Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Май и аз ще си имам струг

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Май и аз ще си имам струг

    30г. чакам моя струг и му е време.
    Лошото е, че нямам идея каква е машината и ако някой я разпознава бих се радвал да сподели.
    Предполагам е около СУ 400....СУ 500

    Прикачени файлове

  • #2
    Привет, струга е СУ400, така като го гледам на РМЦ1600мм. Имаш ли другите чаркове към него, липсващи на снимката ?

    Коментар


    • #3
      Ами имам задно седло и универсал, който обаче е с обратни челюсти само.
      Липсва ми кръстатия супорт.

      И аз си мислех, че е СУ400, но по снимките от нета не съм сигурен.
      На този струг има бутон за бързия ход над мотора му, а и гледам всички са с големи табла от зад, а тук е вградено сякаш над мотора.

      Коментар


      • I.Stoyanov
        I.Stoyanov коментира
        Редактиране на коментар
        Просто е въпрос на изпълнение. Търси му кръстат супорт, нов чайна универсал и си ти

    • #4
      Струга се оказа С11С, макар, че трябва да е С11Т, защото е произведен в Троян, а не Сливен ама сега тепърва ще изяснявам. Надявам се тия С11 да са добри машини.

      И ако някой добър колега даде линк с документация, че да го обслужа и да си намеря кръстат супорт.

      Коментар


      • I.Stoyanov
        I.Stoyanov коментира
        Редактиране на коментар
        Намери щампа някъде или ?

    • #5
      Първоначално публикуван от 1115 Преглед на мнение
      Струга се оказа С11С, макар, че трябва да е С11Т, защото е произведен в Троян, а не Сливен ама сега тепърва ще изяснявам. Надявам се тия С11 да са добри машини.

      И ако някой добър колега даде линк с документация, че да го обслужа и да си намеря кръстат супорт.
      Да, в ел таблото пише С11С, но човека, който ми го даде ми беше казал навремето, че струга е Троянски. Тия дни ще има среща с него и се надявам да изясня нещата.

      Коментар


      • #6
        Това категорично не е С11, а СУ-нещо си.

        Ето ти троянски C11MT:


        Твоя има толкова разлики спрямо тоя, че няма прилики. Нито скоростната кутия, нито подавателната кутия, нито супортната кутия са еднакви.

        Хич да не споменавамя факта че C10/C11 с мотор за бърз ход в самата супортна кутия на повече от 30 годишна възраст, няма. Тия дето сега уж правят са така, но пак и подавателната и скоростната кутии са други.
        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

        Коментар


        • #7
          И аз така от начало си помислих, но СУ... нещо си не намерих с вградено табло, а само при С11С има такова, а и на схемата в таблото пише С11С, но си спомням преди време собственика с презрение ми каза, че не е Сливенски, а Троянски.

          Коментар


          • #8
            Кво пише на таблото и какъв е струга са различни работи. Това абсолютно категорично НЕ Е нито C10, нито C11 и още по-категорично не е троянски C11.

            Възможно е да е някакъв сбирщайн, но C11 НЕ Е!!!. Има стари заоблени C10/C11 с вградено табло, но отпред, не отзад.

            Имам троянски C11МТ като на снимката. Таблото вътре му е 1:1 с 90% от C10/C11-ки които някога са произвеждани.

            Изобщо, таблото не е нещото, по което да съдиш какъв е струга.

            Това в СУ400 и точка! Напиши в Google "СУ400" и гледай. Все такива излизат.

            Пример:


            ПП: Не че има велико значение. Струг като струг. Имаш доволно работа по него преди това дали е троянски или не да е някакъв фактор.

            И да, на по-старите модификации, обикновено таблото е вградено. Не само на СУ-тата, а и на C-тата. После, и според мен правилно, някой е преценил че е по-добре да са изнесени, вместо за елементарни ремонти да ставаш целия в мазньоч или да трябва да се търкаляш по земята докато сменяш бушон. Освен друго таблото става модул, който до голяма степен е универсален - на всички стругове от тоя клас имаш управление на 3 мотора и една лампа.
            Последно редактирано от sparkybg; 28-09-22, 15:10.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #9
              Ами сигурно си прав - може и сбирщайн да е, защото пък бързия ход е на бутон, както при с11с, на всички СУ..., които видях е в ръчката.
              Ще взема да се разходя и да попитам накрая, че да разбутам мистерията.

              Коментар


              • #10
                И аз твърдя, че тоя струг от първия пост е СУ400! В тоя ред на мисли търси, сервизно ръководство за СУ400

                Коментар


                • #11
                  Пак - не гледай електрики, гледай механиката. СУ400 го има и в двата варианта. Въпрос на 30см жица.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #12
                    Първоначално публикуван от 1115 Преглед на мнение
                    Ами сигурно си прав - може и сбирщайн да е, защото пък бързия ход е на бутон, както при с11с, на всички СУ..., които видях е в ръчката.
                    Ще взема да се разходя и да попитам накрая, че да разбутам мистерията.
                    Важното е, че ще имаш струг. Останалото са подробности.
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар


                    • #13
                      Изясниха се нещата - машината е С11С - ЗММ София.
                      Има някакви дребни доработки - примерно зенкерован вал на вретеното за да минават една идея по-големи по диаметър тръби....
                      Това изясняване беше нужно за да си намеря липсващите неща - ръководство, кръстат супорт, тава.....

                      П.П. лошото е, че не намирам документация из нета за тая машина.
                      Последно редактирано от 1115; 28-09-22, 19:42.

                      Коментар


                      • #14
                        Бая години изкарах на такъв СУ 400 ЗММ Сливен 1977 година . Още е жив в учебна практика . Имам му техническия паспорт .Натиснете снимката за да я уголемите  Име:image_66756.jpg Прегледи:0 Размер:62.6 КБ ID:6892221
                        Последно редактирано от sek.1; 29-09-22, 07:52.
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар


                        • #15
                          Защо не погледнеш на края на паралелите,би трябвало да пише модела и дължината в мм. Софийска С11 ка е много различна на външен вид.И зенкероването е друга операция която няма общо с твоят случай. Стругът е СУ 400.

                          Коментар


                          • sek.1
                            sek.1 коментира
                            Редактиране на коментар
                            В ЗММ София се произвеждаха само СУ 582 и ограничена серия С 11 МВ . В началото на демокрацията един познат искаше там да му произведат една серия С 11 МТ и в крайна сметка отиде в Троян защото софийското ЗММ нямаше къде да му отлеят корпусите . В ново време има такива сливенски машини маркирани като С 11 . Миналата пролет продадохме един такъв на арабите .

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X