Всички изключват независимо палчето кой го крепи.......
Да си видял наживо и да си запознат с начина на работа на всички модели автоматични предпазители, на всички производители, от време оно та досега, безценно...
Изкушавам се да спомена, че ти ми приличаш на един който бърбори основно празни приказки, но все едно не съм го споменал...
Ицко,за последните три работни седмици,са ми минали над 400 бр. Предпазители (ма тва не е фактор ),основно легранд,ноарк,шнайдер и даже чинт ....нито един от тях няма тая магическа способност ,дори 20 г на ЕАЗ не го правят....а колегата каза НОВА инсталация.....но ти си велик маг,мислител и владееш силата.......рисувай колега,рисувай.
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815 https://dvrbg.com/
Ицко,в тая тема със сигурност има трима професионални ел.техници и двама които работят във ЕВН.....гледат ни сеира в момента.
Аз пък,немога да допусна,точно ти,да бъдеш не информиран,относно този въпрос,някакси искам да бъдеш подготвен,за бъдещите ни спорове.Не ми се ще ,да изоставаш от тея работи.
Има стандарт европейски,има декларации за съответствие....много често ЕВН или което е дружеството по район ги иска тези документи от нас при разните комисии и т.н
Има БДС стандарт ,който аз лично често прескачам,щото е труден за разбиране.
Накратко,палчето няма (не трябва) да влияе на механизмите и времената както и максималнотоковия товар....поради няколко причини....
Навъдиха се от години разни ел табла,те не подлежат на стандартизация....там може капака да опира във всички палци.....
Отделно,на всички и към всички прекъсвачи независимо от типа,се предлагат различни аксесоари които образно казано се нахлузват на палчетата..... нисконапреженови защити,моторни защити,моторни задвижки и много и различни изпълнителни механизми свързани със релейни защити които всички много обичаме по фецовете.....
Тея устройства са надзорни,има изисквания към тях и се приемат от комисии,проверяват се периодично и т.н
Та,колкото и да ти е странно,аз и много други като мен ,фирми носим отговорност за тези неща,да работят така.Палчетата нямат отношение към механизма.
Има дори един термин който ползвае по този въпрос,това е DEAD TRIP ако правилно съм го написал...някои прекъсвачи имат тази особеност при включване .....и изключване през палеца,когато го клати моторна задвижка....това се описва също и много често тези които не го знаят ,имат много ядове.
ВСички (повечето) от тея аксесоари контактуват механично с палеца,и по един или друг начин му влияят механично.....има моторни задвижки,които местят палеца 3-5-7 секунди....а прекъсвача по задание трябва да е изключил за 0.15 секунди ....това са реални ситуации които ние правим ....
Така че палеца не играе по никакъв начин на изключвателната способност.
Има и много други причини,за които не се сещам ,дори и незнам вероятно....това горе го изпитва всеки който му се наложи да пусне фец за продажба и знае колко трудно се минава през ситото на ЕРП то.
п.п
Подмяташ разни коментари и накрая все зелени човечета....
Аз харесвам зеления цвят,четката ми за зъби е зелена ....да не ги бъркаме с жената!
Анатолченце, не съм чел внимателно горното словоблудство. Да го четат хората на които им е скучно.
Отклонението не темата в посока "Анатоли знае всичко" тръгна от идеята ня съфорумец да се подпре палеца за вйключване за да не пада предпазителя. Съвсем ясно съм написал че това не работи при всички типове предпазители.
И понеже знаеш всичко, не пропусна да се включиш с твърдението че това важало за всички предпазители. Защото както би трябвало да е ясно, ти си виждал, пипал и работил с всички предпазители.
За да ти покажа че си голословен лаладжия, моля изброй "всички".
След което пак се фръцна с твърдението, че за последния месец през ръцете ти са минали 400 бр. предпазители. За да ти покажа за втори път, че си голословен лаладжия, да те попитам, всичките 400 предпазителя ли тества дали изключват с блокиран палец?
Ако не си, какво трябваше да внуши тая тъпня с 400-те предпазителя?
И сега като настъпи неловкото мълчание...
Тръбата е на OBO BETERMAN ,метална горещо поцинкована.....ф32 със тапи да не се получи срез на изхода.Таблото се храни със СВТ 5Х4 кв.мм.
Имам монтирани над 10 табла в това хале,на 2 или 3 бр на мястото на третия трифазен 16 А има ключ на шнайдер за управление на верижни мотори за отваряеми прозорци ....тоест там влиза и свт 3х1.5 кв.мм
Мисля че може да влезе още един свт 3х1.5
Тея тръби ги има и на Ф 40 мм.
Алуминиевите са по евтини от металните.
Понеже е склад и има подемна техника,избрахме метални пред алуминиеви.
След което пак се фръцна с твърдението, че за последния месец през ръцете ти са минали 400 бр. предпазители. За да ти покажа за втори път, че си голословен лаладжия, да те попитам, всичките 400 предпазителя ли тества дали изключват с блокиран палец?
Ако не си, какво трябваше да внуши тая тъпня с 400-те предпазителя?
И сега като настъпи неловкото мълчание...
Жена ти може да се фръцка....Пиша тези последни неща по тая тема.Незнам защо обръщам внимание на твойта персона....всъщност знам...аз не съм анонимен в тоя форум,работя с доста хора именно от този форум,и не мога да оставя някакъв клавиатурен лъв да пляска глупости.
Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815 https://dvrbg.com/
Коментар