Питах дали се отрича класическото трансформаторното преобразуване в полза на импулсните инвертори по принцип или си говорите само за заваръчните апарати.
Ако е второто съм съгласен но не от собствен опит - така и не се научих да заварявам
Разбрах вече.
С Хемороид ОС е оправдано, влезте ми в положение... То на него и тока му пречи!
Нещо като на руска ракета дето и космоса и е крив
Говорим за заваръчни апарати. Нищо не се отрича - просто 200 амперов трансформатор с ПВ 10-15% тежи 40 кила, а инвертор с двойно по-голямо ПВ тежи 5-8 кила, и вече са достатъчно надеждни. А и на всичкото отгоре работят по-добре - особено при монофазните разликата е съществена, а вече и цените им са съизмерими. Никой не е луд да кара Москвич при наличието на Ферари на същата цена.
Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Ми мога да ти кажа какво е съотношението в продажбите на трансформаторните срещу инверторните машини. Като гледам по складовата си програма на всеки 40 инверторни машини се продава една Кракра. Никой не иска да мъкне 20-30 килограма машина при положение че същата инверторна е 5-8 кг. Отделно инвертора пали по-лесно, работи "по-мазно", има разни екстри. Спарки е дал добър пример с Москвича.
Разбрах контекста и както вече казах съм напълно съгласен!
Преди 2 седмици качвах хоум мейд електрожен на покрива заради една стойка на комина и спомените са ми прекалено ярки.
Нямам наблюдения колко добре работят инверторите и доколко са по-надеждни от конвенционалните.
За първото няма как и да имам щото електрозаварките никога не са ми идели отръки, за второто - дълбоко се съмнявам...
Обаче и за ламер като мен е ясно, че удобното си е удобно!
Иначе за захранване, особено на комуникационна и аудио апаратура си предпочитам трансформаторното пък дори и да звуча като мухъл
Не си единствен,в момента изграждам голяма оптична мрежа,вчера дори даваха по телевизиите за нея,та на места имаше активни у-ва захранени от 25А импулсни с вентилатори,които сменям с трафове и стабилизатори няколко по 3 А с които гарантирам години безпроблемна работа.
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815 https://dvrbg.com/
Никой не е луд да кара Москвич при наличието на Ферари на същата цена.
Много зарязаха москвича и скочиха във ферари. Много от тях сменят и фераритата с други, защото катастрофират често и ако е изтекла застраховката........ А москвича си върви, върви........
...Много от тях сменят и фераритата с други, защото катастрофират често........ А москвича си върви, върви........
А москвича си върви.... като москвич. Додето навъртиш с него 100000 ставаш ти за основен ремонт, а през това време другите са навъртяли по милион и искат още. Пък и не знам някой доброволно да се е върнал от ферари на москвич - сигурно има защо.
Това с честото катастрофиране беше. Към момента преобладаващата част инвертори проблем с надеждност нямат, освен ако не купиш някой откровен боклук. Е, или ако собственика не е някой при който на втория месец в инвертора има 2 пръста метални стружки, защото рязал с флекса точно срещу него дълго и упорито.
Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
...Говорим за заваръчни апарати. Нищо не се отрича - просто 200 амперов трансформатор с ПВ 10-15% тежи 40 кила, а инвертор с двойно по-голямо ПВ тежи 5-8 кила, и вече са достатъчно надеждни....
... и не маловажното предимство , че работи с постоянен ток . Което означава , че топи безгрижно базични електроди . А това дава възможност за професионална работа
Между другото , от известно време напъвам яко едно 200 амперово казанлъшко Вики в гаранция, с 4 мм. базични електроди . Работи на 170-180А по 5-6 часа на ден . Никакви ядове !
...Много зарязаха москвича и скочиха във ферари. Много от тях сменят и фераритата с други, защото катастрофират често и ако е изтекла застраховката........ А москвича си върви, върви........
Абе върви по принцип . Когато си иска де , ама това е друга тема. Всъщност , казват му на Москвич-а "автомобил" не за друго , а защото има волан и 4 колела.
Иначе ни возията му е возия , ни стабилността му в завои е стабилност . За мощността и разхода не ми се и отваря дума . Да не говорим пък , че ако не искаш да те остави насред път , требе през 30-40 хил.км. да му регулираш клапани , карбуратор , плюс притягане на луфтове и яко грес на лагера !
... аз не мога да го сравнявам с Ферари , но мога с Мерцедес - такива имам за съжаление. . Един МБ се търкаля при мен вече към 300 хил. км. , като единствената намеса от моя страна е смяна на масла и филтри.
... та те така за сравненията
ПС. Поста ми е излишен , но не погледнах на време последния пост на Спарки
Последно редактирано от Vlado_Ts; 10-09-13, 11:12.
Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Съвсем в синхрон със заглавието на темата да се похваля:
Нямах много време за проби, но естествено дръпнах два тегела.
Първите впечатления са, че всичко е много добре. Само на максимален режим телта 0.8 не може да осигури достатъчно материал. За съжаление нямам тел 1 мм в гаража, но съм сигурен, че с нея режима на работа ще е супер и на максимално натоварване.
Много добро впечатление ми направи отзивчивостта на АИГ. Всичко по сделката беше точно и коректно, каквото сме говорили-точно това се случи.
Благодаря ти Георги, радвам се, че се запознах теб, макар и само по телефона. Засега.
Като придобия повече впечатления от машината ще пиша, ама надали ще има нещо лошо за писане. Отсега съм убеден, че машината ще работи перфектно и дълго.
И алуминиева тел нямам. А за нея си трябва и аргон, а и него нямам.
То какво ли имам...
Шланга е Binzel мисля, че беше 150, 4 метра. Абе от малките ръкохватки, ама то и няма да заварявам дълго на висок режим, та този шланг ще държи. Поне така си мисля де.
Накупих си дюзи и държачи, от АИГ имам подарък кутия с паста против пръски, надявам се да го запазя максимално дълго в добро състояние.
Ама като се знам какъв съм калпазанин...
Коментар