Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Направа и работа с правотоков агрегат

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Направа и работа с правотоков агрегат

    Здравейте,търсих из нета,гугъл и др. инфо за агрегат но никаде не намирам нищо.
    Някой може ли да помогне -търся само правотоковия генератор другото го имам.

  • #2
    До: Направа и работа с правотоков агрегат

    А "правотоковия" генератор, не е ли променливотоков, с изправител след него?

    Каква мощност? С какъв волтаж? Какво е другото, което имаш?
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      До: Направа и работа с правотоков агрегат

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      А "правотоковия" генератор, не е ли променливотоков, с изправител след него?
      Не.Виждал съм такива генератори,задвижвани от ДВГ или ел.двигател.
      Всъщност имат механичен токоизправител-колектор и четки.
      0+

      Коментар


      • #4
        До: Направа и работа с правотоков агрегат

        Все си мисля че това е стара технология, и са го ползвали защото е нямало друго. Сега изправянето не е проблем вече.

        Ама може и да не съм в час.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          До: Направа и работа с правотоков агрегат

          Значи нямам представа какъв трябва да е генератора ако имаш идея как от променливо токов от кола се прави правотоков -моля сподели.
          Иначе имам 2кW. ел.двигател и кабели.

          Коментар


          • #6
            До: Направа и работа с правотоков агрегат

            Еми... с диоди. Те за кола поне от 30 години насам всичките са алтернатори, и с вградена диодна плочка. А акумулатора ти поизглажда напрежението, освен всичко друго. Ама това става и с кондензатори.

            Повечето автомобилни алтернатори са трифазни променливотокови генератори. После го изправят.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #7
              До: Направа и работа с правотоков агрегат

              Да това за "изправянето" на тока е ясно ,но генераторите от колите дават само 12волта и м/у 40 и 60 Ампера ток-недостатъчно е за агрегата.
              Въпроса ми е откъде се взима/купува/прави генератора за агрегата.?

              Коментар


              • #8
                До: Направа и работа с правотоков агрегат

                Това с динамото е доста първобитно решение. Е вярно, че дава повече ток, но много трудно се стабилизира на ниски обороти.
                Aкълa e кaтo жeнскoтo нepaзпoлoжeниe. Нe ти ли дoйдe нa вpeмe, нe гo и чaкaй!

                Коментар


                • #9
                  До: Направа и работа с правотоков агрегат

                  Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
                  Здравейте,търсих из нета,гугъл и др. инфо за агрегат но никаде не намирам нищо.
                  Някой може ли да помогне -търся само правотоковия генератор другото го имам.
                  А какво искаш да правиш с него, ако не е тайна.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Направа и работа с правотоков агрегат

                    Ами ще заварявам с него-предимствата които съм чувал за него ,че може да заварява с много дебели електроди зависи от агрегата и први качествени заварки.
                    Тук в Дъбник има Нефт и газ база там има едни Виетнамки макнат едни агрегати колкото кола с бензинов-газов двигател заваряват без проблем с 8ца електрод .
                    С тях правят шевовоте на нефтопроводите /ако има такива/

                    Коментар


                    • #11
                      До: Направа и работа с правотоков агрегат

                      Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
                      Да това за "изправянето" на тока е ясно ,но генераторите от колите дават само 12волта и м/у 40 и 60 Ампера ток-недостатъчно е за агрегата.
                      Въпроса ми е откъде се взима/купува/прави генератора за агрегата.?
                      Автомобилният алтернатор ще даде такова напрежение, каквото му поискаш. Е, към 100 волта може би ще изгорят оригиналните диоди, към 200 ще пробият изолациите, а и възбуждането трябва да се поограничи и регулира някак. 100 волта май ще ти стигнат.

                      За тока - има и алтернатори за 150 ампера, а с елементарно пресвързване и втори комплект диоди токът може да се повиши с около 70%. 250 ампера получаваш.

                      Остава само да измислиш как ще прехвърляш такива мощности с ремък. Ама то не е задължително с ремък. Добре е и да му подобриш щатното охлаждане, но май и това не е задължително.


                      всъщност, алтернаторът на колата е хубава машинка.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Направа и работа с правотоков агрегат

                        В Авангард Севлиево произвежаха колесни заваръчни генератори.Търси връзка в този район.
                        0+

                        Коментар


                        • #13
                          До: Направа и работа с правотоков агрегат

                          Значи задвижването не мисля да е ремъчно,а с каре ама не за кола а една част от две кръгли плочки с пластинки и гумени пръстенчета ще го снимам и покажа ,защото сигурно не ме разбра както съм го обяснил.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Направа и работа с правотоков агрегат

                            Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
                            Значи задвижването не мисля да е ремъчно,а с каре ама не за кола а една част от две кръгли плочки с пластинки и гумени пръстенчета ще го снимам и покажа ,защото сигурно не ме разбра както съм го обяснил.
                            Това да не е нещо от рода на мек шарнир "Харди"?
                            Последно редактирано от м20_маниак; 28-06-08, 14:14.
                            С "Фармахим" - непобедим
                            Дизел - само дънки!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Направа и работа с правотоков агрегат

                              За сега кандидатите за тотално преработване са 2.От Полски фиат или от трактор Булгар.
                              Моля по опитните от мен да кажат дали ще може да се ползват или ако не да препоръчат нещо по мощно.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X