Обява

Свий
Няма добавени обяви.

c11mb

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • c11mb

    Има ли някой схема на кутията за подаването(ходовата) на струг c11mb.
    Мисля,че тази кутия се наричаше супортна.
    Имам проблем със задвижването.Ще съм Ви много благодарен,ако някой ми помогне.

  • #2
    От: c11mb

    КолегиКолеги, имам въпрос за струг С11МТ става въпрос за едно малко лостче което се намира на лявата страна на супорта, което е с три положения на едното има нарисувани паралели на второто супорт и на третото съд с някаква течност, интересува ме за какво служат въпросните положения на това лостче.

    Коментар


    • #3
      От: c11mb

      С лостчето указваш на къде да отива масло. Ако всичко е в ред и в супортната кутия има достатъчно масло, като слюжиш ключето в позиция "паралели" и разходиш супорта от край до край по паралелите, това ще ги смаже. При едно от другите положения маслото циркулира в супортната кутия, тоест полива отгоре компонентите и. Ко от двете е оначе не знам.

      Помпата работи само докато движиш супорта наляво/надясно, ако помня добре.

      ПП: За да върви номера с паралелите, тръбичката между супорта и супортната кутия трябва да е на мястото си, здрава и незапушена. Ако е прекъсната (в общия случай, ако е махана супортната кутия) просто ще текне масло докат движиш супорта и ръчката е в положение "паралели". Ако погледнеш няд помпата, на гърба на кутията ще видиш кухия болт, с който е хваната тръбичката към супортната кутия.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #4
        От: c11mb

        ЯсноЯсно, а точно над това лостче има един болт който всъщност е тапа боядисана в червено тя за какво е? Иначе струга е в оригинален вид нищо не е пипано по него.

        Коментар


        • #5
          От: c11mb

          Снимай. Не се заглеждам много там на моя и не помня.

          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Universal-lathe-Mashstroy-C11MT-1500-mm-SOLD.jpg
Прегледи:1
Размер:88.5 КБ
ID:5686393

          Ако говориш а това върху помпата (кръглото отстрани, на което е лостчето е маслената помпа) - нямам идея. Може да е клапанче, пружинка или нещо от сорта. То си е за помпата. А може и просто тапа да е, и натам да ходи маслото в едно от положенията.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #6
            От: c11mb

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            С лостчето указваш на къде да отива масло. Ако всичко е в ред и в супортната кутия има достатъчно масло, като слюжиш ключето в позиция "паралели" и разходиш супорта от край до край по паралелите, това ще ги смаже. При едно от другите положения маслото циркулира в супортната кутия, тоест полива отгоре компонентите и. Кое от двете е оначе не знам.

            Помпата работи само докато движиш супорта наляво/надясно, ако помня добре.
            Маслото се налива отгоре през пробка на супортната дъска.
            При третото положение на лостчето се смазват супортната кутия и водещия винт.
            Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

            Коментар


            • #7
              От: c11mb

              Винта за резби ли имаш предвид под "водещия"?
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • #8
                От: c11mb

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Винта за резби ли имаш предвид под "водещия"?
                Според това, което прочетох в ръководството на С11МТ, точно за него говорят.
                Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

                Коментар


                • #9
                  От: c11mb

                  Първоначално публикуван от dedoKoko Преглед на мнение
                  Според това, което прочетох в ръководството на С11МТ, точно за него говорят.
                  Дедо, не споря за названието му. Просто питах, да съм сигурен. Трябва да видя дали при мен работи. Ама аз така си смазвам паралелите, че и винта и двата шестограннни валове под него са си все смазани. При това с масло с ЕП качества, по 30 кинта литъра (най ми е под ръка - дават го за резби и рязане, ама бутилката е с удобен щуцер, пък и има много добри почистващи качества). За съжаление при мен тръбичката към паралелите е прекъсната, а за да я оправя трябва да свалям супорта и да я запоявам, иначе няма да устиска на налягането.
                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • #10
                    От: c11mb

                    За тръбичката мисля, че има начин да стане без сваляне на супорта.
                    Малко е терсене, но съм го правил- при мен беше скъсана по средата, и развих долната част, скъсих я малко и и набих маркуче.
                    После маркучето набих в горната част и завих долния щуцер на място.
                    Утре ,ако не забравя, ще ти снимам как е станало.
                    Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

                    Коментар


                    • #11
                      От: c11mb

                      При мен е скъсана точно до болта. С маркуче ме съмнява да не изпуска като го напъне налягането, не друго. На фрезата правих такива експерименти и го изхлузи все едно изобщо не съм го стягал.
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • #12
                        От: c11mb

                        При мен скъсването е по средата.
                        За сметка на това маркучето е дълго и няма как да избяга.
                        При тебе сигурно ще се наложи да разпоиш края в кухия болт
                        и да запоиш половината парче от останалата тръбичка, като я срежеш.
                        Обаче така забравяш , че може да се скъса.
                        При евентуален демонтаж просто измушваш маркучето и готово.

                        П.П. Сега си спомням че преди монтажа леко подгрях маркучето,
                        явно е било доста плътно, но нямам никакви скоби по него.


                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20151014_121547.jpg
Прегледи:1
Размер:95.5 КБ
ID:5686502
                        Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

                        Коментар


                        • #13
                          От: c11mb

                          Значи едното положение е за смазване на паралелите второто за смазване на супорта а третото за какво е картинката е съд с масло (предполагам), да разбирам ли че при напречния винт има резервоарче за масло.

                          Коментар


                          • #14
                            От: c11mb

                            Първоначално публикуван от Emil_Pz Преглед на мнение
                            Значи едното положение е за смазване на паралелите второто за смазване на супорта а третото за какво е картинката е съд с масло (предполагам), да разбирам ли че при напречния винт има резервоарче за масло.
                            За мазане на напречния винт има външни масльонки .
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар


                            • #15
                              От: c11mb

                              1- мазане на паралели
                              2- мазане на надлъжния винт (за резбите) и вътре в супортната кутия
                              3- смазване само на кутията.
                              Последователноста може да е различна при тебе.
                              Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X