Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с акумулатора

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с акумулатора

    Акумулатора пада дори сега в 5-10 градуса , зареждам го , слагам го , пали си колата и няма проблем , но след като го оставя така и на другия ден е изтощен и неможе да запали..
    Като за по-сигорно махнах едната клема , за да съм сигорен , че примерно аларма или каквото и да било,няма да дърпа ток.
    Ако може да ми кажете, ако има някакъв шанс да се оправи?

  • #2
    До: Проблем с акумулатора

    Че,си за нов,за нов акумулатор си.Но,за да се убедиш,че имаш мъртва клетка,развий тапите,накарай някой да върти на стартер,а ти гледай коя клетка кипи.Купи си уред за мерене гъстотата на електролита,и го премери,не трябва да е под 1.22.
    JEEP GRAND CHEROKEE 2.7crd 088-570-53-52

    Коментар


    • #3
      До: Проблем с акумулатора

      Ако акумулатора спре да пада след като махаш клемата значи има уттечка.

      Коментар


      • #4
        До: Проблем с акумулатора

        Щом вечер сваляш клемата, значи нищо не го разрежда. При тази ситуация не остава друго освен да е дошъл края на живота му. Взимай направо друг - не си заслужава да се мъчиш с експерименти, резултата ще е един и същи.
        Има описано в литературата как се правят опити за съживяване - мисля, че беше нещо подобно на: разреждане, наливане дейонизирана вода вместо електролита, зареждане и т.н. , но до сега само в един случай съм чул да е постигнат ефект. Ако ти се занимава можеш да потърсиш из Интернет тема в която е описано какво точно се прави, но шансовете за успешно възстановяване са минимални. Целта май е десулфатизация на електродите.

        Коментар


        • #5
          До: Проблем с акумулатора

          Ок, мерси

          Коментар


          • #6
            До: Проблем с акумулатора

            Все пак, преди да вземеш нов акумулатор, трябва да се премери дали зарежда динамото.

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с акумулатора

              Съживявам темата със следната случка:
              Вчера акумулаторът ми (Banner UniBull 80Ah) най-изненадващо предаде Богу дух. Спирам пред нас, след 15 мин. се опитвам да запаля и тоците изчезнаха яко дим. Свалих го и сложих един стар, който стои закачен към UPS–а на слънчевите панели на къщата – колата запали без грижи.
              Закачих Banner-a на зарядното – твърди, че е на 80% (зарядния ток е около 2А в началото и за около 1,5 часа пада до 0А), върнах го на колата – пак същата случка – въртя ключа и умира.
              Акумулатора е в гаранция и смятам след малко да го нося в сервиза, откъдето съм го купил. По-принцип процедурата при закупуване е спазена – има си протоколче за замерване на консумацията и зарядния ток и не са правени промени по ел.системата на колата за този период, няма „тежки” консуматори (например лебедка).

              Интересува ме има ли евентуално някакви подводни камъни около признаването на гаранцията, за които трябва да съм подготвен?
              Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с акумулатора

                Стават такива работи. И аз имах същия случай наскоро. На три месеца беше. Отиди с колата за да мерят как е понастоящем положението.

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с акумулатора

                  Засега го приеха, без да се опъват, но с леко очудване - бил им първия такъв случай. Все пак, трябвало да го занесат при вносителя и той да си кажел какво му е и какво ще се прави нататък. Щели да се обадят - значи ще почакам (добре, че имам резервен вариант, понеже нямали оборотни бройки).
                  Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с акумулатора

                    Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                    Засега го приеха, без да се опъват, но с леко очудване - бил им първия такъв случай. Все пак, трябвало да го занесат при вносителя и той да си кажел какво му е и какво ще се прави нататък. Щели да се обадят - значи ще почакам (добре, че имам резервен вариант, понеже нямали оборотни бройки).
                    На мен ми дадоха оборотен. След Лексуса на Бул. България.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с акумулатора

                      Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                      На мен ми дадоха оборотен. След Лексуса на Бул. България.
                      Моят е от Люлин - на "Добринова скала", до светофара преди Бриколаж.
                      Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с акумулатора

                        Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                        Моят е от Люлин - на "Добринова скала", до светофара преди Бриколаж.
                        Това - добре, но факта, че нямат оборотни не говори добре. Виж си условията по гаранцията. Какво правиш ако си нямаш твой акумулатор?

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с акумулатора

                          В интерес на истината никъде в гаранционните условия не открих да пише, че трябва да ми дадат оборотен. За сметка на това има три страници с описания на ситуации, в които гаранцията е невалидна. Според мен не попадам в нито една от тях, ама човек никога не може да е сигурен, особено у нас.
                          Стадо оФци води ожесточен спор дали вълците или чакалите го обичат повече...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с акумулатора

                            Първоначално публикуван от stargazer Преглед на мнение
                            В интерес на истината никъде в гаранционните условия не открих да пише, че трябва да ми дадат оборотен. За сметка на това има три страници с описания на ситуации, в които гаранцията е невалидна. Според мен не попадам в нито една от тях, ама човек никога не може да е сигурен, особено у нас.
                            То сега и аз загледах моята гар. карта и вярно не пише за оборотни. Ама ми дадоха.
                            Че май още не е отменен закона за всемирната гадост. При мен думна ден преди отдавна планирано путуване до Истамбул за полет на щерката до Индонезия.
                            Та ако нямаше оборотен трябваше да взимам нов.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с акумулатора

                              Течен ли е акумулаторът или гел?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X