Първоначално публикуван от ittso
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Редуцир вентил за аргон на co2?
Свий
X
-
Мислил ли си,за кариера в цирка?Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
-
Ако търсиш менаджър който да те пласира и на тая сцена, няма да мога да ти съдейтвам,,,
Коментар
-
Защо не си пробва жокера обади се на приятел, ами даваш бадява пари......
Разлика между редуцир вентилите НЯМА.
На часовника с ниското налягане, който показва л/мин, практически има разлика след 12-15 л/мин.
Това е поради разликата в атомното тегло между СО2 и Ar.
Ти ще го ползваш в рамките на 6-8 л/мин.
Предпазителя се слага за да предпазва нещо от свръх налягане или свръх напрежение или свръх ток или просто нещо "С ВРЪХ".
Затапването с калай е същото като да сложиш пирон в бушона.
Вероятно ти е влезла стружка в клапана на редуцира и поради това надува и прави мизерии.
Разглобява се, почиства се преглежда се уплътнението, сглобяваш и отново в боя.
Ако говориш за предпазителя на бутилката с СО2, то там трябва да се сложи калибрована мембрана.
В противен случай си имаш бомба. Терористична радост. Само дето незнаеш кога точно ще гръмне.
И винаги можеш да разчиташ на жокер обади се на приятел....0889522036
- 2 likes
Коментар
-
Ето този отговор очаквах,трябваше да се действа бързо,Краси два пъти ми каза да ти звънна ,но както казах ,бях доста закъснял .Не успях да намеря преходник между щуцера на шланга и маркуч ф8 да речем....резбата е 12х1 мисля...за 12 не съм сигурен.Първоначално публикуван от aig Преглед на мнениеЗащо не си пробва жокера обади се на приятел, ами даваш бадява пари......
Разлика между редуцир вентилите НЯМА.
На часовника с ниското налягане, който показва л/мин, практически има разлика след 12-15 л/мин.
Това е поради разликата в атомното тегло между СО2 и Ar.
Ти ще го ползваш в рамките на 6-8 л/мин.
Предпазителя се слага за да предпазва нещо от свръх налягане или свръх напрежение или свръх ток или просто нещо "С ВРЪХ".
Затапването с калай е същото като да сложиш пирон в бушона.
Вероятно ти е влезла стружка в клапана на редуцира и поради това надува и прави мизерии.
Разглобява се, почиства се преглежда се уплътнението, сглобяваш и отново в боя.
Ако говориш за предпазителя на бутилката с СО2, то там трябва да се сложи калибрована мембрана.
В противен случай си имаш бомба. Терористична радост. Само дето незнаеш кога точно ще гръмне.
И винаги можеш да разчиташ на жокер обади се на приятел....0889522036
Намерих едни преходници
Нещо подобно на това ,но тук са 3 детайла .......
Много объркано стана....но накратко
Трябва ми мъжкия щуцер за шланга ,щуцера вътре е с профил нещо като конус ,круша и т н а от другия край да е за маркуч или бърза връзка за да го вържа към редуцира.
Аз от няма на къде....отрязах гайката и сложих бърза връзка,но сега не мога да вържа тоя шланг,към нито една стационарна машина ,която има клапан ....
В редко нямат,редко Тг и те нямат ,профиком и те нямат,варум също,друга фирма за пневматика също нямат....Последно редактирано от Roninn; 25-10-24, 21:16.Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,310 в 20:45 на 05-12-25.
Коментар