До: Телоподаващо Струна - моля за съвет
Само като отношение цена.
Няма място за сравнение, особено ппри монофазните машини, между инвертор и класически трансформатор.
За сравнение - китайски инвертор, който имам, 200А 60% (тествано, релни параметри) тежи 20 кила, работи прекрасно дори при мрежово напрежение 170V (отново тествано - вдигна си 195А безгрижно).
За сравнение, подобна трансформаторна машина на Струна тежи 60 и кусур кила, при това 200А на 30 или на 20% беше.
А разликата в работата е потресающа, дори инвертора има врътка за регулация на индуктивността, което при трансформаторен апарат е практически невъзможно.
200А Телоподаващо, 200А TIG апарат, 50А плазмен резак, компресор + телове, маски и други такива подробности, собственоръчно набутвам в багажника на шкода фабия хечбек (е, само бутилките са на задната седалка). За трансформаторни машини ще трябват минимум 2-ма човека и бус, без да смятаме гърбенето и загубеното време.
Та, няма база за сравнение между трансформаторни и инверторни машини, освен по цена. Всичко друго е в голям минус на трансформаторните.
Иначе - за Струна мога да кажа само положителни неща - 2 пъти съм ходил. Показват всичко - вкараха ме дори в цеха. Показаха ми машина отвътре. Отговориха на всичко, дето ги питах. Явно обаче в момента не са си платили хостинга на dir.bg, понеже достъп до старницата им няма.
Първоначално публикуван от philipp
Преглед на мнение
Няма място за сравнение, особено ппри монофазните машини, между инвертор и класически трансформатор.За сравнение - китайски инвертор, който имам, 200А 60% (тествано, релни параметри) тежи 20 кила, работи прекрасно дори при мрежово напрежение 170V (отново тествано - вдигна си 195А безгрижно).
За сравнение, подобна трансформаторна машина на Струна тежи 60 и кусур кила, при това 200А на 30 или на 20% беше.
А разликата в работата е потресающа, дори инвертора има врътка за регулация на индуктивността, което при трансформаторен апарат е практически невъзможно.
200А Телоподаващо, 200А TIG апарат, 50А плазмен резак, компресор + телове, маски и други такива подробности, собственоръчно набутвам в багажника на шкода фабия хечбек (е, само бутилките са на задната седалка). За трансформаторни машини ще трябват минимум 2-ма човека и бус, без да смятаме гърбенето и загубеното време.
Та, няма база за сравнение между трансформаторни и инверторни машини, освен по цена. Всичко друго е в голям минус на трансформаторните.
Иначе - за Струна мога да кажа само положителни неща - 2 пъти съм ходил. Показват всичко - вкараха ме дори в цеха. Показаха ми машина отвътре. Отговориха на всичко, дето ги питах. Явно обаче в момента не са си платили хостинга на dir.bg, понеже достъп до старницата им няма.





. В учебния център където преподавам се стремим хората да излизат със знания,не само с документи.(мале колко скромно прозвуча
Коментар