Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Редуцир вентил за аргон на co2?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Редуцир вентил за аргон на co2?

    Здравейте колеги

    Може ли да се използва редуцир вентил за аргон на co2 или има някакви рискове?

  • #2
    От: Редуцир вентил за аргон на co2?

    Да еднакви са като конструкция.

    Коментар


    • #3
      От: Редуцир вентил за аргон на co2?

      Какви рискове да има та нали оригинално редуцирите са комбинирани за аргон и въглероден двуокис. И в двата случая дебита се мери в литри. Единственото което може нещо да навреди е когато СО2 се подаде в течно състояние към редуцира. Ако се използва пожарогасител на който не е махната сондата може да стане и това.

      Коментар


      • #4
        От: Редуцир вентил за аргон на co2?

        Никакви рискове няма. И литрите ще са близки, ако имаш часовник, разграфен в литри в минута. Разликата между потока на двата газа е под 10%.

        Не случайно и резбата и захващането му аргонова и CO2 бутилка са еднакви. Разликата в крановете е само в предпазния вентил на тия за CO2, защото е втечнен.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          От: Редуцир вентил за аргон на co2?

          Моля споделете за някой читав редуцир вентил с два часовника до около 80 лв.Гледах в нета има някакви по 50-60 лв,но не знам колко са читави.

          Коментар


          • #6
            От: Редуцир вентил за аргон на co2?

            Асен е човека.

            Коментар


            • #7
              От: Редуцир вентил за аргон на co2?

              Ar -CO 2 mini .
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20180217_162536.jpg
Прегледи:1
Размер:203.3 КБ
ID:5781200

              Коментар


              • #8
                Я да питам,с аргон работя значително по рядко,последно съм пускал аргонов апарат преди 2 г...мисля . Имам 3 или 4 апарата баси....ползвам обаче само и единствено един чешки ....както и да е...

                Утре трябва да заварявам неръждавейка там клас или нещо си 316.

                Та не се сещам нито какъв редуцир съм ползвал ,нито шланга как съм го връзвал с апарата ,днес гледам че и резбите са различни....бутилки с аргон имам, вчера купих и една чисто нова още....

                Та вероятно съм ползвал редуцир за аргон и цо....обаче днес прегледах и не намерих в мойте неща такъв.а намерих 5 нормални големи и един малък за литрови бутилки....

                Отделно 3 бр стоят на бутилките на работните машини...

                Питането е,заради предпазните клапани ,ако сложа редуцир за цо на аргонова бутилка,няма ли да отвори...


                п.п Сега докато пиша,се сещам че ,един от редуцирите ,го бях затапил с калай предпазния клапан...но на някакъв етап май купих зелен клапан и си го възстанових ...и е много вероятно да съм ползвал такова мое творение.

                Та да купя ли редуцир за аргон цо2 или да перкам с тея дето разполагам само за цо2
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • #9
                  Ще отвори. Предпазния клапан е на под 100 бара, мисля. А бутилка с аргон тривиално е над 100 това. Може и да не помня добре, но моите ги пълнят на нещо като 160-180.

                  и... не знам за какви различни резби хортуваш. Моите всичките бутилки са с еднакви резби на крановете, ако помня добре дори тая с азота.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    Резбата на шланга ....имах предвид,сега ще се разходя до магазините.Шланга го връзвам на редуцира...с кран е...машината която ползвам няма клапан ...но е компактна и работи много добре.

                    Тея дето имат,са ми стационарни.

                    Тоест пускам аргона от редуцира направо в шланга,на шланга си има кранче врътка .

                    ​​​​​
                    Последно редактирано от Roninn; 22-10-24, 07:26.
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • #11
                      Колко ли е трудно да се добави клапан от първия магазин за пневматика...
                      Не чета коментари и не отговарям на такива.

                      И коментаторите...

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                        Колко ли е трудно да се добави клапан от първия магазин за пневматика...
                        Да, трябва и шланга да се смени и захранване на тоя клапан да се вади от машината.Както споменах ,имам мисля 4 машини но стационарни с HF палене ас пулс а тази малката си обикаля по обекти. (Веднъж на 2 г ) И е излишно
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар


                        • #13
                          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20241022_140218.jpg Прегледи:0 Размер:373.7 КБ ID:6977231
                          Дадоха ми ,ужким за аргон.Никъде не видях да пише,даже кутията няма никакъв надпис
                          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                          Анатолий Пейчинов o8875о9815
                          https://dvrbg.com/

                          Коментар


                          • sek.1
                            sek.1 коментира
                            Редактиране на коментар
                            Не пише щото няма . Редуцир - вентила е за всички защитни газове които се ползват в заваряването и се мерят в литри за минута .

                        • #14
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20241023_132115.jpg
Прегледи:181
Размер:632.1 КБ
ID:6977354

                          Работим вече
                          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                          Анатолий Пейчинов o8875о9815
                          https://dvrbg.com/

                          Коментар


                          • #15
                            Уау...
                            Не чета коментари и не отговарям на такива.

                            И коментаторите...

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X