Много пъти е ставало въпрос за производството на шасита и понеже от година и нещо работя в тази сфера, реших да кача малко снимки и видео. Става дума за производство на шасита за различни видове ремаркета, но предполагам и при автомобилите технологията не е по-различна. Аз съм оператор на роботизирана заваръчна клетка и правя напречните греди на шаситата, около 30 модификации според размера и вида на шасито. Роботите и заваръчните машини са Фрониус, работиме с тел на ЕСАБ, а газът е някаква смес с аргон, но нямам идея точно каква е:
Ето една джига, на която се правят напречните греди с пантите за товарния борд на т. нар. конски ремаркета:
Това е друга напречна греда, т.нар. battery tray. На нея е конзолата за монтаж на акумулатора:
След като се сглоби единия детайл се вкарва в клетката за заваряване, а през това време се сглобява друг:
Ето това е клетката за заваряване на шасита:
Това е сглобено шаси, готово да влезе за заваряване:
И накрая шаси, поготвено за проверка от качествения контрол и галванизация:
Не са много добри снимките, ама с телефон толкова. А и малко нелегално съм снимал, че не дават изобщо да се внасят телефони в производсвената част.
Ето една джига, на която се правят напречните греди с пантите за товарния борд на т. нар. конски ремаркета:
Това е друга напречна греда, т.нар. battery tray. На нея е конзолата за монтаж на акумулатора:
След като се сглоби единия детайл се вкарва в клетката за заваряване, а през това време се сглобява друг:
Ето това е клетката за заваряване на шасита:
Това е сглобено шаси, готово да влезе за заваряване:
И накрая шаси, поготвено за проверка от качествения контрол и галванизация:
Не са много добри снимките, ама с телефон толкова. А и малко нелегално съм снимал, че не дават изобщо да се внасят телефони в производсвената част.
Коментар