Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Eластичност на заваръчния шев

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Eластичност на заваръчния шев

    Правилно е да го завари някой който си разбира от работата,а не бай Жмульо дет мноо ги разбира работите.Понеже точно в тази сфера работя и имам наблюдения-всичко се заварява на телоподаващо,даже и крановете.Поставете му на фургона по мин. 3 планки на страна с мин. дебелина 8мм,за предпочитане 10мм хванати с по мин. 3 болта за рамата (10,9 якост),ст 3 не е проблем и това ще е последното нещо което ще аварира в камиона при каквито и да е есплотации...Дръжте бай Жмульо на мин 15м разтояние от камиона и всички ще е ОК....
    "The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why."
    Mark Twain
    СтоЕнчA

    Коментар


    • #47
      От: Eластичност на заваръчния шев

      А евентуално дали имаш наблюдения, оригиналните заварки на тези планки по кой метод са изпълнени?
      Обикновенно са подфлюсови или МАГ изпълненин от робот. Само дето в завода производител метала е абсолютно спокоен и не е отслабнал /не е уморен/. При повторни интервенции /ремонти/ след заваряване има отгряване и успокояване на напреженията. Загрява се на електро-пресов стенд във възловите точки на шасито /за всяко шаси точките са различни/. Така процедират специалистите, които се занимават с тази дейност. Контрола е задължителен след заваряване....дали гама, магнитен резонанс, УЗК или друг, го има.
      Пиша тия глупости за да се поосъзнаете малко и да помислите дали можете сами да промените нещо по шаси с определена маса движещо се с някаква скорост в завой или по някаква неравност......силите действащи върху рамата са огромни.
      Аз никога няма да се наема да заварявам подобни носещи конструкции, ако нямам технология и след мен не се извърши контрол.....просто няма да го направя дори и за много пари. Инак за моженето аз го мога, но..........

      Коментар


      • #48
        От: Eластичност на заваръчния шев

        Първоначално публикуван от Shtaiga Преглед на мнение
        Правилно е да го завари някой който си разбира от работата,а не бай Жмульо дет мноо ги разбира работите.Понеже точно в тази сфера работя и имам наблюдения-всичко се заварява на телоподаващо,даже и крановете.Поставете му на фургона по мин. 3 планки на страна с мин. дебелина 8мм,за предпочитане 10мм хванати с по мин. 3 болта за рамата (10,9 якост),ст 3 не е проблем и това ще е последното нещо което ще аварира в камиона при каквито и да е есплотации...Дръжте бай Жмульо на мин 15м разтояние от камиона и всички ще е ОК....
        При нас сложих по 3 планки на страна от оригиналните на БДФ надстройката. Хванати са с по 6 болта всяка планка към шасито с оригиналните болтове. Планките са дебели 12мм и с ширина 150мм. Във фирмата трябва да са направили по още 3 планки на страна и да са заварили всичко. Камиона е готов, но сега не можем да намерим теглич. Трябва да се пуснат две конзоли и да се захване теглича на ниско. Сега мисля от един бракуван камион да режем конзоли от рамата му и да се разпробиват отвори, ако не намерим оригинални.
        Камиона е готов (не съм го виждал още), ремаркето готово само конзоли за буфера не можем да намерим.

        Коментар


        • #49
          От: Eластичност на заваръчния шев

          Имам перфектен теглич за продаване
          0885 297985,мтел-Радо
          0876 556870,виваком като домашен

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X