Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Покупка на струг Ц5 и малко съвети

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Покупка на струг Ц5 и малко съвети

    Здравей Plamen_danchev
    Аз имам нужда от всички таблици на Ц5,моля Те ако е вазможно прати ми ги на поща или skype Iliq.Zlatanov1 (iliq.1978@abv.bg)Благодаря

    Коментар


    • #47
      От: Покупка на струг Ц5 и малко съвети

      Здравейте, нов съм в този форум и имам следния проблем ако може някой да ми помогне ще съм благодарен. купих си струг С 5/8 и ме интересува какво масло да му налея. Има ли някой документация за такъв струг защото това което има във форума не мога да го отворя. друг проблем който имам е че спирачката не работи добре т. е. когато върти струга напред и искам да спре той тръгва назад. има ли някакви настройки на съединителя или нещо друго.

      Коментар


      • #48
        От: Покупка на струг Ц5 и малко съвети

        Честито за струга.Първо кажи точно какъв е модела,масло М10Д .Второ машината трябва да е сфазирана,по точно ремъчната шайба на съединителя трябва да върти обратно на часовниковата стрелка.Съединителя за прав и обратен ход се регулира от две гайки но за това е добре да потърсиш някой който разбира от това.

        Коментар


        • #49
          От: Покупка на струг Ц5 и малко съвети

          На моя струг е по същия начин съединителя, но се свиква с времето. Аз му свикнах за 2-3 дена и вече нямам проблем. Получава се понеже няма фиксация за свободно положение и така се преминава към зацепване на другия съединител. Даже и съвсем малко да се прехвърли се получава увличане. Аз за това когато работя детайл на струга, ВИНАГИ изключвам мотора при развиване и стрягане на универсала, най-лекото бутване на лоста на съединителя и завърта.

          Коментар


          • #50
            От: Покупка на струг Ц5 и малко съвети

            Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
            На моя струг е по същия начин съединителя, но се свиква с времето.Аз за това когато работя детайл на струга, ВИНАГИ изключвам мотора при развиване и стрягане на универсала, най-лекото бутване на лоста на съединителя и завърта.
            Това е отвратително,няма ли си спирачка на шпиндела в неутралното положение на лоста?Не ми се мисли ако при мен се случи,за всяко стягане да изключваш от мрежата,понякога се налага детайла само да се прихване и после да се центрова,значи мин. 3-4 изключвания,при мотор от 10KW,ще е фрапиращо.
            Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

            Коментар


            • #51
              От: Покупка на струг Ц5 и малко съвети

              Не е чак толкова страшно .Моя кореец е с електрически съедините и реверсира с обръщане на фазите . Не е за слаба инсталация щото пусковия ток е 7 до 10 пъти номиналния .
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар


              • #52
                От: Покупка на струг Ц5 и малко съвети

                С5 нямат спирачка и е с една муфа, която притиска единия или другия пакет съединители. Практически докато изключи единия пакет, има едно много малко положение за неутрална и започва да включва другия. На някой по леки предавки даже си увлича. Примерно когато го оставя в неутрално и когато изключвам мотора се появява пак увличане. Електромотора си мисля че е 4 киловата и не е толкова сериозно претоварването. Имам две машини с мотори по 7,5 киловата и при пускане се усеща претоварването. Едниния е на щрайхмус, мотора е на 2900 оборота, а вала е на 6000 оборота и се развърта около 10-15 секунди.
                Всичките ми машини минават през моторна защита и е горе долу подбрана според натоварването. Струга ми само е с бушони оригиналните. На абрихта моторната защита явно е на границата и при стартиране понякога изключва.

                Коментар


                • #53
                  От: Покупка на струг Ц5 и малко съвети

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20171014_171510.jpg
Прегледи:1
Размер:246.6 КБ
ID:5770081Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20171014_171510.jpg
Прегледи:1
Размер:246.6 КБ
ID:5770081

                  Коментар


                  • #54
                    От: Покупка на струг Ц5 и малко съвети

                    Къде и как могада покажа снимки на един струг, да ми дадет малко информация за него

                    Коментар


                    • #55
                      От: Покупка на струг Ц5 и малко съвети

                      Минаха години, както се вика, по-точно 8. Струга ми служи вярно досега. Свалих му капака на скоростната кутия да го огледам тия дни, че имаше едно тракане. Като го купувах също свалях капака да видя дали подкачва маслената помпа и друго не съм гледал задълбочено. Сега обаче погледнах. От 8 год насам струга да е работил 40-50 часа айде 100 най-много. Сега обаче забелязвам голям радиален и аксиален и въобще всякакъв луфт във двете колела на съединителя. Лошо, тия дни ще го сваля и ще видя какво може да се направи.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Покупка на струг Ц5 и малко съвети

                        Днес почнах със махането на съединителя. Още със свалянето на капака на скоростната кутия ми светна, че нещата са объркани.
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:039078046.jpg
Прегледи:1
Размер:123.9 КБ
ID:5818375
                        Тръбичките за мазани са преправяни по незнаен начин, като е махнато мазането на лагерите на съединителя, а има масочена струя към многодисковите съединители, нещо което е добре ама защо е нахнато мазането на лагерите не знам.
                        После следва развиване на фланеца и махането на паразитната зъбчатка за обратния ход, което пречи да се свали целия съединител. След това изваждането е повече от лесно
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:039078047.jpg
Прегледи:1
Размер:113.4 КБ
ID:5818376
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:039078048.jpg
Прегледи:1
Размер:153.8 КБ
ID:5818377
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:039078049.jpg
Прегледи:1
Размер:142.7 КБ
ID:5818378
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:039078050.jpg
Прегледи:1
Размер:162.0 КБ
ID:5818379
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:039078051.jpg
Прегледи:1
Размер:143.5 КБ
ID:5818380
                        След изваждането разглобих целия възел и проблема е влагерните втулки на зъбните колела
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:039078052.jpg
Прегледи:1
Размер:98.2 КБ
ID:5818381
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:039078053.jpg
Прегледи:1
Размер:139.2 КБ
ID:5818382
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:039078054.jpg
Прегледи:1
Размер:134.0 КБ
ID:5818383
                        Проблема е в зъбното колело към фланеца. Има огромен луфт, но между втулката и колелото, към вала е мисля перфектно.
                        Сега кажете ми запознатите какво мога да направя. Гледайки последната снимка може ли да се разтърже зъбното колело с 3мм. и да се набие втулка която да лагерува с другата?
                        И още тези капачките на валовете как се махат?
                        Последно редактирано от toni188; 24-07-19, 19:35.

                        Коментар


                        • #57
                          От: Покупка на струг Ц5 и малко съвети

                          Ето до къде я докарах. Смених всички лагери понеже беха ужас, може би никога не са били сменяни досега. Свалих вала на съединотеля и реших да си поиграя с него. Първо, че шайбата която е за струга хлопаше и трябваше да се навари малко вала. После поради износената втулка за зъбното колело за задна скорост реших да го наваря мястото понеже е 29.5мм, до 30мм., за да мога да сложа лагер и да преправя всичко
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20190802_090517-800x450.jpg
Прегледи:1
Размер:115.8 КБ
ID:5818763
                          Това е установката
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20190804_120801-600x1067.jpg
Прегледи:1
Размер:304.6 КБ
ID:5818755
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20190804_120806-600x1067.jpg
Прегледи:1
Размер:194.9 КБ
ID:5818758
                          Не изглежда много добре, но не исках да наварям плътно, за да не се деформира вала.
                          Прикачени файлове
                          Последно редактирано от toni188; 04-08-19, 20:32.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Покупка на струг Ц5 и малко съвети

                            Почти същият резултат щеше да постигнеш с драскане на ръкохватка на електрожена.
                            Така и така си започнал,навари и ниските участъци за да стане,ако беше да измята вече щеше да е крив вала.
                            Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                            Коментар


                            • #59
                              От: Покупка на струг Ц5 и малко съвети

                              Първоначално публикуван от toni188 Преглед на мнение
                              .... трябваше да се навари........

                              ........Не изглежда много добре, но не исках да наварям плътно, за да не се деформира вала.....
                              Колега, решиш ли да го заваряваш все едно колко ще плюеш, вероятността да изметне нанякъде е 99.9% . Както Пламен е споменал - навари го като хората. Ако е необходимо отиди някъде където има работещ струг и го възстанови като хората.

                              Успех

                              Коментар


                              • #60
                                От: Покупка на струг Ц5 и малко съвети

                                Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                                Колега, решиш ли да го заваряваш все едно колко ще плюеш, вероятността да изметне нанякъде е 99.9% . Както Пламен е споменал - навари го като хората. Ако е необходимо отиди някъде където има работещ струг и го възстанови като хората.

                                Успех
                                То ако е такова положението (че ще изметне) какъв е смисълът да се наварява и после още мъка?
                                Детайлът не е толкова сложен, че да не може да се изработи от нулата. Ако целта е да се пести задължително и на всяка цена, това вече е друга работа.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X