Тези дни реших да видя защо ми се клати седалката на Нивата. Ей, писна ми от тази ръжда! Заварихме криво-ляво, но си трябват радикални мерки.
Я кажете, така и така ще се кърпи мъжката, дали не е възможно да се кърпи с неръждавейка? Да се сгънат прагове, дъна, ъгли и каквото там. Има няколко места в колата, ако на тях изненадам гадно ръждата, ще е много добре.
Подозирам, че има някакъв пропуск в плана - може ли да се завари черно към неръждаемо, дали няма да струва един вагон пари? Какво ще е качеството на самите заварки, тяхната корозионна устойчивост?
Я кажете, така и така ще се кърпи мъжката, дали не е възможно да се кърпи с неръждавейка? Да се сгънат прагове, дъна, ъгли и каквото там. Има няколко места в колата, ако на тях изненадам гадно ръждата, ще е много добре.
Подозирам, че има някакъв пропуск в плана - може ли да се завари черно към неръждаемо, дали няма да струва един вагон пари? Какво ще е качеството на самите заварки, тяхната корозионна устойчивост?
)отколкото същите тези грамове с които отначало ще се гордееш, че си сложил на Нивата, а после ще се червиш като те попитат "а бе какво стана с онази неръждавейка, дето я сложи под седалките"
) -Ако става въпрос да се правят сметки - аргона е малко по скъп от коргона но пък десетина пръчки тел за ВИГ ще са напълно достатъчни може с неръждаема може и счерна тел но пръчките могат да се купят на бройка и ще са много по евтини от една ролка тел,но вкрайна сметка това са дребни сметки в сравнение с цента на неръждаемата ламарина ....
Коментар