Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Triodyn

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Triodyn

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    И по какво няма равна, освен по цена? Някой произвежда ли още? Ама имам в предвид маркова техника, а не в бившите соц страни?

    Това ми звучи малко като "Жигулата е най-хубавата кола". Е, била е, ама преди 50 години.

    Погледни закачения файл. Не мисля че триодина може нещо, дето машина от тоя клас не може. Просто електронната елементна база за последните 10-15 години се е развила страшно много, и много неща невъзможни в миналото вече се правят без проблем. Друг е въпроса кой може да даде парите, дето тая техника струва.
    да ама има ли ивнертор 500ампера дето да работи цял ден на максимално натоварване,
    друг е въпроса,че триодината прави изключително качествени заварки ,а и евентуалните й ремонти няма да са скъпи,триодината струва м/у 400 и 1500лв. тоя инвертор струва поне 7-8хил. лв. и ако се счупи.....или го изпуснеш както е станало с колегата по горе.? какво става? верно че инверторните технологии напреднаха в последно време,но все още няма някой аналози на соц.машини.

    Коментар


    • #17
      До: Triodyn

      Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
      На времето в казармата влачех с камаза точно такъв руски генератор и си беше триодина и руснаците в техните спесификаций дават заваряване на бронева стомана само с триодина . Двигателя на агрегата беше Д 240 същия като на трактор Беларус и тежеше над три тона.
      Не е било Триодин , било е ПСО -750. В СССР си ги правеха .
      Иначе става въпрос за същия тип машина . Между другото руските преобразуватели от този тип също не бяха лоши . Само имам смътен спомен , че бързо скапваха четки и лагери.
      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

      Коментар


      • #18
        До: Triodyn

        На наща триодина която вече гони четиресет години по спомени на колеги единствения ремонт е бил смяна на колелата и то аз ги смених че старите се разпаднаха а е имало години когато е работила на три смени с електроди от петица нагоре. Имам приятел инженер който от десетина години работи в Чехия в някъкъв краностроителен завод и от него знам че чехите с друг тип машина не заваряват явно има защо а пък произвеждат инвертори. Когато трябва да заваря нещо отговорно на неудобно място ако дефектоскописта ми бракува заварката означава само едно че трябва с флекс в ръцете да се завръ на същото място да си изпиля заварката и да я направя отново вероятноста това да стане с триодината за мен поне е направо никъква.
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • #19
          До: Triodyn

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          И по какво няма равна, освен по цена? Някой произвежда ли още? Ама имам в предвид маркова техника, а не в бившите соц страни?

          Това ми звучи малко като "Жигулата е най-хубавата кола". Е, била е, ама преди 50 години.

          Погледни закачения файл. Не мисля че триодина може нещо, дето машина от тоя клас не може. Просто електронната елементна база за последните 10-15 години се е развила страшно много, и много неща невъзможни в миналото вече се правят без проблем. Друг е въпроса кой може да даде парите, дето тая техника струва.
          Преди само 2 години имаше посещение на Натовски кораби във Варна и пускаха на обиколка за запознаване с кораба и екипажа. Е, имаха и таквоз чудо Хамериканско!

          Коментар


          • #20
            До: Triodyn

            Приятел беше куплирал постояннотоков двигател доста голям към 150 кила можеби с двигател от заз.Това нещо е сложено на колесар и се влачи като ремарке.Аз лично съм заварял с него по верижен трактор в гората.Доста гори но където няма ток разхода не е проблемен.

            Коментар


            • #21
              До: Triodyn

              Надявам се с този въпрос да не се скараме....все пак къде да питам ако не тук...по разбираеми причини не мога да спомена коя е електроцентралата.... Колегата по горе я спомена.....Фирмата е атоменергоремонт...и успоредно до двата TRIODYN-а имаше голям инверторен фрониус с ВИГ....с който правеха 90 градусова чупка за тръба около фи 50-80 .......Тези triodyni вдигаха толкова много шум че неможах да питам нищо за тях а дефектоскопията там е цял институт....
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #22
                До: Triodyn

                Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                Не е било Триодин , било е ПСО -750. В СССР си ги правеха .
                Иначе става въпрос за същия тип машина . Между другото руските преобразуватели от този тип също не бяха лоши . Само имам смътен спомен , че бързо скапваха четки и лагери.
                Точно отгоре с големи букви пишешеTRIODYN....същия сив цвят.....като на снимката....
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • #23
                  До: Triodyn

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  И по какво няма равна, освен по цена...
                  Спарки, това братко работи при невъзможни условия. Стояха в едни клетки само покрити отгоре, близо до обекта. Ама обекта може и да е на полето или примерно кауперите на доменните пещи, или димоходите в МДК Пирдоп, или циментовия завод в Темелково. На възможно най гадни места, особенно при ремонти. Отвсякъде ги вали пушеци, сажди, прахоляк, дъжд, сняг - денонощно. Няма зиме, няма лете, не се гаси. Абе само човек може да издържи да бачка при по лоши условия.
                  Сега нали съм далече от занаята, тия новите инверторчета не знам колко изкарват на такъв тормоз? Владо да каже.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Triodyn

                    Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                    Точно отгоре с големи букви пишешеTRIODYN....същия сив цвят.....като на снимката....
                    За руското ПСО поста ми беше в отговор на колегата Sek 1 за агрегата в казармата
                    По отношение на условият а , за които говори Андро . Едно време в Мароко работехме съвместно с една френска компания . Хората дойдоха с едни модерни за времето си токоизправители , накичени с лампички и циферблати по панела като тези дето Спарки е влюбен в тях Убаво , ама там влажността на въздуха ( бяхме покрай морето ) клонеше към 90%. Изпопукаха за 3 месеца. И в интерес на истината малко извън темата : в началото се смееха на нашите ръкохватки от винкел и ни имаха май за аборигени . За кратко време си изхвърлиха всичките "електрододържачи" и минаха изцяло на българския изпитан патент
                    По отношение на професионалните инвертори : Имам 5-6 по обектите в момента . Вършат си работа естествено , по-икономични са . И по-леки. Но последното отпада като предимство , щото ги закачват ( от мързел ) на крановете при местене . А захранването ми е изцяло на агрегати , така че разхода на нафта като важен показател във формирането на цената не е за пренебрегване . Няма разлика обаче в качеството на заваръчния шев . И рентгеновите филми го доказват . Говоря за базични електроди - работим изключително с ОК.
                    Само дето им треперя на инверторите... един вече замина. Останалите машини са ми изправители на "Струна" . Видима разлика в качеството на шева също няма .
                    П.с : продължителността на включване в работни условия не надхвърля 40-50% . И рубене няма с тях . Ако ги напека като държавните триодини навремето ...не ми се мисли ! Май ше стане като с "държавната " кола
                    Последно редактирано от Vlado_Ts; 16-05-09, 22:02.
                    Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Triodyn

                      с моя електрожен повече режа от колкото заварям и не му давам почивка много много.
                      на 150ампера реже релса с 2.5.дали да не зема да си купя триодина...или да си сглобя резака.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Triodyn

                        Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                        ...
                        По отношение на условият а , за които говори Андро . Едно време в Мароко работехме съвместно с една френска компания...
                        Владо, бе да не си работил в КЗУ-то бе братко? 84-85 имах едни колеги се върнаха от там и разправяха някакви легенди за Мароканките.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Triodyn

                          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                          Владо, бе да не си работил в КЗУ-то бе братко? 84-85 имах едни колеги се върнаха от там и разправяха някакви легенди за Мароканките.
                          Там бе братче . Целия ми соцпериод ! А в Мароко - малко по-късно , хванах края . ... а за мароканките .... обикновено като стане въпрос по тази тема , джентълмените се усмихват дискретно
                          Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Triodyn

                            Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                            Там бе братче . Целия ми соцпериод ! А в Мароко - малко по-късно , хванах края . ... а за мароканките .... обикновено като стане въпрос по тази тема , джентълмените се усмихват дискретно
                            Малее, ще вземе да се окаже че се познаваме. Васко (ми беше бригадир) и жена му Донка и Милчо лека му пръст ( и оная работа му беше заварчик) и имаше един образ от Банско... и други, абе трябва да се видиме.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Triodyn

                              Първоначално публикуван от Vlado_Ts Преглед на мнение
                              Не е било Триодин , било е ПСО -750. В СССР си ги правеха .
                              Иначе става въпрос за същия тип машина . Между другото руските преобразуватели от този тип също не бяха лоши . Само имам смътен спомен , че бързо скапваха четки и лагери.
                              Не му помня означенията получих камаза заедно с агрегата чисто нови и само един път съм заварявал с него на едно съвместно учение (бях във ВВС) сливенските кашици бяха пробили страничния борд на един БТР с бронебоен 12.7 добре че е бил празен и по сред нощ го докараха да го закърпим за да не го види на сутринта някой от генералите че по мое време за това хвърчаха пагони. Добре ама до тогава бях заварявал само винкел добре че руснаците имаха написано наставление и се почна едно сричане на руски и опити да си преведем точно техните технически термини. Електродите в ЗИПа бяха в армейско зелени метални кутии с по две ключалки като на съндъците с патрони без никъква цветова маркировка само с номер на кутията . Криво ляво закърпихме побойната и все имам съмнения че след време заварките са се спукали но за момента всичко беше добре.
                              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                              Коментар


                              • #30
                                До: Triodyn

                                И при нас все още си има Триодинки. И бачкат без грешка.
                                Никой обаче не спомена основното им предимство ,а то е че понеже имат инертност не се усещат падовете в напрежението от мрежата по време на работа.А това си е особено важно ако примерно заваряваш корен на таван на забутана на кофти място тръба.
                                П.С.Между другото и аз съм работил в КЗУ но база Стара Загора.
                                Единственото сигурно нещо е, че нищо не е сигурно.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X