Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо пада бушона на стълба?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    По-така се решава проблем с верната дохуйментация:

    Враг усраине

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
      Всички изключват независимо палчето кой го крепи.......
      Да си видял наживо и да си запознат с начина на работа на всички модели автоматични предпазители, на всички производители, от време оно та досега, безценно...
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • #18
        Приличаш ми на един художник
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #19
          Изкушавам се да спомена, че ти ми приличаш на един който бърбори основно празни приказки, но все едно не съм го споменал...
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
            Изкушавам се да спомена, че ти ми приличаш на един който бърбори основно празни приказки, но все едно не съм го споменал...
            Ицко,за последните три работни седмици,са ми минали над 400 бр. Предпазители (ма тва не е фактор ),основно легранд,ноарк,шнайдер и даже чинт ....нито един от тях няма тая магическа способност ,дори 20 г на ЕАЗ не го правят....а колегата каза НОВА инсталация.....но ти си велик маг,мислител и владееш силата.......рисувай колега,рисувай.
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • KingofROAD
              KingofROAD коментира
              Редактиране на коментар
              Мерлин Жерин-ски с тъмно-сиви палчета, изключват независимо, чеи ги подпираш нагоре. И остават изключени...

          • #21
            През комшийското куче колко мръвка и кокали са минали, а грам не разбира от животновъдство и месарство.
            А де, странен свят...
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • #22
              Ицко,в тая тема със сигурност има трима професионални ел.техници и двама които работят във ЕВН.....гледат ни сеира в момента.

              Аз пък,немога да допусна,точно ти,да бъдеш не информиран,относно този въпрос,някакси искам да бъдеш подготвен,за бъдещите ни спорове.Не ми се ще ,да изоставаш от тея работи.

              Има стандарт европейски,има декларации за съответствие....много често ЕВН или което е дружеството по район ги иска тези документи от нас при разните комисии и т.н

              Има БДС стандарт ,който аз лично често прескачам,щото е труден за разбиране.

              Накратко,палчето няма (не трябва) да влияе на механизмите и времената както и максималнотоковия товар....поради няколко причини....

              Навъдиха се от години разни ел табла,те не подлежат на стандартизация....там може капака да опира във всички палци.....

              Отделно,на всички и към всички прекъсвачи независимо от типа,се предлагат различни аксесоари които образно казано се нахлузват на палчетата..... нисконапреженови защити,моторни защити,моторни задвижки и много и различни изпълнителни механизми свързани със релейни защити които всички много обичаме по фецовете.....

              Тея устройства са надзорни,има изисквания към тях и се приемат от комисии,проверяват се периодично и т.н

              ​​​​​​Та,колкото и да ти е странно,аз и много други като мен ,фирми носим отговорност за тези неща,да работят така.Палчетата нямат отношение към механизма.

              Има дори един термин който ползвае по този въпрос,това е DEAD TRIP ако правилно съм го написал...някои прекъсвачи имат тази особеност при включване .....и изключване през палеца,когато го клати моторна задвижка....това се описва също и много често тези които не го знаят ,имат много ядове.

              ВСички (повечето) от тея аксесоари контактуват механично с палеца,и по един или друг начин му влияят механично.....има моторни задвижки,които местят палеца 3-5-7 секунди....а прекъсвача по задание трябва да е изключил за 0.15 секунди ....това са реални ситуации които ние правим ....

              Така че палеца не играе по никакъв начин на изключвателната способност.
              ​​​​​​

              Има и много други причини,за които не се сещам ,дори и незнам вероятно....това горе го изпитва всеки който му се наложи да пусне фец за продажба и знае колко трудно се минава през ситото на ЕРП то.

              п.п

              Подмяташ разни коментари и накрая все зелени човечета....
              Аз харесвам зеления цвят,четката ми за зъби е зелена ....да не ги бъркаме с жената!
              Последно редактирано от Roninn; 08-08-23, 08:30.
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #23
                Виждам че си позволяваш да фамилиарничиш, затова,

                Анатолченце, не съм чел внимателно горното словоблудство. Да го четат хората на които им е скучно.
                Отклонението не темата в посока "Анатоли знае всичко" тръгна от идеята ня съфорумец да се подпре палеца за вйключване за да не пада предпазителя. Съвсем ясно съм написал че това не работи при всички типове предпазители.
                И понеже знаеш всичко, не пропусна да се включиш с твърдението че това важало за всички предпазители. Защото както би трябвало да е ясно, ти си виждал, пипал и работил с всички предпазители.
                За да ти покажа че си голословен лаладжия, моля изброй "всички".

                След което пак се фръцна с твърдението, че за последния месец през ръцете ти са минали 400 бр. предпазители. За да ти покажа за втори път, че си голословен лаладжия, да те попитам, всичките 400 предпазителя ли тества дали изключват с блокиран палец?
                Ако не си, какво трябваше да внуши тая тъпня с 400-те предпазителя?
                И сега като настъпи неловкото мълчание...
                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                И коментаторите...

                Коментар


                • #24
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230809_122542.jpg
Прегледи:211
Размер:177.7 КБ
ID:6932968 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20230809_141058.jpg Прегледи:0 Размер:181.6 КБ ID:6932963 Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20230809_141021.jpg Прегледи:0 Размер:214.0 КБ ID:6932965
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар


                  • #25
                    Ицко,както казах,не мога да те оставя непосветен.

                    Това в горния пост,е токоснемаща глава,произведена от американски завод,в Турция...като качество,високо.

                    Това е само един от стотиците примери ,че палеца няма и не трябва и не може да участва в процеса.
                    Последно редактирано от Roninn; 09-08-23, 18:33.
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • #26
                      https://youtube.com/shorts/PAP7QVRJSXg?feature=share
                      За да стане по ясно.
                      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                      Анатолий Пейчинов o8875о9815
                      https://dvrbg.com/

                      Коментар


                      • #27
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар


                        • Roninn
                          Roninn коментира
                          Редактиране на коментар
                          Нещо не ми се получава с видеото

                      • #28
                        https://youtube.com/shorts/fxl46kolSYw?feature=share
                        Подобна проба с ДТЗ ШНАЙДЕР ТРИФАЗНА И НОАРК МОНОФАЗНА.


                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20230809_154808.jpg
Прегледи:210
Размер:147.3 КБ
ID:6932979

                        Последно редактирано от Roninn; 09-08-23, 18:42.
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар


                        • ИВАН НЕДОКЛАНОВ
                          ИВАН НЕДОКЛАНОВ коментира
                          Редактиране на коментар
                          Я остави спора настрана и кажи в тая металната тръба , колко проводника можеш да вкараш ?

                        • Roninn
                          Roninn коментира
                          Редактиране на коментар
                          Тръбата е на OBO BETERMAN ,метална горещо поцинкована.....ф32 със тапи да не се получи срез на изхода.Таблото се храни със СВТ 5Х4 кв.мм.

                          Имам монтирани над 10 табла в това хале,на 2 или 3 бр на мястото на третия трифазен 16 А има ключ на шнайдер за управление на верижни мотори за отваряеми прозорци ....тоест там влиза и свт 3х1.5 кв.мм

                          Мисля че може да влезе още един свт 3х1.5

                          Тея тръби ги има и на Ф 40 мм.

                          Алуминиевите са по евтини от металните.

                          Понеже е склад и има подемна техника,избрахме метални пред алуминиеви.

                      • #29
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар


                        • #30
                          Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                          След което пак се фръцна с твърдението, че за последния месец през ръцете ти са минали 400 бр. предпазители. За да ти покажа за втори път, че си голословен лаладжия, да те попитам, всичките 400 предпазителя ли тества дали изключват с блокиран палец?
                          Ако не си, какво трябваше да внуши тая тъпня с 400-те предпазителя?
                          И сега като настъпи неловкото мълчание...
                          Жена ти може да се фръцка....Пиша тези последни неща по тая тема.Незнам защо обръщам внимание на твойта персона....всъщност знам...аз не съм анонимен в тоя форум,работя с доста хора именно от този форум,и не мога да оставя някакъв клавиатурен лъв да пляска глупости.

                          ​​
                          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                          Анатолий Пейчинов o8875о9815
                          https://dvrbg.com/

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X