкция за ползване

      Коментар


      • #18
        Възприемателят на стробоскобна лампа за определяне на момента на впръскване е пиезокварцов.
        Аха! Благодаря! Значи пак е на принципа на микрофона... Въпроса е как да се отдели от другите вибраций. Значи ще лепна една стара грамофонна доза и ще гледам на осцилоскопа. Най-големия пик ще е това раздуване за което говориш. Ето пак малко занимавка за другия уикенд

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от Стефан
          Какво е елкон?
          Така им казват на мотортестерите. Закачат се съответните датчици по двигателя и се гледат показатели – осцилограми на напрежения в първичната и вторичната вериги на запалителната уредба, токсичност (има си газ-анализатор и димомер), налягания, разреждания, честоти на въртене и т.н. Използват се основно за по-стари двигатели. Сега се използва диагностичния куплунг на автомобила и съответния софтуер и хардуер за него.
          А защо му казват “елкон” и аз не знам, това е просто марка. Повечето тестери които аз съм вижда са “сън” (sun). Получило се е нещо като “делко” вместо прекъсвач-разпределител.

          Коментар


          • #20
            Щом ще се разправяш, виж и с щракало от пиезозапалка. Имам събрани цяла шепа, ще ти дам.
            Просто с бутончето няма да стане - хода е много голям. Обаче сигурно като се махне лоста и се затисне със скоба без луфт може нещо и да излезе.
            А-а. Ясно.

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от Двигателист
              Получило се е нещо като “делко” вместо прекъсвач-разпределител.
              И "Ксерокс" за всички копирни машини

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от Стефан
                щракало от пиезозапалка.
                Идея Хем сигнала ще е много по-силен, защото там са подредени много пиезоплочки последователно за да дават високо напрежение!

                Коментар


                • #23
                  Елкон беше една унгарска фирма, която произвеждаше мотортестери ...
                  Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                  Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                  Коментар


                  • #24
                    А относно "центровката" на дизелов ДВГ ..... метода не е динамичен ... в повечето случаи (роторна помпа), а механичен статичен !!!
                    Слагаш си индикатора където трябва .... регулираш си хода на плунжера ... и ... това е !!

                    Щото айде да спамиме темата и да мъдриме .... колко е закъснението на съответния стробоскоп, осцилоскоп ..... твоето око ????
                    Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                    Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                    Коментар


                    • #25
                      Първоначално публикуван от CarTest™
                      Щото айде да спамиме темата и да мъдриме .... колко е закъснението на съответния стробоскоп, осцилоскоп ..... твоето око ????
                      Под "закъснение" имам предвид функция на уреда която му позволява да светва по белега на ГМТ, а изпреварването се изчислява и изписва на дисплей, а не грешката на устройството.

                      Коментар


                      • #26
                        Vehicle Citroen C15 1,7 / 1,7 / 44 / Bosch / 1984 - 1988 / 161/161A (XUD7)

                        Cubic capacity/Power 1,7 / 44 kW
                        Motor tag 161/161A (XUD7)
                        Plunger travel (pump) mm ABDC: 0,30±0,01
                        Crankshaft position °BTDC: 9,5
                        Piston (engine) position mm BTDC: 0,80±0,03
                        Adjusting method Engine/Pump: Dial gauge/Dial gauge
                        Dynamic timing v = BTDC, n = ATDC: v
                        - AVL, Bosch, Souriau, Sun, VLT4139, Hermann °/rpm: 14±1/750
                        - Time Trac Stanadyne, Snap-on °/rpm: 9,5/750
                        - Tecnotest °/rpm: 11±1/750-850

                        Те ти един пример !!!! Реален!!
                        А кажи ми с един ..... НЕ знам къв си стробоскоп ... к'во праим ???
                        Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                        Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                        Коментар


                        • #27
                          Относно закъснението трябваше да уточня че говоря за търсения от мен “бензинов” стробоскоп. Никъде не казвам, че центровката на момента на впръскване на дизелов ДВГ трябва да се прави винаги със стробоскопна лампа, просто коментирахме датчика.
                          Понеже питаш в конкретния случай, какво правим – ами завинтваме си индикаторният часовник и си правим центровката статично...

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от CarTest™
                            Те ти един пример !!!! Реален!!
                            А кажи ми с един ..... НЕ знам къв си стробоскоп ... к'во праим ???
                            Ами например настройваме регулатора на предварението на впръскването спрямо оборотите(т. нар. центробежен регулатор при бензиновите дв.) и спрямо налягането на турбото.
                            Те ти един реален пример пак със Ситроен ХМ:

                            Коментар


                            • #29
                              Re: Откъде да си купя стробоскопна лампа?

                              Първоначално публикуван от Двигателист
                              Знаете ли някой магазин в София, където да продават стробоскопни лампи за бензинови двигатели? Става въпрос за цени до 150-200 лв., защото от "Емвеко" ми ги предлагат по 500-600 лв. което ми е много.
                              http://www.consult-lozanov.com/diagn...ics-DA3100.htm
                              YJ 1995 Sport. 2.5, AX-5, Command-Trac (NP231)
                              XJ 1996 Sport, 4.0. AW4, Selec-Trac (NP242) - retired
                              WJ 2000 Limited, 4.0, 42RE, Quadra-Drive
                              KJ 2002 Limited. 3.7, 45RFE, Selec-Trac (NP242)

                              Коментар


                              • #30
                                До: Откъде да си купя стробоскопна лампа?

                                Стига с този елкон де, стробоскопа и елкона са две различни неща и и двете са еднакво нужни за всеки един сервиз.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X