Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Борба с нежеланите отблясъци в ксеноновите лампи

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Борба с нежеланите отблясъци в ксеноновите лампи

    Колеги,
    някой има ли идея каква температура по Целзий развиват ксеноновите крушки ? Или халогенните, пък ще свеждам до ксенон
    Galloper II Exceed, 2001, 2.5 TDI, къса база

  • #2
    До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

    Кое ти трябва - температура на стъклото ли?

    Халогенните, за да работи халогенният цикъл, нагряват стъклото си до 500-700 градуса целзий. Ксеноновите са пак в този порядък.

    Коментар


    • #3
      До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

      Мдам. Температурата на стъклото. Утре уж трябва да взема някакъв ксенон за проба и се замислих, ако се използва термоустойчива боя, дали не може да се намалят отблясъците. Гледам, че продавам теромустойчиви черни бои, които издържат до 650-700 градуса
      Galloper II Exceed, 2001, 2.5 TDI, къса база

      Коментар


      • #4
        До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

        Не може. Повечето отблясъци все едно не са там, а ако изобщо успееш да наложиш боята върху това стъкло, ще финишираш с пукнато стъкло поради локално прегряване.

        Коментар


        • #5
          До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

          Първоначално публикуван от VoyagerX Преглед на мнение
          Мдам. Температурата на стъклото. Утре уж трябва да взема някакъв ксенон за проба и се замислих, ако се използва термоустойчива боя, дали не може да се намалят отблясъците. Гледам, че продавам теромустойчиви черни бои, които издържат до 650-700 градуса
          Праймер за полиуретаново лепило за автостъкла. Черен е, съхне бързо, но преди да сложиш крушките на фаровете трябва да ги пуснеш да посветят, че да се опече боята и да излязат всички пари. Иначе ще си опушиш фаровете.

          Ама, я кажи какво точно искаш да направиш? Какви са фоаровете? С какви крушки оригинално? Какъв ксенон мислиш да слагаш?
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #6
            До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

            Фаровете на Галопера. Рефлекторен фар H4. Единствената снимка в Интернет на Галопер с ксенон беше на някакъв юнак от Дубай: http://carphotos.cardomain.com/ride_...0002_large.jpg и тук горе-долу се вижда релефа на стъклото: http://carphotos.cardomain.com/ride_...0008_large.jpg

            Та щото явно ще блещя много, идеята ми е да огранича максимално излишните източници на светлина - стъкления балон, металният ограничител, всичко - като източник на светлина да остане само точката. Която пък с някакви планки да я докарам максимално до положението на халогенната крушка.

            Сега ми хрумна, че може да опуша крушката
            Последно редактирано от VoyagerX; 08-04-10, 20:59.
            Galloper II Exceed, 2001, 2.5 TDI, къса база

            Коментар


            • #7
              До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

              Ако стъклата са ти с гладки стъкла, сложи си лупи. Една идея повече разправия, но няма да кьоравиш никой.

              Ясене, с тая боя няма проблем. Пробвано. 1см от върха на конкретната крушка топнах в боята и я изчаках да изсъхне. После докато се опече пуши и мирише гадно, но веднъж като свърши това, няма никакъв проблем. Прави много тънък слой, а е и правена да хваща върху стъкло. На всичкото отгоре е много черна. Рядка е като вода, но като топнеш върха на крушката вътре и изсъхне, през нея не прозира грам.

              ПП: Ето:
              Прикачени файлове
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                Не са гладки изобщо А и с тоя дизайн няма никакви афтърмаркет фарове. Мислех за варианта с лупите, ама трудно ще намеря други фарове за проба, а с мойте не ми се рискува, пък и надали през релефното стъкло ще светят като през плоско.

                Разсъждавам от гледна точка на това, че ако докараш източника на светлина на мястото на нажежаемата жичка на халогенната лампа, би трябвало да получиш същия поток, само че усилен - бец разсейки, отблясъци и т.н.
                Galloper II Exceed, 2001, 2.5 TDI, къса база

                Коментар


                • #9
                  До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                  Първоначално публикуван от VoyagerX Преглед на мнение
                  Разсъждавам от гледна точка на това, че ако докараш източника на светлина на мястото на нажежаемата жичка на халогенната лампа, би трябвало да получиш същия поток, само че усилен - бец разсейки, отблясъци и т.н.
                  Проблема не е само в това. Проблема на мойте беше в един процеп, направен за да светят от там на дълги. Та, от там дори и при къси светлини минава поток светлина от крушката и заслепява. По-горе в темата го има снимано.

                  Има оправия, ама е играчка. Трябва да се сложи ламаринка, която да се движи заедно с крушката и да затваря процепа, когато си на къси.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Ако стъклата са ти с гладки стъкла, сложи си лупи. Една идея повече разправия, но няма да кьоравиш никой.

                    Ясене, с тая боя няма проблем. Пробвано. 1см от върха на конкретната крушка топнах в боята и я изчаках да изсъхне. После докато се опече пуши и мирише гадно, но веднъж като свърши това, няма никакъв проблем. Прави много тънък слой, а е и правена да хваща върху стъкло. На всичкото отгоре е много черна. Рядка е като вода, но като топнеш върха на крушката вътре и изсъхне, през нея не прозира грам.

                    ПП: Ето:
                    Толкова открая има ли отблясъци? Любопитно ми е колко можеш да скъсиш откритата площ на лампата около дъгата, преди да се пукне. Ще взема да пробвам. Каква е тази боя?

                    На мен ми е по-интересно да почерня с подобна боя ламаринката, която играе щора за късите светлини.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                      Ми за мен оптимален вариант е да се почерни всичко - и лампата, и ламаринката. Ей тук има някакви H4 крушки, на които ламаринките са им черни: http://www.steel-mate.co.uk/acatalog...ent_Lamps.html

                      Вариант е да се направи "ръбче" над процепа, което да пречи на светлината да минава през него, когато крушката е по-горе.

                      Абе мен ми е ясно, че само с прост монтаж няма да стане. Да си кажа честно, в момента разчитам да ми хрумне все нещо, когато разгледам крушките.

                      Между другото, крушките би трябвало да са такива: http://www.flickr.com/photos/10072875@N02/2923713336 . И при тия определено се вижда някаква ламаринка, която покрива процепа, само че колко върши работа...
                      Последно редактирано от VoyagerX; 08-04-10, 21:24.
                      Galloper II Exceed, 2001, 2.5 TDI, къса база

                      Коментар


                      • #12
                        До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Толкова открая има ли отблясъци? Любопитно ми е колко можеш да скъсиш откритата площ на лампата около дъгата, преди да се пукне. Ще взема да пробвам. Каква е тази боя?

                        На мен ми е по-интересно да почерня с подобна боя ламаринката, която играе щора за късите светлини.
                        В кобра го продават. Праймер (понашему - грунд) за полиуретаново лепило за автостъкла. 12лв шишенцето. С това мажат стъклото, ако е без керамично покритие, както и боята на купетто в областта, където към нея се лепи стъклото.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                          Ще я видим тая работа. Ако боядисва и ламарина, може и пак да пробвам да си пусна ксенон.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Колко опасни са китайските "електрожени" (ксенонови лампи за фарове)?

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Ще я видим тая работа. Ако боядисва и ламарина, може и пак да пробвам да си пусна ксенон.
                            Боядисва всичко. Неръждавейка също. Вярно, с нокът можеш да го изчекърташ от неръждавейката, ако си настоятелен, но иначе си стои.

                            Лошото му е че не е съвсем матово, ами по-скоро сатен. То си личи и на снимката.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Борба с нежеланите отблясъци в ксеноновите лампи

                              Поразтърсих за разни спрейове снощи - откъм дебелина на покритието и температуроустойчивост, от намерените - този, оттук е с най-добри параметри - устойчивост до 650 градуса и дебелина на покритието 7 микрона.
                              Друг вариант е този - пак същата топлоустойчивост, само че дебелината на покритието е 20 микрона. Специално за ламаринката, май ще е по-добре да е по-дебело покритието, за крушката май ще е обратното
                              Galloper II Exceed, 2001, 2.5 TDI, къса база

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X