Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Заварка на алуминиев детайл

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Заварка на алуминиев детайл

    Аз нещо... нищо не разбрах Да се надяваме да го онагледи с по-подробни снимки... макар, че като го знам колко много обича да снима... едва ли
    Моите снимки...
    https://www.facebook.com/Photography.by.Ivanko
    https://500px.com/ivankoo

    Коментар


    • #32
      От: Заварка на алуминиев детайл

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:d68e7b36fb11.jpg
Прегледи:1
Размер:96.1 КБ
ID:5237423
      Е как бе,снимки от нета имам бол.
      Остава някой да премести писанията в друга тема.
      Нещо подобно,но не толкова грозно

      Коментар


      • #33
        От: Заварка на алуминиев детайл

        Спароу-моето буъги, че енищо и никакви железа около двигателя, и тежи 550 кила. Не знам как си ги смятал твоите, ама с "П"-профил, или както му казваме "уайзен", или "лайзен" ще стане доста по-тежко. Смятай го поне за тон. А си мисля, че най-обикновен правоугълен профил 40/80/3 ще ти свърши работа. И не е толкова тежък.
        Успех, и да се научиш да снимаш докато работиш.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #34
          От: Заварка на алуминиев детайл

          Спароу, направи го чупещ се в средата. Така няма да имаш нужда от блокажи.

          Коментар


          • #35
            От: Заварка на алуминиев детайл

            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
            ...Успех, и да се научиш да снимаш докато работиш.
            Те това му го повтарям от 2008-ма още... амааа
            Моите снимки...
            https://www.facebook.com/Photography.by.Ivanko
            https://500px.com/ivankoo

            Коментар


            • #36
              От: Заварка на алуминиев детайл

              Ама то ще е чупещо бре,ама вии не четете
              Като е с блокажи е друго като без
              Иначе не съм смятал нищо.Но и тон да е.Пак не е много.
              Кольо,твойто къкво ще е? нещо схема,снимки,къкви силови части ще ползваш и т.н.
              Отгоре ще е кабина с термопанели,но да стигнеме дотам.П профила не е много тежък.Мисля да ползвам 10ка. Ще трябва да се мери,но на дължина ще е към 4-4500мм. задната част ще е по дълга от предната.!
              Иначе от както съм замислил проекта,имам снимки на абсолютно всичко. само чакам да преместите писанията и пускам.

              Коментар


              • #37
                От: Заварка на алуминиев детайл

                Наистина е време да се преместят последните писания в раздела за самоделки.


                Аз бях замислил някакъв по-голям мотор от кола с предно предаване, заедно с кутията, с вътрешните карета. Разположен надлъжно по средата, и от двата изхода на диференциала тръгват валове към преден и заден диференциал от колите които споменах по-горе. Всичко това намъртво хванато към рама от правоъгълен профил, с независимо окачване и на четирите колела. С дълги носачи, и сравнително голяма следа-за да мога да получа добри ходове без да товатя много каретата.
                Задните главини мисля да са от колата от която са диференциалите-така се улеснява рабитата, а предните от фероза или паджеро-те са с два носача, а това си е изпитана конструкция. Може и от витара, но на мястото на амортисьора да се хване горният носач. Заигравка е, и не си струва при положение, че има достатъчно паджерота на части...

                Но въпросът със скоростта ме затормози, и като не намерих лесно решение-реших да си действам по другия начин-надлъжни двигател и кутия, с раздатка която не е свързана твърдо с кутията, и задължително фултайм с бавни и блокаж на диференциала. Изобщо-концепция на джип, но с възможностите на бъги. Ако го направя добре-ще разплаква много джипове...
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #38
                  От: Заварка на алуминиев детайл

                  Прегледай хамериканските форуми,има много инфо.
                  Аз изобщо не се стремя за машина за кеф, а за работа.Окачване при мойте гуми и безмислено-Гумата ще е висока на 1800мм.Окачване няма да имам защото се усложнява и утежнява работата.Подобен всъдеход ,доста по голям 8х8 ,минава през човек и не му прави нищо,распределението на налягането е перфектно при тия балони.От виатнамеца също смятам да взема напомпващата система ,за плавно регулиране на гумите.
                  Давай схемите и снимките.Аз съм снимал почти всички детайли и елементи,остава да се пусне новата тема.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Заварка на алуминиев детайл

                    Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
                    ...Гумата ще е висока на 1800мм...

                    При такъв р-р на колелата, скоростта ще е напълно прилична, а и с тези предавателни числа ще ги върти без проблеми, нито за двигателя, нито за трансмисията. Остава въпросът с приложението - такива автомобили могат да се движат наистина само в блата и снежни преспи.
                    Последно редактирано от davc; 22-12-10, 23:40.
                    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Заварка на алуминиев детайл

                      При тази схема на движение ти трябва само редуктор(раздатка) за преден и заден мост а не междинен диф.Като го произвеждаш,за да е балансирано в завой имай в предвид,че предницата трябва да е по-дълга от задницата(водача стои на предницата).Виж някое Т150 или К-700.
                      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X