Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изходно напрежение от UPS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Ще бучи и грее трафа,колко точно....опитно...
    В общи линии,ще работи,може да има спад в мощността на моторчето.На трафа няма да му хареса какво идва от упс
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #17
      Абе хрумна ми идея...

      Не е ли възможно вместо да сменяме UPS който е скъп да сменим понижаващия траф който не харесва трапецовидното напрежение??
      Ще го заменим с импулсно примерно 24V / 2 A - има ги масово струва по 12-20 лв???
      Изхода на импулсното адаптопче директно на старите клеми - нищо че е изправено няма проблем да мине отново през греца??

      Как мислите?? Или бъркам?

      Коментар


      • #18
        Идея за в музея!
        Но трябва да се прегледа все пак дали не ползват нещо към средната точка защото гледам, че има такава.
        Ако е само за двупътно изправяне едно импулсно ще лепне на конструкцията като плесница на ньос
        Враг усраине

        Коментар


        • #19
          След което ще се окаже, че релетата не могат да комутират голям постоянен ток. Току виж контактите им започнали да залепват или за се заваряват.
          И накрая 'сичко стана на топка стопена пластмаса...

          Следващото чудо ще е, ако тоя мАтор отлепи дори на празен ход със захранване 24V / 2A.
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • #20
            Са захранването за 20лв предпочетох да не коментирам ама ако ще се резервира с уйпиес идеята с импулсното хич не е лоша.
            Изобщо ако нещото работи все пак в инверторен режим и трафа не грее много докато е на него - най-добре да се не ръга допълнително за да не стане като приказката с извадените очи.
            Пък и си е основен принцип нещо ако работи да не го чъпкаш и да му пречиш
            А ако има гаранция най-добре да си стои в стоков вид.
            Враг усраине

            Коментар


            • #21
              Това че два часа в годината ще работи на нещо различно от синусоида не е проблем.
              Във филми влизате
              Панайот Бърдарски
              0887 60 77 22

              Коментар


              • Esper
                Esper коментира
                Редактиране на коментар
                Ако работи наистина
                Обещал е обратна връзка след тестикълс, да видим!

            • #22
              Аааа..ще работи разбира се..никой не казва че няма....принципно коментираме...трафа е поне5-7 ампера....на вратата с двата мотора е 200 вата на 24 в ....на практика под 28 волта не съм срещал по вратите...
              ​​​​​
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #23
                Въобще що ви трябва от 12V - 220V -24 V ?
                Директно 2х12V с по-малки акумулатори, да захранва платката и мотора и естествено малко допълнителна "карантия" че да стане работата.

                Коментар


                • mishomishev
                  mishomishev коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ами що... щото най лесното и простото обикновенно не го виждаме и все сме настроени за простотии...

              • #24
                Това е трябвало да бъде измислено още при разработката на нещото.
                И нищо чудно да има такъв модел на управлението, явно този не е такъв.
                Аз също не съм фен на подхода DC -> AC и после пак DC - с*ри се на енерийната ефективност!
                Ама ако се ползва фабрично оборудване и в името на стандартизация такова порно често е неизбежно.
                Враг усраине

                Коментар


                • KingofROAD
                  KingofROAD коментира
                  Редактиране на коментар
                  Братчеда, както винаги прав сЕди :-)

              • #25
                С външен 100Ач(реално 60 вече може би) работи безупречно. Държи акумулатора на 13.6в. След 4 пълни цикъла на вратата акумулатора е на 12.6в.
                Очаквано индуктивните модули(траф и правотоковият мотор) брумят/жужът една идея повече по време на работа. 1мин. след отварянето/затварянето на вратата осветлението на управлението изгасва, трафът се разтоварва и жуженето спира, дори и в юпс режим. Така, че за 5те спирания на тока в годината, при които в 99.9% от случаите аз не съм там и не ми трябва вратата мисля, че въпросните агрегати ще оцелеят.
                WG 2.7 CRD

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X