Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Изходно напрежение от UPS

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Изходно напрежение от UPS

    Взех си APC Back-UPS 650VA, който смятам да използвам за гаражна врата 240W с външен 12V/65Ач акумулатор. Включен ВЕФ на изхода работи без проблем, малка дрелка и зеге при пълен товар/обороти също. Все пак боднах един мултицет, който отчере 163В на изхода, със и без товар.

    Моторът на гаражната врата е стъпков, с крайни положения, отичитане на препятствие по въртящ момент и т.н. Незнам тази квадратна синусоида и тази средно-ефектиевна стойност на напрежението дали трябва да ме притеснява или не, баш заради импулсното захранване на мотора?
    WG 2.7 CRD

  • #2
    Ако двигателят е стъпков това означава че се захранва от електроника след преобразуване на входното напрежение.
    Тоест не би трябвало да е проблем.

    Директно захранен електродвигател от такъв източник не е добре.

    Между другото и на ВЕФ- а не му е добре, нищо че работи.
    Ако го оставиш включен продължително време ще избяга духчето от него
    Враг усраине

    Коментар


    • #3
      Синусоидата е по-скоро трапецовидна. Имам UPS от същата серия малко по-мощен. Долколкото знам ги произвеждат някъде в България. За импулсни захравания формата на входящото им напрежение не е проблем...
      Последно редактирано от KingofROAD; 21-02-24, 05:13.
      -Чем занимаетесь по жизни?
      -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
      -Историята се пише с кръв, а се чете с пот!

      Коментар


      • #4
        Мисля че преди месец ремонтирах два упс..,единия беше същия..имам снимки ще погледна..отивам в командировка в ТЕЦ марица 2 и довечера ще ги търся....с какъв уред мериш.

        Отделно веф ...радио ли е това?Ако е това за което се сещам,фм обхвата до 108 мегахерца ли е...ако има...

        Тоя упс е оффлайн ...при захранване на радиото от юпс и липса на мрежово захранване,има ли брум от радиото ....

        165 волта са ти от уреда с който мериш....най вероятно...

        Ако е за спорта и държиш да мериш със същия уред ....грец след упс...кондензатор електролитен и мериш на кондензатора право напрежение,след това по формулите смяташ и ще получиш вероятно по точен отговор за входящото (изходящото) напрежение.

        По лесния разбира се ,точен уред с RMS
        Последно редактирано от Roninn; 21-02-24, 07:16.
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #5
          Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20240103_102429.jpg Прегледи:0 Размер:490.6 КБ ID:6956641 На 3 януари но съм ги изтрил...само това намерих

          АПЦ то беше с нещо дребно....като проблем.Другия беше със 18 амперчасови батерии и бая си играх с него.
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • #6
            Истинският веф няма нито укв, нито работи на ток. Само батерии. И стъпков мотор на гаражна врата няма... И съответно упс с трапец няма да я кара.

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
              Истинският веф няма нито укв, нито работи на ток. Само батерии. И стъпков мотор на гаражна врата няма... И съответно упс с трапец няма да я кара.
              За ВЕФ-а имаше допълнителни адаптери, които бяха с формата на батериите и се поставяха точно на тяхно място.
              А място имаше понеже бяха 4 или 5 в размер D.
              По новому - афрът маркет солюшън за работа с 220В
              И вътре естествено имаше траф.
              Знам понеже ние имахме такова и едва ли сме били само ние
              Вероятно за такова става въпрос тук.
              За останалото си прав - нема укв и фабрично не може да се ръгне в контакта.

              ПС: 6 броя били.
              А адаптера беше с точно такава форма и влизаше абсолютно плътно ето тук:



              P.S2: Оказва се, че има и "модерни" вефове
              Които имат УКВ и работят в контакт!
              Но все тая - всички са трансформаторни, тоест НЕ ТРЯБВА да работят продължително с УПС от подобен тип.
              То е чудо, че все още работят по какъвто и да е начин ама това е друга тема

              http://rr20.ddns.net/Item.aspx?ItemI...0da44c&Lang=En
              Последно редактирано от Esper; 21-02-24, 09:17.
              Враг усраине

              Коментар


              • #8
                Този ЮПС съм о взел за инцидентно ползване - един път на 5 год. се слува да спрат тока, и на мен да ми трябва да отварям вратата.

                Образно казах ВЕФ. Реално е Филипс, но е със същите размери, врътки, скала, тегло, възраст и т.н. УКВ има. Като свири след "падане" на захранването продължава да свитри от ЮПС-а без брум и някаква промяна. Повече от ясно е, че е с класическо захранване.

                А моторът на гаражната врата все си мислех, че е стъпков за по-лесно позициониране на крайните точки. Мога да ги настрайвам на стъпки с бутон +/- от по полоин сантиметър. Но може и да не е. И май захранването не е импулсно.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:novoport_2_3.jpg
Прегледи:114
Размер:115.0 КБ
ID:6956676
                Последно редактирано от imarh; 21-02-24, 10:01.
                WG 2.7 CRD

                Коментар


                • #9
                  Развали ни носталгичната забежка
                  Двигателя на вратата дълбоко се съмнявам да е стъпков и да се управлява с нещо повече от релета.
                  Вероятно е асинхронен за 220В.
                  Провери и ако е така този УПС не е подходящ.
                  Трябва... Такъв за камини
                  Враг усраине

                  Коментар


                  • imarh
                    imarh коментира
                    Редактиране на коментар
                    Правотоков е мотора.

                • #10
                  И аз имам такава врата и е с траф захранването. Моторът е правотоков на 24 волта с крайни изключватели за място и по момент. Исках да слагам по голям траф, защото има големи спадове на напрежението при тръгване и натоварване.

                  Коментар


                  • imarh
                    imarh коментира
                    Редактиране на коментар
                    Същото задвижване NovoPort III ? И е на юпс от който има спад при старт на мотора?
                    Крайни изключватели няма. Явно е правотоков с голяма редукция и с датчик на хол от който брои обороти/позиция.

                  • Паджеровод
                    Паджеровод коментира
                    Редактиране на коментар
                    Нямам готовност да кажа точния модел, но е на тавана и дърпа вратата по релса с двойна верига. Италианско.

                  • Roninn
                    Roninn коментира
                    Редактиране на коментар
                    Датчик на хол няма.Има евентуално енкодер,оптичен в 90 % ....макар че съм срещал ....абе я снимай задника на мотора ако е възможно

                • #11
                  Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
                  ...Моторът на гаражната врата е стъпков...
                  Вероятността двигателя да е стъпков е 0.0001%.
                  Не чета коментари и не отговарям на такива.

                  И коментаторите...

                  Коментар


                  • #12
                    Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                    Вероятността двигателя да е стъпков е 0.0001%.
                    Не е. Правотоков е.
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:80805100_motor_ersatzteil_siebau_garagentor_antrieb_ats_24_novoferm_novoport_vergleich_alt_neu.jpg
Прегледи:116
Размер:201.7 КБ
ID:6956700
                    И явно се храни от онзи траф.
                    Прикачени файлове
                    WG 2.7 CRD

                    Коментар


                    • #13
                      Хах, стандартен механизъм и мАторче за чистачки...
                      Не чета коментари и не отговарям на такива.

                      И коментаторите...

                      Коментар


                      • #14
                        Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
                        ...

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:novoport_2_3.jpg
Прегледи:114
Размер:115.0 КБ
ID:6956676
                        Този УПС не е подходящ за това от снимката.
                        С тази уговорка, че става неподходящ когато спре тока и мине на инвертор.

                        Я кажи тества ли изобщо дали вратата се отваря с UPS и изключен кабел за 220В към него?
                        В този режим има вероятност да се сговнят нещата.
                        С налични 220В вход този УПС-а е байпаснат и все едно го няма.
                        Враг усраине

                        Коментар


                        • imarh
                          imarh коментира
                          Редактиране на коментар
                          За това говорим. Да го ползвам в минутите когато няма ток, за да мога да отворя и затворя вратата без да я отключвам аварийно. Защото без ток после не може да се заключи и да седи свободни движеща се. За това и ми трябва юпс.

                          Не съм тествал. Още не съм го закачил на вратата. Само дрелка, зеге и радиото.
                          Знам как работи оффлайн юпс-а. Въпрос е като мине в режим онлайн.....тая квадратна синусоида явно няма да му понесе ако го натоваря.

                        • Esper
                          Esper коментира
                          Редактиране на коментар
                          Тествай, ако все пак работи на инвертор аз бих го оставил.
                          Ако приемем, че прекъсванията са инцидентни и процента работа в UPS режим е малък...
                          Пак е компромис понеже трафа ще се товари и вероятно ще грее през това време.
                          Но малко вероятно е да изгори.

                        • imarh
                          imarh коментира
                          Редактиране на коментар
                          Окуражи ме. Ще докладвам.

                      • #15
                        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20240213_175743.jpg Прегледи:0 Размер:349.5 КБ ID:6956801 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20240213_220452.jpg Прегледи:0 Размер:473.9 КБ ID:6956802

                        Ето ти го твоя мотор на операционната маса ...1:1 ...24 в правотоков с оптичен енкодер както ти казах,същия редуктор даже ...със абсолютно същото капаче...за червяка.Енкодера ти е на изхода след редуктора на твоята снимка отзадната страна,даже цвета на кабелите са еднакви зелено червено....на тая врата дето чепкам,са два мотора....
                        Последно редактирано от Roninn; 21-02-24, 21:14.
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар


                        • imarh
                          imarh коментира
                          Редактиране на коментар
                          Мотора не е стъпков. Ок. Виноват ;-)
                          Напрежението от ЮПС-а с мултицет от 7лв. не е ок. С мултицет от 40лв. е ОК. ;-)
                          Въпроса беше как ще му се отрази квадратната синосуида. Утре ще докладвам ;-)

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X