Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помощ за идентификация на струг и резби

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Помощ за идентификация на струг и резби

    А сега де ,Коча лой , откъде да я търся . Ще се коли коч явно .
    Добре щом казвате слагам Литиева , обикнвенна и това е ,Литол 24 . Благодаря за помощта .

    Коментар


    • #32
      От: Помощ за идентификация на струг и резби

      Взех Литол 24 , щом така казвате . Обаче въпреки разглобяването на всички капачки и осигурителни шайби , и лудото блъскане, шпиндела не иска да излезе напред . Предният лагер е 75 10 а задният 3205 . Задният има на черупките и на вътрешната и на външната цокли , отчупени малки люспи от черупките на лагера , във задният край . Задното лагерно тяло , което се вижда на снимката отгоре е П образно и е набито във задната част на тялото / корпуса / . Така че няма изваждане . Единственият начин за изваждане на шпиндела е напред , но след дълго налагане със дърво и чук , нищо не стана . То не беше промиване със газ и ВД 40 , но не беше почукване и блръскане . Незнам направо , хубаво е задният лагер , пък и предният да се сменят , а ремъците задължително . Обаче как ще стане , като не може да се избие шпиндела , не знам направо . Моля помагайте , идей някакви , нагряване , , по силно блъскане , нещо друго . Много ще съм благодарен за всеки съвет . Бате Стефане , давай ъкъл.

      Коментар


      • #33
        От: Помощ за идентификация на струг и резби

        Огледай хубаво колелата и шайбите да нямат някъде щифт .
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • #34
          От: Помощ за идентификация на струг и резби

          Имаше 2 секретни болта за стопиране на зъбчатката и ремъчните шайби , но ги развих и сега те се движат свободно по оста на шпиндела . Има шпонки , вградени във шпиндела , но зъбчатката и шайбите се изнизват от шпонките , във посока назад , към задното лагерно тяло . На предното лагерно тяло и на задното имаше осигурителни шайби , на резба , но ги развих . Остана само вътрешната част на задното лагерно тяло , / на последната снимка , във ляво зад зъбчатката / но това лагерно тяло е П образно и е вградено във тялото корпуса на струга . Пробвах да го извадя със щанга, пробвах да не е на резба пък , не е . Просто от вътрешната страна на задното лагерно тяло не се отваря мисля , а е сляпо лагерно тяло , като лагера се вкарва отвън , а оста на шпиндела отвътре . Много е здраво като направа , но е направено да не се отваря и да не мърдат лагерите лесно . Направо ме вкара в недоумение . Досега не е имало нещо дето толкова да ми е било трудно да го разглобя досега , а това ми се отдава
          А на лагерите и лагерните тела , каква клиизма им направих последните 2 дни със газ за горене и коресилин , направо не е истина , за да се разкисне и промие запечената грес и старите неща , но уви не шава .

          Коментар


          • #35
            От: Помощ за идентификация на струг и резби

            Им

            Коментар


            • #36
              От: Помощ за идентификация на струг и резби

              Да беше направил една снимка макар
              Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
              Вальо. О888 557Ч7Ч
              Silverado 1.3 i

              Коментар


              • #37
                От: Помощ за идентификация на струг и резби

                Значи колега първо , писах , че не мога да правя снимки , понеже имам само телефон и камера за скайп. Стават едни снимки , все едно ти е капнал преобразувател за ръжда в окото . Второ при готови снимки не знам как се качват и как се ресайзват , мисля беше думата . Та това със снимките е мнго мътна тема за мен . Значи колегата Стефан 55 е пуснал снимки на същата машина , за да се види на последната особено за какво иде реч . Снимки та снимки , аз във Стрейт рейзър форума не мога да си кача колекцията от бръсначи , каиши и камъниза заточване , пасти и стропове , та сега това и него не мога . Имам 60 лули и не мога да ги снимам и във Пайпзоната да ги кача . Значи много зле. Ако някой може по тази последната снимка да помогне със идей хубаво . То не е адронен колайдер , ос и 2 лагерни тела е , само изглежда сложно . Не е на С 11 , картер или скоростна кутия .

                Коментар


                • #38
                  От: Помощ за идентификация на струг и резби

                  Не съм разглобявал такова нещо но от това което се вижда, оста трябва да излиза напред към универсала (на дясно на снимката).
                  На поседнто(ляво на снимката) зъбно колело има стопорен болт или штифт. Той се вади или охлабва първо.
                  Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                  Вальо. О888 557Ч7Ч
                  Silverado 1.3 i

                  Коментар


                  • #39
                    От: Помощ за идентификация на струг и резби

                    Преди година ми попадна от тия големите шлосерски шмиргели. Беше в окаян вид! Разглобих го целия и се оказа, че за да сменя ремъците трябва да избия цялата ос. Лагерите от вън бяха затапени с по един фланец. Свалих фланците и гледам, че лагерите са поставени в "черупки". Разгледах обстойно и установих, че не са хванати с никакви крепежи. Ясно беше, че е дошло времето на "управителя"(чука). Поставих едната гайка и дърво върху нея. Започнах да млатя ама йок. Нищо не мърда. След доста пот, нерви и отчаяние взех варията и помощник ми държеше дъската на място. Заудрях с умерена сила и полека лека оста започна да излиза с черупките.
                    Оказа се, че в черупките има по два лагера, които си бяха бомба. Като сглобявах шмиргела сложих и два ремъка резерва да има(не че някога ще се скъсат ама...).
                    Та мисълта ми е да огледаш хубаво за болтове, да свалиш универсала и предполагам че има и фланец зад универсала и лека по лека с чука ще си излезе шпиндела.
                    Ето и две снимки на шмиргела възкресен.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00033.jpg
Прегледи:1
Размер:74.8 КБ
ID:5615760
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00059.jpg
Прегледи:1
Размер:80.9 КБ
ID:5615761
                    ЗА ДА МОЖЕШ, ТРЯБВА ДА ЗНАЕШ!!!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Помощ за идентификация на струг и резби

                      На тези шмиргели камъните се балансират като на шлайфовете .
                      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                      Коментар


                      • #41
                        От: Помощ за идентификация на струг и резби

                        Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                        На тези шмиргели камъните се балансират като на шлайфовете .
                        В смисъл ?
                        ЗА ДА МОЖЕШ, ТРЯБВА ДА ЗНАЕШ!!!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Помощ за идентификация на струг и резби

                          https://www.youtube.com/watch?v=9YKcN2n7_cI

                          Коментар


                          • #43
                            От: Помощ за идентификация на струг и резби

                            Първоначално публикуван от Rusen pd Преглед на мнение
                            Значи колега първо , писах , че не мога да правя снимки , понеже имам само телефон и камера за скайп. Стават едни снимки , все едно ти е капнал преобразувател за ръжда в окото . Второ при готови снимки не знам как се качват и как се ресайзват , мисля беше думата . Та това със снимките е мнго мътна тема за мен . Значи колегата Стефан 55 е пуснал снимки на същата машина , за да се види на последната особено за какво иде реч . Снимки та снимки , аз във Стрейт рейзър форума не мога да си кача колекцията от бръсначи , каиши и камъниза заточване , пасти и стропове , та сега това и него не мога . Имам 60 лули и не мога да ги снимам и във Пайпзоната да ги кача . Значи много зле. Ако някой може по тази последната снимка да помогне със идей хубаво . То не е адронен колайдер , ос и 2 лагерни тела е , само изглежда сложно . Не е на С 11 , картер или скоростна кутия .
                            Ако не ще звънни един телефон мога да ударя едно рамо или чук, имам голям .
                            0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                            Коментар


                            • #44
                              От: Помощ за идентификация на струг и резби

                              Първоначално публикуван от graf_fon_kochev Преглед на мнение
                              В смисъл ?
                              Камъните се стягат не директно на оста а на фланци на който от двете страни в канали има местещи се метални парчета (противотежести) . http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=171446 Така се прави на шлайфа но принципа е същия . Точно тоя като модел не знам как е но но силистренските в работата са така . И ние имаме един такъв но не сме го пускали . Остана ни от стария завод бяха му отмъкнали мотора като скрападжиите плячкосваха машиноремонтния цех и сега съм му приготвил един . Тези шмиргели са страшни . В стария завод от такъв загина човек . Счупи се диска и парче от него му се забива в корема докато го закарат до Пирогов умира . Слава богу това беше станало няколко години преди аз да стана главен механик . Човека който загина беше шлосер с над 40 години стаж пред пенсия та не е като да не е знаел какво прави . Горе понеже камъни отдавна няма в склада а никой не купува та и трите отдавна съм ги спрял и поне за това ми е спокойно . Даже и на оста за балансиране вече и загубих следите . Когато излетя камъка от шлайфа парчета пробиха 3 мм ламарина а едно изкриви част от ламарините на лъчистото отопление на тавана и излетя през стъклата . Няма смисъл да ти казвам какво залягане беше
                              Последно редактирано от sek.1; 12-10-14, 07:20.
                              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                              Коментар


                              • #45
                                От: Помощ за идентификация на струг и резби

                                Първоначално публикуван от graf_fon_kochev Преглед на мнение
                                В смисъл ?
                                Това е балансиращия фланец . Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0144.jpg
Прегледи:1
Размер:102.5 КБ
ID:5617351
                                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X