Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Скоба за избиване на лагери

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Скоба за избиване на лагери

    Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
    Е аз съм в ТУ ама София
    - лесно ти е на теб, машини инструменти и пособия дал бог, още повече когато човек е компетентен и опитен като теб

    Първоначално публикуван от ssspeed Преглед на мнение
    Мини да видиш и моята . При мен с хидравлика не работя-нямаш усета при набиването.Винта е различен от масово използваните-прецизен със сачми.
    Не ми се е случвало нещо да не избия или да набия.
    Утре ще ти звънна, към колко е удобно?!

    Коментар


    • #17
      От: Скоба за избиване на лагери

      Привет.Миналото лято, за 2 дни сътворих това:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC00012.jpg
Прегледи:1
Размер:117.2 КБ
ID:5568591, понеже и на мен ми бе омръзнало да се разкарвам насам-натам, да търся преси и скоби и да разнасям чарковете.Снимката не е подробна, ама ако трябва ще снимам подробно.

      Коментар


      • #18
        От: Скоба за избиване на лагери

        Аз използвам масивна рамка в която поставям хидравличен крик 30т, върши ми работа за 99% от случаите, даже става и за тампони на носачи, които не могат да се вкарат на обикновена хидравлична преса.
        Ако те интересува звънни да я видиш или да я снимам .
        0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

        Коментар


        • #19
          От: Скоба за избиване на лагери

          Варианта с крика е добро и бюджетно решение за сервиз .
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • #20
            От: Скоба за избиване на лагери

            Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
            Варианта с крика е добро и бюджетно решение за сервиз .
            И на мен ми допадна особено, при това имам крик и профили някъде из двора, но все пак днес ще се чуя с колегите да видя барем една скоба

            Коментар


            • #21
              От: Скоба за избиване на лагери

              Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
              Звънни утре след 10.00, малко да съм се наспал......
              Не звъннах, щото е излишно да те занимавам с глупости. Ходих на гости при бат Стоян, който ме посрещна наистина приятелски, за което БЛАГОДАРЯ .
              - видях винтовата му преса и доста ми допадна като идея и като възможности, ако успея да намеря точния винт ще я сглобя още тоя уикенд

              Коментар


              • #22
                От: Скоба за избиване на лагери

                Хубаво е да се взаимства натрупания опит(това е основната идея на форума),и това което предлагат ,колегите е проверено и безотказно действащо.
                -Ако гониш ефективност и бюджетност ,бих предложил за двуредовите съчмени лагери да се "екипирате" с две евтини и високо ефективни приспособления.
                -Първото е "лапа" която да затегните към главината и около 10 кг. инерционен (обратен) чук. След като сте развили гайката на полуоската(карето),затягате лапата с инерционния чук и след 2-3 удара 1/3 от работата е свършена.
                Втория инструмент е винта с паравоъгална (трапецовидна) резба и две гайки(по удобно е с гайки от двете страни). Освобождавате зегерката и с подходящи дорници и винта демонтирате и монтирате лагера,а после и вътрешната главина (извадена с инерционния чук).
                Всичко става на място.Пести се време и труд.
                Предложения от господин Маринов винт със съчмена гайка е най- доброто от винтовете(кормилния механизъм при много товарни автомобили е с такова конструктивно решение).
                Още по- добро е решението на немците-хидравличен цилиндър с "кухо"стебло.Отделих 3 дена и го направих,но почти не го ползвам-по бавно се работи.
                Макар и рядко,но се случва "запекъл" лагер или шлицовата сглобка на карето.Тогава е филма, който колегите са описали.
                Най- често причината за това спичане е намесата на механик-гайкаджия,който без да мисли,ползва за графитната смазка която му е под ръка,за облекчаване на монтажа,другото го прави температурата от спирачния апарат. Могат да се ползват всички други смазки(ползвам медна смазка устойчива до 1100 градуса)
                Не е добре да нагрявате главината(за облекчаване на лагерния монтаж),защото температурата през външната черупка нагрява и защитния силиконов(в повечето случаи) предпазител. Темата е дълга ,но за сега -това е.

                Коментар


                • #23
                  От: Скоба за избиване на лагери

                  Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                  Хубаво е да се взаимства натрупания опит(това е основната идея на форума),и това което предлагат ,колегите е проверено и безотказно действащо.
                  -Ако гониш ефективност и бюджетност ,бих предложил за двуредовите съчмени лагери да се "екипирате" с две евтини и високо ефективни приспособления.
                  -Първото е "лапа" която да затегните към главината и около 10 кг. инерционен (обратен) чук. След като сте развили гайката на полуоската(карето),затягате лапата с инерционния чук и след 2-3 удара 1/3 от работата е свършена.
                  Втория инструмент е винта с паравоъгална (трапецовидна) резба и две гайки(по удобно е с гайки от двете страни). Освобождавате зегерката и с подходящи дорници и винта демонтирате и монтирате лагера,а после и вътрешната главина (извадена с инерционния чук).
                  Всичко става на място.Пести се време и труд.
                  Предложения от господин Маринов винт със съчмена гайка е най- доброто от винтовете(кормилния механизъм при много товарни автомобили е с такова конструктивно решение).
                  Още по- добро е решението на немците-хидравличен цилиндър с "кухо"стебло.Отделих 3 дена и го направих,но почти не го ползвам-по бавно се работи.
                  Макар и рядко,но се случва "запекъл" лагер или шлицовата сглобка на карето.Тогава е филма, който колегите са описали.
                  Най- често причината за това спичане е намесата на механик-гайкаджия,който без да мисли,ползва за графитната смазка която му е под ръка,за облекчаване на монтажа,другото го прави температурата от спирачния апарат. Могат да се ползват всички други смазки(ползвам медна смазка устойчива до 1100 градуса)
                  Не е добре да нагрявате главината(за облекчаване на лагерния монтаж),защото температурата през външната черупка нагрява и защитния силиконов(в повечето случаи) предпазител. Темата е дълга ,но за сега -това е.
                  Изчерпателно - БЛАГОДАРЯ !!!
                  - както казах, ако намеря винта още през уикенда ще сглобя преса, ако не - ще действам по описания от теб начин

                  Коментар


                  • #24
                    От: Скоба за избиване на лагери

                    Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                    ...Предложения от господин Маринов винт със съчмена гайка е най- доброто от винтовете(кормилния механизъм при много товарни автомобили е с такова конструктивно решение)...
                    Покажете го на снимка или чертеж, да видим какво точно представлява. I.Stoyanov може ли да качиш снимки, след като комплектоваш скобата/пресата ?
                    -Чем занимаетесь по жизни?
                    -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Скоба за избиване на лагери

                      http://engineering-review.bg/enginee...ub=476&id=1254
                      Мисленето е труден и бавен процес и не се отдава на всеки.....
                      Grand 3.1TD
                      0898 620 306 Стоян

                      Коментар


                      • #26
                        От: Скоба за избиване на лагери

                        Първоначално публикуван от ssspeed Преглед на мнение
                        Интересно написано
                        - вчера вадих един двоен лагер от редната главината на форда. Самата главина излиза лесно, външната част на лагера също, но вътрешната гривна м@мицата й.
                        Предварително си бях приготвил конусовидна шпилка, няколко гайки и дорници. Стъкмих всичко запорнах да стягам и ... Нищо!? Взех ударния гайковерт - пак нищо, само дето един стар лагер имащ ролята на дорник се пръсна, добре че бях взел мерки. Накрая взех 14 кг чук и яко парче дебелостенна тръба, след 15 минутно млатене гривната излезе.
                        За набиването на новия отидох при приятел на преса.
                        Та за мойте нужди май само яка преса ще свърши работа.
                        Вероятно за по -нормален лагер с шпилката ще стане.


                        Поздрави ..

                        Коментар


                        • #27
                          От: Скоба за избиване на лагери

                          В хидравликата е истината, един приятел има 60т преса в сервиза, понякога не му стига и ходи на по-голяма, това за автомобилни лагери. Съчмените двойки са за цнц-та . Вземи един голям крик, няколко п-та и няма да се налага да пишеш повече тук .
                          0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                          Коментар


                          • #28
                            От: Скоба за избиване на лагери

                            Добре е когато процента на предложенията от хора занимаващи се активно с тази дейност е по -висок,от този на" общо- пактикуващите" съфорумци!
                            -Вътрешната гривна на стария лагер остава върху въртящата се главина и може да се окаже проблемна при демонтажа.В някой "елитни" сервизи разполагат с комплекти цангови скоби и демонтажа е "фасулска"работа.Масово обаче се ползва флекса (шлайфера) за изтъняване на гривната и лесно вадене.Лесно става и със скоба за лагери (от безраменните при които двете половини се притягат с шпилки)или трираменна скоба със съчмени накрайници(трябва да се ползва и външната гривна при ваденето на вътрешната ,а това затруднява малко).

                            Коментар


                            • #29
                              От: Скоба за избиване на лагери

                              Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение
                              ....Добре е когато процента на предложенията от хора занимаващи се активно с тази дейност е по -висок,от този на" общо- пактикуващите" съфорумци!....
                              - не разбрах смисъла, ама ...

                              Много ми е интересно с каква скоба щеше да извадиш вътрешната гривна от главината, която бе запекла до безобразие. Толкова млатене с 14кг-овия оправител не се бе случвало скоро. Вероятно на по-малка преса (20-30т.) пак нямаше да се получи.. Набиването е по-лесният варянт, .... по принцип.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Скоба за избиване на лагери

                                Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                                - не разбрах смисъла, ама ...

                                Много ми е интересно с каква скоба щеше да извадиш вътрешната гривна от главината, която бе запекла до безобразие. Толкова млатене с 14кг-овия оправител не се бе случвало скоро. Вероятно на по-малка преса (20-30т.) пак нямаше да се получи.. Набиването е по-лесният варянт, .... по принцип.
                                Ako питаш специално колегата/във връзка с поста му/- да ти отговори ?. А иначе, ако питането е общо- аз, за по лесно и бързо ги режа с дремела и нямам ядове.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X