Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Информация за ФУ-250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Информация за ФУ-250

    ФУ 320 е почти същата но с 30% по голяма . Съединителите са от ляво в кутията на подаванията на масата но щом поне един самоход работи значи съединителя работи . Полу автоматичния режим е редене на една комбинация от изключвателите на машината та сама да връща и да прави някои операции. За всичките ми години работа не съм видял някой някъде да го настрои и използва този режим . Аз не съм и опитвал . Призмата и ел ключовете са същите като на ФУ 320 . Довечера като се прибера ще ти пратя паспорта . Задължително напълни с масло ботуша на гайката на масата защото без масло много бързо изронва гайката .
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

    Коментар


    • #17
      От: Информация за ФУ-250

      Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
      Съединителите са от ляво в кутията на подаванията на масата но щом поне един самоход работи значи съединителя работи .
      Другият е за бързият ход.


      Задължително напълни с масло ботуша на гайката на масата защото без масло много бързо изронва гайката .[/QUOTE]

      Става въпрос за винта който мести масата вертикално.
      Управлението на самоходите не би трябвало да се различават от 251 и 320.Най-добре е да намериш електричар който е в час със тези машини,който да подмени инсталацията на масата,понеже със сигурност кабелите са с напукана изолация.Добре е да с изключи автоматчният режим.
      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

      Коментар


      • #18
        От: Информация за ФУ-250

        Нищо общо нямат серия ФУ 250/320 с ФУ 251/321 . Старите са много по тежки за ремонт . При тях мисля че съединителя е един . В понеделник ще го погледна кутията на масата на тази ФУ 320 дето я разглобих ми е в работата .
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • #19
          От: Информация за ФУ-250

          Пуснах ти паспорта на ФУ 320 . За съжаление никога не съм имал служебна ФУ 250 та и документация не ми е изпадала .
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • #20
            От: Информация за ФУ-250

            Благодаря за паспорта и информацията! Ако паспорта на 250-цата е същия, при условие, че машината е същата, значи няма смисъл да го взимам.

            Иначе - оправихме и ходовете, след няколко часа блъскане на акъл, и опити. Излезе, че в ключа, които трябва да обръща движението, кабелите не бяха свързани правилно, имаше разни мостчета и т.н., които реално водеха до там, че винаги се ползваше една и съща фаза при превключване, и това водеше до местене на седлото в една и съща посока. Единственото нещо което не работи в момента е бързи ход на седлото когато се вдига. Нямам представа защо, но и честно казано ще го преживея ...

            "ботуша на гайката на масата" - кой е този ботуш? Аз сипах масло отдолу в седлото където са зъбчатките за скоростта на местене на седлото (там си имаше автоматична помпичка), върху масата дето има една ръчна помпичка, на зъбчатките за скоростите на главата имаше масло и не съм сипвал. Има ли нейде другаде за сипване?

            Гледам, че зъбчатките на главата бяха намазани с грес (тюлена отгоре го няма и се виждат), ще ги нацапам обилно тия дни. Иначе, има тук там по една сачмичка (примерно на главата) която допускам, че пак е за смазване, само че не знам как става. С масло пак със спринцовка, или с някакъв специален такаламит?

            А, и да ме убиете, не мога да разбера как да блокирам масата да не се върти. Има две ръчки от двете и страни, които затягат в краино предно и задно положение, но не блокират масата. Някой да знае как би трябвало да стане това? Може би тези ръчки нещо не работят?

            А, и ще трябва да си купя индикатор с чупещо краче, и с магнитна маса. Ето тук гледам има някакви - http://polymeta.bg/?page=newmach&cat=36&pid=121 , но се чудя дали да не си потърся отнякъде старо производство, че тия сигурно ще са китаиски...Какво ще ме посъветвате?

            Коментар


            • #21
              От: Информация за ФУ-250

              За да налееш масло в ботуша вдигаш цялата маса възможно най високо ще видиш ботуша и винта .
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • #22
                От: Информация за ФУ-250

                Ха, добре че каза - нямаше да го видя това без да знам - тия дни ще я вдигна до горе и ще го напълня с масло. А инструменти от тези китаиските ли да си взема?

                Коментар


                • #23
                  От: Информация за ФУ-250

                  Първоначално публикуван от ektelion Преглед на мнение
                  Ха, добре че каза - нямаше да го видя това без да знам - тия дни ще я вдигна до горе и ще го напълня с масло. А инструменти от тези китаиските ли да си взема?
                  Не,разходи се по битака и си купи читав инструмент.
                  Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                  Коментар


                  • #24
                    От: Информация за ФУ-250

                    Е, то лесно така...ама аз съм от Ямбол, тук пак има битак, но такива инструменти трудно се намират

                    А блокирането на масата, да не се върти, от двете ръчки отстрани под масата ли става?

                    Коментар


                    • #25
                      От: Информация за ФУ-250

                      Да,блокираш напречният ход.
                      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                      Коментар


                      • #26
                        От: Информация за ФУ-250

                        За въртенето трябва да има по два болта отпред и отзад . На ФУ 250 може и по един да беше ще погледна моята . Китайския инструмент върши работа особено царевичките уцелиш ли им режима работят дълго .
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар


                        • #27
                          От: Информация за ФУ-250

                          А тия сачми, дето са сложени тук и там - как се смазват? С масло и спринцовка?

                          Коментар


                          • #28
                            От: Информация за ФУ-250

                            И по този начин става,принципно има специялни масльонки с помпички.
                            Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                            Коментар


                            • #29
                              От: Информация за ФУ-250

                              Аз имам масльонка с помпичка, но малко метода ми убягва - просто се натиска сачмата, и се капва масло?

                              Коментар


                              • #30
                                От: Информация за ФУ-250

                                Със спринцовка е по-качествено, защото набиваш маслото под налягане! А и резни върха на пластмасовата спринцовка малко под ъгъл , та като натиснеш сачмата ,да не запуши отвора.Аз ползувам шише от масло ,на което съм направил месингов накрайник и смазва перфектно и фрезата и струга!
                                "Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава!"
                                Ат.Буров.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X