Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Консуматив ли са контролерите на тротинетките?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Консуматив ли са контролерите на тротинетките?

    Взех през Февруари едно 5 годишно Zero 10X от колега от форума, който съм убеден, че го е гледал добре! Ходя на работа с него и го карам само на първа скорост до 30 км/ч из София като най-големия зор е на прибиране в къщи една улица дълга 70 метра с 11% наклон. През Август умря контролера на предния мотор, а вчера замина и задния - на едно и също място на въпросната улица! Не е свързано нещо с голям зор и високи температури, качвам баира с около 15 км/ч и корпуса на дъската остава почти студен - при тестовете за максимална скорост там си се загряваше сериозно! Нищо видимо не изгаря, транзисторите са здрави, но явно нещо по процесора се прецаква и дава накъсо и волтажа пада до нулата. Когато гръмна първия реших да взема и един резервен за отзад защото бяха на по 5 години и очаквах вече и задния да замине, както и се получи. Та въпроса ми е по колко горе-долу карат тези контролери при нормална употреба, че не са много евтини? Мерси!
    Honda XL600LM, 1987
    Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
    Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

  • #2
    Знам от колега, че основен проблем е карането по неравности - павета, дупки и т.н. Неговия го сменя няколко пъти.
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • #3
      Е то в София си е сериозен офроуд и аз се боря с разни препятствия, но не съм предполагал, че може да има връзка?! Интересно!
      Honda XL600LM, 1987
      Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
      Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

      Коментар


      • #4
        Ами така ми каза, забранил е на лапето му да кара по павета. Няколко пъти го сменя. Дали е вярно не знам, ако има капризни чаркове към вибрации.
        Ford Maverick II 2.3 XLT
        Ford Mondeo MK5

        Коментар


        • #5
          От как забраниха в ЕС оловото като съставка в припоите това е резултата .
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • Asen Kushlev
            Asen Kushlev коментира
            Редактиране на коментар
            Тя 90% от електрониката се прави в Китай, там едва ли имат такива ядове.

        • #6
          При мен често идват джипки с "изгорял компютър" ( диагноза на майстУрета) И се оказва вътрешно прекъснати кабели, разхлабени връзки, клеми механично здрави, но електрически лошо или съвсем не проводими от ръжда и т.н. За проблем на едно и също мясно ми идва на ум механично преместване на нещо и окъсяване за момент ......
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • #7
            Китайската техника не трябва да се надценява.
            Защо смятате, че лъскав етикет променя смисъла на понятието "китайски отпадък"?
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • #8
              Много ми се иска да е нещо механично, но вътре има само една платка с елементи и няма какво да се разкачи! Слагам новата - работи, връщам старата - 0 волта, та си е нещо прецакано перманентно! Значи викате да си купя десетина да имам в резерва и да си свиркам?!
              Honda XL600LM, 1987
              Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
              Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

              Коментар


              • sek.1
                sek.1 коментира
                Редактиране на коментар
                Дай го стария на някой кадърен електронкаджия да го презапои и съм сигурен на 99 % че ще му се реши проблема .

              • Edo
                Edo коментира
                Редактиране на коментар
                Дадох го, но каза, че е нещо по интегралките и не може да помогне.

              • sek.1
                sek.1 коментира
                Редактиране на коментар
                Преди десетина години от една фирма ни дадоха за служебен един голф 3 с двулитров бензинов двигател . По някое време почна да гасне сам в движение . Диагнозата беше нещо в компютъра и се закрепваше като му удариш един гумен чук по корпуса . Един ден един колега от катедра силова електроника като ме видя с чука само където не припадна . Свали компютъра 2 дена си игра да го презапоява и след това всичко по колата се оправи . Това електроника на Сименс .
                Последно редактирано от sek.1; 09-11-24, 17:12.

            • #9
              Поръчах си още един комплект да ми е мирна главата!
              Honda XL600LM, 1987
              Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
              Opel Frontera B Sport, Y22DTH, 2003

              Коментар


              • #10
                От чисто любопитство: каква е цената на този контролер?
                Враг усраине

                Коментар


                • Edo
                  Edo коментира
                  Редактиране на коментар
                  Два броя - преден и заден за 280лв.

                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Мерси, цената за всеки е различна но зависи колко често се налага такъв ремонт.
                  Ако е за 5 години - супер!

              • #11

                С тротинетките се понася
                Като започне масовото навлизане на ЕВТИНИ китайски електроавтомобили, тогава ще е истинската веселба
                Панайот Бърдарски
                0887 60 77 22

                Коментар


                • sek.1
                  sek.1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  То и сега без да са евтини е страшна веселба особено с електричките на ПСА .

                • pansim
                  pansim коментира
                  Редактиране на коментар
                  Те са си китайски ПСА. И са от евтините, ама не в Европата. Каква е причината за веселбата при тях?

                • sek.1
                  sek.1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Същото . Електрониката . Съвсем сериозно главния сервизен инженер на Пежо мисли да си сменя професията .

              • #12
                Първоначално публикуван от pansim Преглед на мнение
                Като започне масовото навлизане на ЕВТИНИ китайски електроавтомобили, тогава ще е истинската веселба
                Основен ремонт на ел. модул на електрокар. Първи втори и трети ремонт. Ремонтния комплект ще представлява пакетче електронни компоненти.
                Шлайфане на мястото за транзисторите. Специална тунинг топлопроводяща паста за дълголетие на чаркалъка.
                Специални бакърени винтове против уруки.
                И т.н.

                Собственикът на EV гледа и слуша с насълзени очи, а пред тях все едно цъка брояча на таксиметров автомобил, и си мисли: дали ще мога да си откупя обратно автомобила с ДВГ?
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар


                • sek.1
                  sek.1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  А като минат заветните 5 години и дойде времето за смяна на акумолаторната батерия ? В момента ако зареждаш електричката не на битова енергия в къщи а на зарядна станция по 80 - 90 стотинки киловата сметката никак не се връзва .
                  Последно редактирано от sek.1; 10-11-24, 05:19.

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X