Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Маслена помпа на български струг

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Маслена помпа на български струг

    Има ли някой няква спецификация на това чудо, габарити, работна карта?
    Потопяемо ли това устройство?

  • #2
    От: Маслена помпа на български струг

    Какъв струг? Къде е помпата? Какво имаш в предвид под "работна карта"?
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      От: Маслена помпа на български струг

      налягане, дебит - работна карта

      модели много има ли?
      зъбна ли е?

      а иначе , проучвам идеи за ефтини помпи за сух картер.
      Което означава поне 2 секции зъбни маслени помпи - една изпомпваща и една нагнетателна.

      Коментар


      • #4
        От: Маслена помпа на български струг

        Първоначално публикуван от Andrei Преглед на мнение
        налягане, дебит - работна карта

        модели много има ли?
        зъбна ли е?

        а иначе , проучвам идеи за ефтини помпи за сух картер.
        Което означава поне 2 секции зъбни маслени помпи - една изпомпваща и една нагнетателна.
        Не мисля че помпа от струг е твърде подходяща за използване в автомобил въобще, камоли за твойте цели. Те са много видове, отделно има бутални, има и със зъбни колела, буталните трошат пружини и не са върха на съвършенството, зъбните и те. Не са предвидени за високо налягане (макат че буталната вдига доста високо налягане), нито за голям дебит. Обикновено не са и особено компактни, нито блестят с качество на изработка. Често и зависят от положението, в което работят - клапанчетата на буталните например са съчми - като се наклонят спират да работят, щото съчмата не пада на мястото си, а отстрани и клапанчето престава да е клапанче. Не са правени да засмукват - обикновено са на дъното на маслосъдържателя (отделен възел или корпуса на машината) и разчитат да са на дъното - изцяло потопени в масло.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          От: Маслена помпа на български струг

          Зъбните помпи до колкото знам не им пречи да са монтирани високо ор резервоара с масло. Веднъж като са пълни и нямат проблеми с работата. Аз имам една помпа с електродвигател сложена над резервоара с маслото и го засмуква чрез тръбичка от дъното. Никога не ми се е случвало да не тръгни маслото. За буталната не знам дали може да е високо.

          Даже на моя струг помпата е закачена на входящия вал и със сонда взема масло от дъното, също е зъбна помпата.

          Коментар


          • #6
            От: Маслена помпа на български струг

            Буталните помпи вдигат до 600 бара, ако са едностепенни. Зъбните-200 до 250 бара. Дебитите- от 10 куб.см. в минута до стотина и по-вече литра. Обаче всички имат ограничение на оборотите- до 2000 в минута максимум.
            Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

            Коментар


            • #7
              От: Маслена помпа на български струг

              картинки снмики на някой да му се намират

              Коментар


              • #8
                От: Маслена помпа на български струг

                Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
                Веднъж като са пълни.
                Ето че сам си отговори.

                А и да са пълни, като картера остане сух и се изпразнят, пак какво правим?
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #9
                  От: Маслена помпа на български струг

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  Ето че сам си отговори.

                  А и да са пълни, като картера остане сух и се изпразнят, пак какво правим?
                  Колегата пита за помпа от струг. Не мислех че ще остава катрера сух. Но ако има вероятност да остане сух пак може да се ползва, като се постави датчик с който при липса на масло да спира да работи. Иначе си има специални помпи самозасмукващи. Не помня къде я гледах, но данните бяха до 10бар налягане и 50л/мин дебит. Човека каза че ги ползвали за изпомпване на горива и масла от варели, само я потапял и тя си тръгвала да изпомпва. При двигателите със сух картер има подобен тип помпа да връща маслото от картера в резервоар пълен на около 2/3. Основната помпа се поставя по средата на резервоара, така независимо от положението на резервоара помпата винаги гарантира подаване на масло.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Маслена помпа на български струг

                    Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
                    При двигателите със сух картер има подобен тип помпа.
                    Е той точно за това ще я ползва. Датчик за спиране на работа - не говорим за електрическа, а за механична, или поне така разбрах.

                    Аз само твърдя че помпа от струг не е подходяща за целта. Груба и тежка изработка, не особено коляма точност на детайлите, отделяне на стружки и т.н. Отделно не се знае как ще работят при високи температури, за които изобщо не са предвидени. Струг да се нагрее до повече от 50-ина градуса лично не съм виждал.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Маслена помпа на български струг

                      сухия картер е с най-обикновенни зъбни помпи, като минимума е 2

                      едната събира маслото от картера и го праща в буферния съд, другата подава от буферния съд в маслените магистрали. Връзката е напелно механична през агренажен ремък...и си помпи нон-стоп

                      Като се замисля по-добре да се направят тела от дурал, а зъбните колела направо от съществуваща помпа. Допуските в автомобилните помпи не са толкова недостижими 0,05 нова до 0,15мм при максимално износване. Мисля че това се постига с най-обикновенна фреза.

                      http://image.circletrack.com/f/13161...l_oil_pump.jpg

                      Коментар


                      • #12
                        От: Маслена помпа на български струг

                        Двигателите със сух картер (примерно танковите) имат и електрическа маслена помпа . Не виждам какъв му е проблема на колегата да използва хидравлична зъбна помпа . Там избор на дебити и налягания дал господ .
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар


                        • #13
                          От: Маслена помпа на български струг

                          http://image.circletrack.com/f/13161...l_oil_pump.jpg

                          Винаги съм се чудил,как уплътняват секциите така,че да не прехвърлят една в друга?
                          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Маслена помпа на български струг

                            Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                            http://image.circletrack.com/f/13161...l_oil_pump.jpg

                            Винаги съм се чудил,как уплътняват секциите така,че да не прехвърлят една в друга?
                            Сега, ако погледнеш, че имаш един куп шпонки, ще ти стане ясно, че зъбните колела са подвижни спрямо оста. Плъзгащите лагери на отделните секции са свързани със засмукващата част на помпите, отделно О-пръстените не позволяват пропуск между корпусите, а допуските са доста малки.
                            По принцип зъбна помпа износи ли се, се сменя с нова, защото се е увеличила междината между корпуса и зъбната двойка, а нов корпус-обикновенно няма от къде да се вземе.
                            Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

                            Коментар


                            • #15
                              От: Маслена помпа на български струг

                              е па те си прехвърлят...по-малко. Аз поне тука не виждам уплътнение м/у валовете на секциите.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X